VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 s goe Jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 jen, met welk liedje kan ik je plezier doen, nu zo, om af te sluiten brian eno? is da iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 ashes to ashes 'k vind dat echt vreemd hoor, dat ik me verplicht voelde om hier iets te zeggen. 't Heeft bijna iets met ethiek te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 campari is bitter eerder. Sommigen vinden het vies, anderen, zoals ik, lusten het graag. Ach, de campari is niet belangrijk. Maak er je eigen lievelingsdrankje van en vul in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Balen voor je Jen Maar ik vind dat je niet helemaal opnieuw begint Je mag ook trots zijn op de voorbije maanden dat het wel goed ging Je gaat nu weer stug verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik begin inderdaad niet opnieuw, Bo, want die afkeer van dronkenschap (emotioneel, fysiek heb ik alleen onrechtstreeks last) is sterker dan vroeger. Ik ben dus veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jen, kom je het misschien hier melden omdat je een verbondenheid voelt ? het is vallen en opstaan, gister gevallen, nu weer opkrabbelen. gister was gister, een leerdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Talking heads vinnik wel leuk Ja steunbeertje, ik voel verbondenheid. Met een bende mensen die ik niet ken. Zelfs in Sicilië heb ik me twee keer aangemeld! Bizar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Vieren dat het zo goed gaat met een drankje, ik kan het me zo voorstellen. Maakte daar gisteren nog een geintje over met een vriendin, ze vroeg me wanneer het jaar er nou op zat. Dus ik vertelde nog een maandje. Allebei tegelijk, daar moet op gedronken worden hihihihi we lagen plat van het lachen. Maar het is toch ook zo, als er iets te vieren is dan gebeurd dat in de regel met een drankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jen, misschien juist wel OMDAT je die bende helemaal niet kent. Niemand die je veroordeeld, over je roddelt. die ervoor zorgt dat het bij mensen komt waarvan je niet wil dat het daar komt ?? Heel veilig en anoniem hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Zo gold het ook voor mij Jen Ik was in mijn voorafgaande minderen-maand de uitglijders zó kotsbeu (ook al waren het slechts enkele) Dat had ik dus ook blijkbaar nodig. VM, Leuk al die muziek You go DJ girl:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Johan die laatste was ook e bikke voor U.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik schaam me, maar ben eigenlijk ook heel blij, omdat ik nu beter en concreter weet wat ik niet wil. Raar he? En ja dat vieren... hoe doen andere mensen dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Daarom johan... die laatste was ook voor U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hey Boke leuk da ge mijn muziekjes leuk vind.. Ik ga zo slapen maar wat ka ik nog voor je opzetten?? Anders doe ik er zo nog een paar he, voor ik ga slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik stond vandaag overigens voor en gesloten deur aan de supermarkt. Helemaal vergeten dat België in feest was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik meld me nog even voor de nacht, nou ja, ben altijd (te) laat. Hoofdpijn werd zo erg dat ik toch een pijnstiller heb genomen, wat niet veel hielp. Heb ook een soort koortsig gevoel, wat me bekend voorkomt van eerdere keren stoppen. Denk dat het de brandstof is die opbrandt, vervelend, maar is niet anders. De vermoeidheid begint ook en dan bedoel ik niet omdat het laat is. Soms hoor je hier gejuig van hoe fris en fruitig etc. iemand zich voelt, maar dat is bij mij niet het geval. Zal wel zijn de tijd en hoeveelheid die ik naar binnen heb gewerkt. Dat heeft me wel eens genekt, zo van: waar doe ik het voor, kan net zo goed een paar gl. nemen. Ja, ja....... Maar het goede nieuws is dat ik geen trek heb en in de SRV kar een lekkere fles granberri/blackcurrant heb gekocht en niet eens naar de wijnkant heb gekeken. Laat ik hopen dat het zo blijft, zo niet, dan kom ik hier binnenvallen te pas en te onpas voor een duw in de goede richting en een herinnering aan hoe het ook al weer was, AUB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jij niet alleen Jen, ik wilde nutella gaan kopen want was k vergeten, niks, nada.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Jen Dat vind ik helemaal niet raar Voor mezelf draai ik het alleen om en bepaal wat ik wél wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Liedje Lidia?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik ga ook zo slapen Dus graag iets rustigs VM Vertrouw op jouw DJ-kennis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden