Gast Fibo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Het weekend zit er weer op. Eerst maar koffie nu. Albertina , is het allemaal een beetje gelukt met de verhuizing. Of zit je computer nog in een verhuisdoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen Fibo, idd eerst maar een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen Fibo en Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen bor, melk en suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen Borretje Hoe was het bij je zoon? Treft een goede start met het kamp, lekker zomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen luitjes, daar ben ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Morgu luitjes, Bor, kweenie of Fibo koffie heeft gezet voor de hele bende? Kan net niet bij die pot. De thee hier staat te trekken, voor alle zekerheid ook maar effe nieuwe koffie gezet, die zal zo wel doorgelopen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi Tina, hihi, wat een grijns op jouw toet, zeker helemaal klaar met verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Aha... zie dat Suiker ook heeft gezet... dat wordt doordrinken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ja hoor bor, voor jou altijd. Goedemorgen iedereen. Maak er een mooie en droge dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Von, het meeste is gedaan. Het was een megaklus en ik ben blij dat het erop zit. En ik voel me al redelijk thuis hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 En natuurliujk hoop ik dat het met een ieder goed gaat. Een week teruglezen is iets teveel van het goede. Daar heb ik een dagtaak aan en dat ga ik maar niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Heerlijk Tina, dan kan het genieten beginnen he? Bor, gaat hij naar een leuk kamp? Oftewel: wafor kamp en hoe vindie ut zelluf dattie gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Originally posted by: albertinaEen week teruglezen is iets teveel van het goede.quote> Doe maar niet Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Vandaag gaan wij dus met vakantie. Zal niet veel op het forum zijn. Een vakantie die ik droog wil houden, en dat gaat mij lukken! Gelukkig is de meeste moeheid verdwenen. Camper is ingeruimd, even douchen, stofzuigen en weg! Ik wil graag iedereen bedanken, jullie hebben veel bijgedragen aan het feit dat ik de knop heb kunnen omdraaien. Een droge vakantie tegemoet gaan voor het 1 sinds, zou het niet weten;) Kom vast tijdens de vakantie even om het hoekje kijken en anders tot 12 augustus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik wens je een hele fijne vakantie kameleon. Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Lekker gaan genieten Kameleon... goede reis dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Kameleon, heb een fijne vakantie en houd het zo droog als je zelf wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Wat jammer dat hij het niet leuk vindt Bor. Kan me indenken dat jij het er dan ook moeilijk mee hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een prachtige dag! Tina, fijn dat de verhuizing erop zit, heerlijk om nu echt te gaan settelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Wat goed Bor, dat je zo direct contact met de therapeut , die mee gaat, kunt hebben. Voor je zoon ook een zeker gevoel, denk ik. Want al te intensief contact tussen ouders en kinderen tijdens zo'n kamp hebben ze liever niet, toch? Gelukkig is het voor de kinders wel echt zomer nu, survivalt toch een stuk makkelijker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 kameleon fijne vakantie Tina fijn dat de verhuizing er op zit Borretje dubbel gevoel denk ik? fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemorgen AR! Kame, goede vakantie. Log maar vaak in! Fijn dat je moeheid grotendeels weg is... 't is ook niet niks allemaal hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Fijn dat dat contact met zijn begeleidster goed is Bor en dat jij contact op kunt nemen op het het moment dat jij dat nodig hebt. Denk dat je het zaterdag gewoon heel goed hebt benaderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden