AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova blijf gezellig hier en begin over iets waar je hart vol van is;) Reacties zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 En nou een berichtje in het gewoon nederlands zodat de Bolle het ook kan begrijpen Spikie. hoe is het met je meis, ben je weer een beetje aan het opkrabbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 @ Bol.. 2 goudvissen zwemmen in een kom. Buiten regent het. Zegt die ene goudvis tegen de andere goudvis. Het regent buiten, maar wij zittel lekker droog hé. zie je??...dat krijg je nou als je je verveelt..haha ik ben weg mensen..RH doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Madelief; boek ben ik te Grumpie voor, die douche Zou de derde al zijn en ik raak er zo gerimpeld van ;-) Zou huishoudelijke klusjes kunnen doen , maar vrees dat ik me dan helemaal zielig ga voelen. Moppen heb ik nooit kunnen onthouden, die werden me in de kroeg vertelt. Tsja, en wat me nu bezig houdt. Dat ik er na een week zonder alcohol achter kom dat het alleenstaande moederschap ook best behoorlijk alleen is. Maar goed, ook mensen zonder kinderen zullen dat vast hebben. De drank was mijn vriendje he, mn maatje, mn gezelschap en het klopje op mn schouder. Nu zit ik te sippen als een klein kind: "Ik ben zielig". De drank maakte ook dat ik mezelf niet hoefde te vermaken. De drank bepaalde wat en met wie ik ging doen. Op een avond als deze de kroeg in! Ik zei altijd "ik kan heeeel goed alleen zijn!" Toen ik nog dronk. Misschien kan ik dat toch wat minder goed? Geef mij nog maar een mop :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Spike:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lenie wat is RH?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 enneuh? wat is RH? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Rondje Hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 whohaha! dat is pas een mop! Rondje Hondje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova, dat is confrontatie , hé. Het is soms wel goed om voorhand iets te plannen om te doen of met iemand. Maar wederom: je bent heel normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 haha! Rondje hond, hondje rond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova, niet alleen onze icoontjes zijn gelijk, zelfs onze reacties, hahaha!! Zo, ik ga even wat aan telefoon hangen....tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova, ja wat kan je je zielig voelen he? Ook ik heb jarenlang alleen voor mn kids gezorgd. Toen had ik de alco nog niet echt als mijn vriendje. Maar ook nuchter was dat heel zwaar. Toch was het ook een hele goede tijd, daat praten de kids nog vaak over. Dus, meid kop op, ik weet het het klinkt zo cliché. Toch heb je heel wat om voor te gaan! En als je het nu volhoud, dan kun je straks alles aan! Hier kom je echt doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja Lavendel. Natuurlijk is het normaal. Ik ben alleen altijd het type geweest die voor het vermaak ging, liefs zo snel mogelijk. Idd een confrontatie. Niet meer alles weg kunnen zuipen en aan elkaar kunnen zuipen. Neemt niet weg dat ik het nu Saai en stom vindt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Staat een klein meisje in de tuin te graven, komt de buurvrouw bij haar staan en vraagt 'wat ben jij aan het doen meisje"? Zegt dat kind met een huilgezichtje " ben een kuil aan het graven want mijn goudvis is dood". Vraagt die buurvrouw "is dat gat niet erg groot voor een goudvisje?""Zegt dat kind "Dat komt omdat ie nog in de maag van die rotkat van jou zit." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Thanks Madelief. Heel lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 hihihi..proest..die Nova en Lavendel. word vaak geroepen hier hoor.. nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Telepathie Lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hallo Bo, Ik zie dat je nog ingelogd bent. Vandaag weer een slechte dag, dus vanmiddag in bed. Vanavond hebben me maar een keer brood gegeten. Wel met rabarber toe vanwege de vezels. Morgen gaat het vast beter! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Originally posted by: bolletjeOch had ik aan Beer willen vragen of ze nog wat gevangen had. Is ze weg.quote> Moest even eten, maar ik heb jullie nog wel aan hoor uuhhhh niet heul veul, een paar kleine baarsjesook de vissen vonden het te warm vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova Toen ik stopte waren de eerste drie dagen ook echt rampzalig verveelde me ontzettend, zat maar doelloos voor de tv te hangen met thee Maar met drank op zat ik ook maar doelloos voor de tv Mij heeft het forum echt geholpen Ik zet zo mijn kennismaking hier even neer Let op dat was 2009 en ruim 1 jaar volgehouden, Maart 2010 heb ik weer een poging gewaagd om alcohol te nemen. En laat dit ook een waarschuwing zijn voor iedereen Neem NOOIT meer het eerste glas alcohol Ondertussen ben ik de wil steeds kwijt om niet meer te willen drinken die ik toen wel had Nova, zoek je hulp ook alsjeblieft hier bij het forum Ook al kost het je dagen, het helpt je écht En ik GUN het je zo Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lieve Lytse:heart:, Mmm, dus weer een mindere dag Doe lekker rustig aan en hoop dat het morgen weer beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Johan: gefeliciteerd met je sleutel van je nieuwe optrek. Maak er je eigen paleisje van, waar jij je heel erg thuisvoelt! Bollie: wij zijn indertijd ook met een heel nieuw aquarium begonnen. Die tijd is echt nodig om een goed evenwicht in het water te krijgen! Denk eraan dat je vissen hebt die op de bodem scharrelen (Indische modderkruipers bijv.), vissen die in het midden hangen en die meer aan de bovenkant zitten. Sommige in schooltjes, andere alleen, omdat ze anders de rivaal doodpesten. Veel plezier. Algeneter op het raam ook heel nuttig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova: Top Gear op Veronica. Het gaat o.a. over auto's (waar ik niets mee heb) maar de heren die het presenteren zijn hilarisch. Vanavond de opening van de Olympische Spelen (begint om 22.00 uur). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Albertremo, dank je! Dat helpt! Je hebt helemaal gelijk. Met de drank lag ik nu ook half gaar en bedoezeld op de bank. Nu ook, maar nuchter en zit hier te kletsen! Maar zeg je nu dat je nu de motivatie kwijt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden