Spring naar bijdragen

Niet zo vaak hier


Miss Sophie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen medestrijders en strijdsters. Even en berichtje van mij. Ik vond het geen bericht voor de dageraad bij de weg.

Door ernstige privéomstandigheden ben ik niet zo vaak op het forum i.v.m. een nog aan te legen interneterbinding op mijn nieuwe adres.

Omdat ik het idee heb dat mij ex ook op dit forum kijkt om mij in de gaten te houden :( meld ik mij over 14 dagen onder een andere naam weer aan. Tot die tijd log ik in als het kan en lees jullie verhalen.

Met mij gaat het redelijk goed, ik kom tot rust nu ik uit een verstikkende situatie ben en bij mensen ben die van mij houden.

O, ik drink trouwens nog steeds niet en wil iedereen die het moeilijk heeft sterkte en kracht toewensen.

Lieve groeten greeneyes straks een andere naam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Greeneyes!

Ik zag je al vaker ingelogd staan, maar hier ben je dus!

Goed dat je onder de gegeven omstandigheden toch niet drinkt.

Wat naar dat je in zo'n vervelende situatie zit, maar gelukkig hoop

op betere tijden, toch?

Kom vooral weer hier als je meer tijd hebt en een andere naam.

Neem wel even contact op met Tactive, zomaar een nieuw account openen

met een andere naam mag namelijk niet.

Ik wens je heel veel sterkte , hou het droog en veel liefs voor nu! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je te horen.

Belangrijk dat je veilig bent.

Niets, maar dan ook helemaal niets is

het waard om weer te gaan drinken.

Heel veel sterkte de komende

weken, en ik gun je zo een nieuwe

naam en nieuwe kans.

We weten wel dat jij het bent hoor.

Misschien moet je je niet meer

bij wieiswie met je nieuwe naam

voorstellen. Beter ,denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dank jullie wel voor de bemoedigen berichten dat doet mij goed. Inderdaad heb ik veel beslissingen genomen eigenlijk onder een grote dwang van ex, maar ik heb alles in eigen hand gehouden en dat blijkt, achteraf, in mijn voordeel te werken. Ik heb namelijk de eer aan mijzelf gehouden en dat is goed voor mijn zelfvertrouwen. De ene dag gaat het goed de andere dag ben ik kwaad en verdrietig dat iemand dit( wat hij mij aangedaan heeft) een ander toe doet. Ze zeggen wel eens: Daar lusten de honden geen brood van, inderdaad maar ik ben nog minder dan een hond behandeld en dat doet pijn. Daar tegenover staat dat ik nu tot rust kom mijn dingen weer op kan pakken en dat ik nu voor het eerst sinds jaren weer een goede toekomst voor mijzelf zie. Ik ben het waard om leuk en prettig te leven en ook voor mij is geluk weggelegd. Daar ben ik heilig van overtuigd!!!!

Het zal niet altijd makkelijk zijn maar ik ben nu bij mensen die onvoorwaardelijk van mij houden en ik ben weg uit een situatie waarbij ik langzaam maar zeker tot een zielig hoopje niks meer waard zijn werd gemaakt. Een zieke manier om iemand altijd aan zichzelf te laten twijfelen en dan nog klappen krijgen ook.....tja er zijn nogal wat zieke mensen.

Ik laat jullie nog weten wat mijn nieuwe naam zal worden/zijn.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik mijn naam kan wijzigen, ik zie geen link naar de moderator?

Weet dat ik aan jullie denk en af en toe meekijk naar de berichten en dat ik over een kleine 14 dagen gewoon weer online ben(gelukkig kan niet wachten).

Ik denk aan jullie leef mee en jubel als er iets te vieren valt hier.

Heeeeel veeeeeel liefs Greeneyes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...