Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes,

Op dit moment staat de sluizen boven het stadje hier wagenwijd open.

Wederom een wolkbreuk.

En pittig onweer.

Knoerthard.

Hondje is in alle staten.

Ondertussen is de koffie doorgelopen, ik ga eerst maar eens een bakje inschenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haaaa, goedemorgen vroege vogels, ik kruip er in. Heftig nachtje gehad met vriendin (ex)

veel bla bla bla, koffie met sloten en morgen koffers pakken voor Corfu.

Hier nog steeds droog vonneke ;-)

Igor, hoest met je moto eigenlijk ??

Borrie :heart: lang gelden en helameel je draad kwijt ?? Hoe gaat het en met je zoon ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Igorke, mijn second home en ben er maar voor 7 dagen, dus het zal wel meevallen.

Ik kijk er zo naar uit, tsssss.

De laatste keer was met mijn vrouw, eind mei, begin juni 2010 op het forum te volgen toen. Ben nu al veel wijzer geworden dankzij dit forum, maar toch....... corfu hé. Ach het loopt wel goed, ken mezelf ;-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je vonneke, warning taken ;-)

Ben er ondertussen al een keer of 10 geweest en altijd netjes teruggekomen zonder echte kleerscheuren. Drankloos zal het niet zijn vrees ik, maar met grenzen. Vol op Baclo, en dat scheelt een stuk. ook de vriendin zal me hierin steunen, no doubt ;-)))

Vakantie, vakantie, vakantie.........lijkt een eeuwigheid geleden. Nu me nog goed voelen hé ;-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je zonder letterlijke kleerscheuren terugkomt dear Wil ben ik wel van overtuigd, maar ik bedoel de figuurlijke natuurlijk :)

Maar ik hoop dat je heerlijk gaat genieten hoor.

Bor, ja, je mag het een bui noemen, gelukkig niet zo heftig als een paar weken geleden hier, toen schijnt ons stadje er zelf mee op 'hart van nederland' te zijn geweest omdat het ondergelopen was, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...