Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Hey Lavendel. Wat goed zeg dat je het zo prima en leuk hebt doorstaan. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 yvonne volgende week ga ik weer met je mee naar de sportschool. m'n buikje blubbert aardig dus wordt hoog tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 nou maar weer poetsen.... zit hier tegen mezelf te kletsen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Hallo allemaal goeie dag gehad nog steeds niet gedronken nog wel heel erg moe vanmiddag heerlijk 1 uur gewandeld met de kids nu lekker voor de tv os kijken en vanavond weer op tijd naar bed moet er om kwart over 5 weer uit fijne avond allemaal en mss tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goed hoor thaolle! Weer een dag! Hier slaat de verveling weer toe. Kinderen zijn weer thuis en dit is voor mij moeilijk! Niet dat de kidneren er weer zijn, dat vind ik heerlijk, maar het stoppen. Nu dag 9 en dus is het beeld van mn opgezette hoofd en het depresieve goevoel en de katers weg. Net een moeilijk toertje in de supermarkt. Alleen met de kinderen dan was het drinken mijn uirkijken naar de avond, mn verzetje zo aan huis gebonden. Romantiseer de boel nu dan ook enorm. Stom gedoe! Kan er kwaad op mezelf van worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 nova ik ben 1 dag verder als jou mij vergaat het heel goed niks geen moeite heel blij mee maar wel raar heb gewoon bier in de koelkast staan je kan toch ook wat leuks met de kinderen doen om de avond door te komen of zijn ze daar te jong of te oud voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ja thaolle, bne lekker aa het koken, vis in de oven, vinden ze lekker Mijn kinders spelen vooral lekker buiten haha! Dat vinden ze nu vooral heel leuk. Ze houden me ondertussen wel bezig hoor. Heb gewoon een moeilijke middag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 dat is ook logisch als het makkelijk was was deze site er niet en kon iedereen zo stoppen mijn kids zijn ook altijd buiten ze zijn 5 en 10 het liefst gaan ze met regen in een regenpak nog naar buiten maar dat doen we natuurlijk niet lekker vis wij hebben het eten al op nu ff beetje hier hangen en tv kijken probeer je te verzetten ertegen hoe moeilijk het ook is probeer je gedachte te verzetten door te lezen of wat anders te gaan doen ofzo eet smakelijk voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nova niet kwaad worden want dat geeft spanningen en dat kan weer triggeren. Waarom boos, je doet het zo goed. Wees maar trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Zo hier is op een klein stukje na, de rand van de gevel klaar. Morgen als het niet al te veel regent, 20 cm. rand uitgraven langs m'n huis zodat het nog beter kan drogen. Mensen het gaat hier lekker. Ik ben blij dat ik me nooit verveel zeg. Zou het ook erg moeilijk krijgen. Als ik niets te doen zou hebben, zoek ik wel weer wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 bolletje hier ook niet wat ben je met huis aan het doen dan (ben hier net) hoelang ben je al van de drank af sinds 09! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 hoi Thaolle, Ik heb last van schimmel in mijn slaapkamer, dat komt van buiten omdat ik een heel oud huis heb 1908, en die spatrand (stucrand) is heel slecht. Daardoor dringt alle vocht naar binnen. Ik ben vanaf 25-12-2009 droog ja. toen ik hier kwam, nam ik het niet zo serieus, maar dat is, met de hulp van hier, heel snel veranderd. en heel belangrijk voor mij was, en is nog, dat ik onder lotgenoten ben en niet meer zo eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 dat is heel vervelend ja, wat knap dat je al zo lang droog staat ben al blij met anderhalve week maar ga gewoon door ga weer ff verder tot later fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=g2lli22Eg2g Dit moeten jullie even zien. Er is een hele film van. Animals are beautifull people. Heb hem hier thuis liggen. Gieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Thaolle maar daar kun je ook net zo blij mee zijn als ik met mijn wat langere periode hoor. Het begin is juist erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Originally posted by: bolletjehttp://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=g2lli22Eg2gDit moeten jullie even zien. Er is een hele film van.Animals are beautifull people. Heb hem hier thuis liggen. Gieren.quote> Woehahaha!Bol, ontzettend leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Och Akkie ja zo kun je overal heel neg. tegenaan kijken (zucht). de dieren breken niets, hebben alleen de volgende dag een kater. zie je ook op die film) Als een dier echt lijdt, kijk ik er ook niet naar, of op een hele andere manier. Kijk we moeten natuurlijk alc. serieus nemen maar de dieren doen zich geen pijn, vallen niet van grote hoogte, nee ze zijn dronken omdat ze van overrijp fruit eten, dat is alles. Een grapje moet kunnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Niet normaal zeg! Het hagelt hier!! Op 29 juli! Akie, misschien heb je gelijk, aan de andere kant, dit eten die dieren uit de natuur zelf, dus is dit een natuurlijk iets. Daarom moet ik er toch wel om lachen. Als ze nu dronken gevoerd werden is het iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 hij is leuk bollie en die aapjes zo herkenbaar ;);););););) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Dag allen, Wat een klein draadje vandaag. Ik ben vanmiddag naar schoonma geweest en heb daarna bij de buurvrouw gezeten. Gewoon aan de thee hoor. @ Bol: ben je nog op de dierenambulance geweest met je maatje of moest hij puinruimen? @ Madelief: hagel!!!! Stuur het maar de Noordzee op. Ik heb net druiven gekrent en als ze nu stukhagelen heb ik alles voor niets gedaan! @ Nova: fijn dat de kinderen weer thuis zijn. Even omschakelen dus. Oude gewoontes kunnen veranderd worden in nieuwe gewoontes! Ga ervoor meid. @ Igor: hoe voel je je vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Weinig actie nu. Ik meld me later weer. Maak er een mooie avond van! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nee Lytse, mijn maatje heeft waterschade nadat we nieuw laminaat gelegd hebben. dus die kon niet, bovendien was het heel rustig dus ben ik thuis gebleven en heb aan de voorgevel gewerkt. Ben erg blij want die is er nu bijna af. Jij hebt niet veel te melden? Vandaag niet zo denderend gegaan lieverd? Zo ga ff finding bigfoot kijken, altijd heel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 lytse het gaat... vanmiddag het grootste gedeelte van de middag geslapen, ik denk dat ik er vanavond ook weer vroeg inlig. en verder.......... er komen allemaal dingen bovendrijven die ik het liefst vergeten was. maar even de kiezen op elkaar en doorbijten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedenavond lieve mensen, t Was heerlijk op het strand gloei nog lekker na nee, nee, niet verbrand;) Sha Je dikke oog al wat afgezakt? Ik had ook een nachtelijke ontmoeting met een achtpotige, brrr liep doodnormaal over mijn dekbed hoe durft hij/zij? Ik geen letsel, hij/zij wel vanwege mijn niet zachtzinnige uitzetting;) Lytse Ben je van je echtgenoot een vechtgenoot aan het maken? Arme hij;) Hoe gaat het vandaag met je? Lavendel Trots op je! Je gaat goed dame:heart: Madelief Fijn dat de AA weer even geholpen heeft! En leuke buitenmiddag gehad? Thaolle Goed bezig hoor! Bij mij verdween de moeheid/lusteloosheid na zo'n drie weken Nova Het kan helpen niet kwaad op jezelf te worden maar over je heen laten komen dat het nu even zo is mij hielp te denken: kom maar op, ik ben in ieder geval (geestelijk) aan het afkicken Succes! Bol Wat ben je toch een klustijger:present: Petje af hoor! Igor:present: Juist door even niet door te bijten maar ruimte te scheppen om je rot te mogen voelen om daarna weer door te pakken kan helpen het een plekje te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Lavendel, wat fijn dat je het trouwfeest zo goed hebt doorstaan Fibo, verwijderd je posting? ik had em wel gelezen hoor! wilde nog reageren met 'dat is toch alleen bij zure joghurt zo?' :D Dag 10 voor Thaolla zie ik da's een pluim (hebben ze hier niet) waard dus dan maar een Nova voor jou ook een ik zie dat jij voor een periode van 3 maanden wilt gaan misschien bevalt het je straks wel zo goed dat je niet meer anders wilt Tante Bol hoorde ik al eerder over voorgevels en schimmel wilde eerst nog de HA voorstellen maar het blijkt je huis te zijn beter!! Lytse misgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden