Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vieren dat het zo goed gaat met een drankje, ik kan het me zo voorstellen.

Maakte daar gisteren nog een geintje over met een vriendin, ze vroeg me wanneer het jaar er nou op zat.

Dus ik vertelde nog een maandje.

Allebei tegelijk, daar moet op gedronken worden hihihihi we lagen plat van het lachen.

Maar het is toch ook zo, als er iets te vieren is dan gebeurd dat in de regel met een drankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nog even voor de nacht, nou ja, ben altijd (te) laat.

Hoofdpijn werd zo erg dat ik toch een pijnstiller heb genomen, wat niet veel hielp.

Heb ook een soort koortsig gevoel, wat me bekend voorkomt van eerdere keren stoppen.

Denk dat het de brandstof is die opbrandt, vervelend, maar is niet anders.

De vermoeidheid begint ook en dan bedoel ik niet omdat het laat is.

Soms hoor je hier gejuig van hoe fris en fruitig etc. iemand zich voelt, maar dat is bij mij niet het geval. Zal wel zijn de tijd en hoeveelheid die ik naar binnen heb gewerkt.

Dat heeft me wel eens genekt, zo van: waar doe ik het voor, kan net zo goed een paar gl. nemen. Ja, ja.......

Maar het goede nieuws is dat ik geen trek heb en in de SRV kar een lekkere fles granberri/blackcurrant heb gekocht en niet eens naar de wijnkant heb gekeken.

Laat ik hopen dat het zo blijft, zo niet, dan kom ik hier binnenvallen te pas en te onpas voor een duw in de goede richting en een herinnering aan hoe het ook al weer was, AUB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...