Spring naar bijdragen

Zondag 22 juli.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sowhat, recht zo die gaat, keep it up :D

Nee hoor Bo, ik ben er ook nog ;)

@Jane

ik heb ook last van zonneallergie, ooit van de HA een zonnecreme op recept gekregen, factor tig zeg maar.

helpt redelijk, maar bruin word je in ieder geval niet meer hihihi

ik zie me nog op het strand zitten met het hele gezin, iedereen had lol en ik zat met een natte handdoek over mijn armen om het branden en jeuken een beetje tegen te gaan pfff

Dus geen strand meer voor mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Nou, de avond begon echt helmaal als somber en in een dip. Na de vooraad eten. wat opruimen en een filmpje te hebben gehuurd dacht ik, oke, en nu...?

Zag een boek liggen waar ik al in geen eeuwigheid meer dan een halve pagina uit heb gelezen. een douche genomen, maskertje, snoep en thee in de buurt, kaarsjes aan en de hele avond als een bezetenen liggen lezen!

Af en toe pauze, bed verschoont, vloertje gedweild. Nu ja, nog veel gedaan ook, normaal zit, nee ZAT ik op de bank mezelf in slaap te zuipen.

Kwam de avond toch nog op zn plek. Morgen ochtend gewoon weer een halve Refusal en hop, hop aan het werk.

Lekker om nog even jullie berichten te lezen. Al die herkenning, maar ook leuke verhalen.

Helemaal goed.

Wens iedereen een hele fijne nachtrust en tot morgen!

Slaap lekker.

Nova

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, het was tweede dag op rij dat ik me tussen het drinkend volk, terrassen en dergelijke bevond.

Enkele momenten was ik verward , drink ik nu nog of niet? Ik stond soms met bier in mijn handen dat ik even moest vasthouden van iemand anders. Bekenden die tegen mij met zn momenten een zaag spanden over mijn niet drinken.

Maar ik heb maar kleine trekjes moeten overwinnen. Ik voelde me zelfzeker, rustig, observerend, goed in mijn vel. Hoe verder de klok tikte, hoe meer overtuigd ik was dat mijn stopknop indrukken toch wel echt de beste beslissing is geweest...Moge ik dat moment voor lang vasthouden!

Nu ga ik ook mijn mandje in , zoals onze noorderburen dat zo schattig zeggen, hihi :-)

Ik mag/moet morgen terug gaan werken. De voorbije week was mijn eerste vakantie weekje nuchter sedert ?? weet ik niet meer.....

Groet de zee morgen van me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...