Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lavendel: jij bent ook al zo sterk geworden: je redt het zeker morgen! Smikkie: de vogeltjesdans :Disgust; Igor: het dagpact: zet hem op meis. Die schop kwam goed aan. Lenie: balen joh, die buik van je. Heb je wel het idee dat het in zijn algemeenheid beter gaat? Nova: dat minder moe zijn komt ook nog wel. Weer een dag die goed gaat! Dat er nog vele mogen volgen. Nu weer verder aan de dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hai beste mensen, Hier drukkend warm, en geen zon. Ben moe, en heb heel veel slaap. Maar vroeg naar bed vanavond. Hoe is het weer bij jullie? Regent het al hier en daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoi Rapi! Hier zakt de temp. al heel snel. De Z-ZH eilanden. Het begint net te regenen. Lekker fris naar bed straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoi Rapilos. Hier=Amterdam. Droog, bleek zonnetje en erg drukkend. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 hier afwisselend zon. erg benauwd.. Lytse.. het gaat wel beter hoor..ik gebruik al bijna geen morfine meer. maar gisteren heb ik een groot stuk "moeten"lopen en dat krijg ik nu voor m'n kiezen. gaat wel weer over. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 en nog 29 graden op het balkonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Oh, Madelief, Dan komt het hier ook vast snel. Het kruipt volgens mij naar boven. Zit ong 18km van Den Haag. Soothe, Schraal zonnetje hier ook niet meer. Vrees, dat de regen eerder komt dan voorspeld, als ik het zo van Madelief hoor. Net een leuk testje gedaan, gelezen in een tijdschrift; Opstaan uit je stoel ,3 meter lopen,terug naar je stoel en weergaan zitten. Als je er langer dan 10.2 seconden over doet, heb je een bijna verdubbelde kans om binnen 10 jaar een heup te breken. Leuk testje voor de ouderen onder ons. Mijn score was 6 seconden. Opluchting; Voor mijn 67é jaar dus nog geen gebroken heup gelukkig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hier 25 graden op het balkonnetje. Wel lekker eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Rapilos, ik deed er drie minuten over. Een meter per minuut. Zal door het weer komen en... de leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Het ergste komt de 2e helft van de nacht hier. Hopelijk slaap ik dan he? Het is nu 23 gr. Je voelt het al in huis, de deuren heb ik open staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Grapjas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik deed er 3 seconden over. Maar 3 meter lopen is ook niet ver. De 100 meter schijnt ook 10 seconden te duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Oh, sorrie Madelief. De grapjas was voor Soothe bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 soothe je moet ook terug dus 2 meter per minuut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 3 seconden Jaap? Jij deed zeker in 1 keer 3 meter in 1 stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 nee ik deed niet aan verspringen. Dan stort het gebouw hier in. 3 stappen heen tot de deur en weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Onzin hoor Rapilos. Als het koeler is, ga ik het doen. Zou m'n heup wel kunnen breken met die warmte. Ik ga dan ook reuze stappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Snelle vogel dan, of ben je heeeel veeel jonger dan ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik woon weer op de verkeerde plek. Ik had wel zin in een overstroming. Ik slaap 2 hoog. Dus dat redden we wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hé Jaap. Niet zo slim hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja, Altijd uitkijken:) he Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hier weet ik niet hoeveel graden het is maar geen zon en binnen niet al te lange tijd zal het hier gaan regenen zegt de radar. ik zit heerlijk met de ventilator aan, binnen. Te genieten van mijn aquarium zonder vissen. Moet ff wachten maar ik vind het mooi en ben zeer tevreden. Zo even een hele dikke voor Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Dat weet ik niet, ik weet niet hoe oud je bent. Maar als ik zeg dat ik 40 ben dan zou je het moeten kunnen uitrekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Zekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 zo *klets* ... weg zon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden