thaolle Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Haha beter eten als drinken je bent er nu 6 weken vanaf kan je nu merken dat je al meer energie krijgt en niet zo moe bent lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Madelief, gewoon geen zin... Met in mijn achterhoofd die mega-kater die ik dan meestal ook heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 nog niet echt Thaolle.. maar dat komt door die ontsteking die ik heb. die beperkt mij heel veel. ik val wel lekker af ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: Leniehet is wel in het Engels Made..quote> Pfffffffffff....nou dat is goed voor de trainingzal ik maar denken dan, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 inderdaad! let's go!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Jammer hoopte dat dat gauw minder werd dat vind ik wel erg zwaar ga ff wat doen en dan eten enzo mss tot vanavond en anders tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 toedeloe..eet smakelijk straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Thaolle, in het echt val ik best mee hoor! Grapje, ach hier is het ook aftasten hoe men is nietwaar? Elkaar een beetje leren kennen en dan zien hoe het loopt. Sieraad, ja die katers, zucht, ik had er vanmorgen ook één. Niet van het drinken, maar wel alsof ik had gedronken. Na veel koffie ging het weer. Als je zo doorgaat wil je straks niet meer drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Guacamole aan het maken, voor bij de nachos..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goede middag allemaal, Misshien is dit het tweede bericht wat geplaatst wordt. Heb vijf minuten een bericht verstuurd staat er nog niet op, dus dan nog maar eens. Alles prima hier. Heb natuurlijk net als jullie heerlijk weer gehad. Wel een beetje warm om te wandelend, zekeromdat de route grotendeels tussen de weilanden door liep. Maar we hebben drie dagen gelopen. Morgen gaan we naar een andere camping, dichter bij het volgende stuk van het pieterpad. Heb het droog gehouden en dat wil ik ook zo houden. Hoop dat het met jullie goed gaat. Ga nu naar de camping, daar is geen wifi, zit nu in dehal van een Center parcs. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: JaapZo Igor die dag heb je al weer binnen.En beviel het?[/q)viel vies tegen jaap, en had ik gister geen schop onder m'n achterste gehad dan had ik zekers weer m'n belofte verbroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: sieraadMet in mijn achterhoofd die mega-kater die ik dan meestal ook heb.quote> Nou dan hoop ik Sieraad dat je het toch een beetje binnen de perken kan houden zodat de kater niet zo groot is.Ik kon het nooit hoor ook al zou ik het me voorgenomen hebben, daarom ben ik er maar nooit aan begonnen.Wens je toch een fijne avond joh.Zo volgende week komen ze stucen. Hartstikke te gek. Ik voel me toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 pfoewha..ik zit vol. even uitbuiken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Doe ik met je mee Leen. en dan dadelijk IJS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Och Jop. er zijn nog zoveel andere dranken die ook net zo lekker zijn dan bier o Jop, schreef jij nou van de week dat je daar op die camping ook weer weg moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hannah: Smikkie: goed gedaan kerel! Tina: geen wonder dat je moe bent; je hebt nogal niet een klus achter de rug! Spike: ksucces met je medicatie. Ik weet dat je er een grote hekel aan hebt, maar je geeft het toch een kans. Structuur en een complimentje per dag! Kan ik hier ook goed gebruiken! Wilkl: fijn om je weer te lezen. Heb geen Facebook, dus ik kan jullie niet volgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Thaolle/Fred, Elke keer dat ik je langs zie komen denk ik dat je Fleur bent. Ze heeft helaas een ban, maar gebruikt hetzelfde icoontje. Goed dat je al op dag 9 zit. Rustig doorgaan, per dag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Eerst eten. Straks verder. IGOR:schop onder je achterste.... zei ze streng. Ga ervoor meis!!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Nee ik ben fred 34 uit het oosten vh land heb lekker gegeten ff gevoetbald met de kids nu ff hier en tv kijken en geen bier drinken gewoon water of cola light jullie nog wat doen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Zo, ook buikje vol. Man man het was geen eten, maar snoepen! Igor, van mij ook een schop! Thaolle, ik ga niet zoveel doen meer vanavond. Vanmiddag al flink bezig geweest. Uitlopers van aardbeien in potten gezet. Nu een beetje lezen (ik heb een leuk boek) en wat achter de laptop hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ik ben niet zo'n lezer nu ff achter tablet kids zijn tv aan het kijken vanmorgen vroeg gewerkt dus heb nu de knollen wel op, helemaal dat ik ookal zo moe ben van het stoppen maar dat duurt ook nog we even heb ik gelezen hier dus wachen het wel af maar nog steeds nuchter dat is me de vermoeidheid wel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Thaolle, ja die vermoeidheid is bekend. Toch hoor je dat het voor iedereen weer anders is. Ik heb in het begin ook veel geslapen. Daarna kreeg ik een soort van vleugeltjes. Maar toen ging ik over mijn grenzen heen en kwam ik mezelf weer tegen. Dus toen moest ik toch een pas op de plaats maken. Nu gaat het weer beter. Als ik minimaal 6 á 7 uur slaap p/n is het voor mij oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hallo Jopie en Johan, Hier ook het eten weer op. Ik heb een maaltijdsoep gemaakt vandaag. Madelief, mijn eten was ook goed gelukt. Johan, doe rustig aan hoor. Misschien kan je een soort schema maken? Als je te hard van stapel loopt is het ook niet goed. Wel heerlijk hè, een eigen woning. Jopie, hier regent het nu. Vorige week waren we bij vrienden tegenover de Waterleidingduinen en er stonden twee grote damhertbokken voor het raam met een prachtig gewei! Ik moest meteen aan jou denken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Madelief Ik zie het wel gister laat naar bed om kwart over 5 eruit voor werk, niet gedronken waar je normaal op draaide 1 week dieet dus alles bij elkaar is het ook niet zo verwonderlijk dat ik moe ben mss was het toch verstandiger om eerst te stoppen en daarna dieet te doe maarja heb me er doorheen gesleept morgen nog lekker thuis en dan weer nieuwe week nieuwe kansen zeg ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hoi Jopie! Heb je een beetje rust dit weekend? Hoi Lytse, lekker is dat he? Zo'n stevige soep. Die maak ik meestal op zondag. Hoe is het met je vandaag/ Johan, pas op dat je niet te snel wil he? Je hebt nu toch bouwvak vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden