Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Johan W
Hoi Jen. Ik zou graag wat zeggen maar weet echt niet wat behalve dat ik de indruk heb dat je voor zover mogelijk op een mooie manier met de situatie omgaat.quote>

Dank je Johan. We doen ons best, en mijn partner steunt me gelukkig goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bo, het schilderen gaat nog heel veel tijd opsnoepen denk ik. Gelukkig zuip ik niet meer, anders zou het helemaal niet lukken.

Vandaag lukte het beter om me niet te vervelen, hoewel ik van tijd tot tijd mezelf betrap op de gedachte "pff, wat saai. Kan ik niks interessants bedenken om me mee bezig te houden?" Enfin, ik werd niet gek van mezelf, da's al een begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik ga werken, Bo, of iets anders onderneem. Als je niks doet, is er natuurlijk ook niks dat je kan bezig houden. Vandaag ben ik wel veel bezig geweest met het boek dat ik pas las.

Hoe gaat het met jou overigens, want als ik je lees ben je steeds op anderen gericht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de tuin uit te mesten, zonet aan de kelder begonnen....wat woont daar allemaal?

Ik kan haast een archeologisch museum opendoen!

Heerlijk al dat opruimen en vooral weggooien, hoor.

Hoe zegt men dat? Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest? Wel ik heb dan alvast enkele nette kamertjes in mijn hoofd.

Jen, wanneer start je met je vrijwilligerswerk?

Goede avond Haddock, wij zijn nieuw voor elkaar? Lekstoppers zijn altijd boeiend en vooral noodzakelijk ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat krijg ik veel aandacht :$

Ja ik heb een hond, die ging vandaag gezellig mee na naar mijn vader en is nu in diepe slaap :D (oud beestje he, dus wandelingen vullen mijn dagen niet echt).

Een archeologisch museum, lavendel? Hihi, mag ik alle rommel in mijn huis aan jou doneren? :D Mijn vrijwilligerswerk start zodra ik toestemming krijg van de ziekenkas. Stom he, dat ik daarop moet wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebalanceerd Johan? Aiai, nee, gevoelsmatig ben ik dat eigenlijk niet. Wat vraagt de rest van mijn lijf? Daar moet ik eens diep over nadenken. Of net niet, en gewoon aanvoelen? Moeilijke reactie die van jou, maar wel heel interessant, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat ken ik lavendel, heb daar al eens iets binnen gebracht ook. Een roze vaas die ik ooit eens kreeg van de tante van mijn ex... Spuuglelijk maar ik vond het moeilijk om ze weg te geven. Cadeautje he. Haha vreselijk ben ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...