Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, Op dit moment staat de sluizen boven het stadje hier wagenwijd open. Wederom een wolkbreuk. En pittig onweer. Knoerthard. Hondje is in alle staten. Ondertussen is de koffie doorgelopen, ik ga eerst maar eens een bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels natuurlijk. pas je op dat het regenwater niet in de koffie loopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Will vanaf je vakantieadres??? hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 borretje is er al nieuws?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 goede morgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Haaaa, goedemorgen vroege vogels, ik kruip er in. Heftig nachtje gehad met vriendin (ex) veel bla bla bla, koffie met sloten en morgen koffers pakken voor Corfu. Hier nog steeds droog vonneke ;-) Igor, hoest met je moto eigenlijk ?? Borrie lang gelden en helameel je draad kwijt ?? Hoe gaat het en met je zoon ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 nog niets williebillie. ik dacht dat je al weg was. een hele fijne vakantie en geniet ervan. hou het wel droog he, je zit een heel eind van huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Denk dat je gewoon met de familie kunt overleggen of ze het goed vinden dat je hier meldt hoe het gaat en hoever je in je berichtgeving mag gaan. Dat ge-pb lijkt me ook nogal een gedoe toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 De regen en het onweer zijn gelukkig gestopt. Heb zo het idee dat Bor nu aan de beurt is voor de bui :$ Kan ik tenminste nu even rustig een nieuw bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Bo heeft de eerste droge maand erop zitten. toppie hoor :present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dank Igorke, mijn second home en ben er maar voor 7 dagen, dus het zal wel meevallen. Ik kijk er zo naar uit, tsssss. De laatste keer was met mijn vrouw, eind mei, begin juni 2010 op het forum te volgen toen. Ben nu al veel wijzer geworden dankzij dit forum, maar toch....... corfu hé. Ach het loopt wel goed, ken mezelf ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Ik denk Will, dat juist het feit dat het een beetje je tweede home is zo gevaarlijk voor je kan zijn... je komt terug in bekende dingen en dat lokt bekend gedrag uit. Dus wees dubbel op je hoede mien jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dag 108 Bor ?????? Echt ???? Straffe meid jij. Dit verdiend een croissant of drie. Vonnekeeeeeee, arrangeer jij dit ff aub, want ik kruip er ff in<; <nog veel te doen voor mijn laatste dag hierre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dank je vonneke, warning taken ;-) Ben er ondertussen al een keer of 10 geweest en altijd netjes teruggekomen zonder echte kleerscheuren. Drankloos zal het niet zijn vrees ik, maar met grenzen. Vol op Baclo, en dat scheelt een stuk. ook de vriendin zal me hierin steunen, no doubt ;-))) Vakantie, vakantie, vakantie.........lijkt een eeuwigheid geleden. Nu me nog goed voelen hé ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dat je zonder letterlijke kleerscheuren terugkomt dear Wil ben ik wel van overtuigd, maar ik bedoel de figuurlijke natuurlijk Maar ik hoop dat je heerlijk gaat genieten hoor. Bor, ja, je mag het een bui noemen, gelukkig niet zo heftig als een paar weken geleden hier, toen schijnt ons stadje er zelf mee op 'hart van nederland' te zijn geweest omdat het ondergelopen was, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen. Augustus is doorgaans de natste maand van het jaar dus wat dat betreft niets bijzonders tot nog toe lijkt me. Nu heb ik hier binnen ook een kleine overstroming, eigen schuld hoor, geef de planten net iets te veel water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dan moet je wel gaan twijfelen of het echt waar is Yvonne, dat Hart van Nederland vertrouw ik niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Will, fijne vakantie. Ik prop even een boterham naar binnen en dan ben ik ook weg. Borretje, misschien ook even bedenken wat jij wil delen. En hoe je er mee om wil gaan, voel je tot niets verplicht. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Morgu Jaap, tsja, beetje uitkijken met water geven dan he? Ik kan me ook niet druk maken over die regenbui hoor, die van een paar weken geleden was minder leuk, maar ook daar heb ik geen last van gehad, wij wonen vrij hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Nou, daar hoef ik niet aan te twijfelen, gezien de berichten van bekenden waar het huis blank stond en de foto's die zij hadden gemaakt. 'HartvanNederland' kijk ik nooit naar, dus weet niet of wat ze uitzenden betrouwbaar is verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Morgu AR. Lui, ik ga aan de slag hier. Fijne dag. Doe voorzichtig. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 fijne dag yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Morgen luitjes, hier ook een enorme wolkbreuk. Oeps! Bor, je bent toch tot niets verplicht? Kijk aan wat mensen vragen en reageer daar dan op. Ik verwacht niet van je dan je steeds uitgebreid verslag komt doen hoor. Houd het zo simpel mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goeie morgen kanjers. Borrie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden