gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Wat vreselijk, Bor. Hou je goed meis. Kracht voor Niwi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 sterkte Borretje en Niwi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Lieve Frummels, nog even om een hoekje piepen. Dank voor de lieve woorden van jullie Ik sta nu even wat wankel op mijn benen, maar tot nu toe kom ik er steeds weer doorheen. Dat kan ik niet alleen, dat voel ik echt zo. Ik ga veel naar de AA, dat heb ik nodig. Het is een hele fijne groep. Juist nu ik van de medicatie af ben, gaat het in het dagelijks leven niet goed. Wel tussen mijn man en mij, maar ik had woorden met mijn oude vader (dat is gelukkig weer bijgelegd) en onze financiele strop trekt strakker en harder. Alsof ik getest word. Vandaag heb ik de test goed doorstaan. Nu proberen te slapen. Omdat ik vooral met mezelf bezig ben, en dat is nu echt nodig, kan ik niet op iedereen persoonlijk reageren. Hopelijk begrijpen jullie dat. Toch wil ik iedereen die het nodig heeft sterkte toewensen. En diegene die een mijlpaal hebben bereikt, feliciteren. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Borretje, hou je goed meis! Ik hoop op een wonder..... Ik bid ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Madelief.Ondanks je wankelheid, zoals je zelf zegt, klink je toch sterk. Je weet dat je steun kunt vinden, en waar je het ook vindt. Wat goed dat het tussen jou en je man steady is. En dat je zo'n fijne AA groep hebt getroffen. Sterkte Madelief, slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 hé bor, wat erg. Sterkte, meer kan ik niet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik kom nog even welterusten zeggen was in de buurt maar ga er ook weer vandoor slaap lekker voor straks Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 hoe oud is Niwi eigenlijk, of is dat een lompe vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dat is naar nieuws Bor, maar voor de waarheid hoef je je natuurlijk niet te verontschuldigen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Slaap lekker Japio :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dag Sha, krijg jij ook nog een nachtzoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 ik zou al weg zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik ga maar zwaaien... slaap goed, hooggewaardeerde forumgenoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Smik, dank jou! Fijn dat je weer schrijft hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 hey slaapwel allen, was fijn ? zijn mijn zaken niet, maar worden hier broeken uitgedeeld?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dag allemaal, Heb vanavond een hele goede film gezien "De jongen in de gestreepte pyama". Heftig en ben nog onder de indruk. Wil me even droog afmelden en las nog even bij. @ Bor: verschrikkelijk nieuws. Niwi en jij heel veel sterkte. Ik bid voor jullie. @ Madelief: wankel, maar goed dat je alle hulp accepteert. Samen komen jullie er en wat fijn dat de relatie tussen man en jou nu goed is! @ Smikkie: ik loop er ook niet mee te koop dat ik een alc. probleem heb. In het algemeen heb ik gezegd dat ik medicijnen heb waarbij ik niet mag drinken. Dat was trouwens altijd al zo, maar daar trok ik me niets van aan. In jouw beroep kan dat natuurlijk niet, want dan vragen ze meteen hoe en wat. Bij anderen zeg ik het wel, terwijl niemand van mijn problemen wist. Aan iedereen welterusten en ik hoop dat jullie goed slapen. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Slaap goed, Lytse. Wat een film, inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 GVD Smik, weggooien die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Mij ontmoedig je niet, maar je verruineerd wel je eigen leven! Zet nu maar gewoon een datum onder je postings en doe met ons mee. Je kan het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Remember het twee sporen verhaal? Drinken heeft niets met de rest van je leven te maken, je drinkt niet; spoor 1.. Spoor 2, je maakt wat van je leven... Niwi zou trots op je zijn als je het bier weggooit. En als je AA-retoriek wil, trek ik wel een la open!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Geniet van je hamschijven met een glaasje cola, Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Gelukkig Smikkie..... Weet je, het is zo'n mentale dreun voor je, als je zou drinken. En vier halve liters, is ook de moeite niet, toch nooit genoeg! Waarom zouden we..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Lieve Smik, slaap goed. Je hebt NIET gedronken! Daarom doe ik nu een vreugdedansje naar de slaapkamer! Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hoi, lieve mensen, 'k heb niets teruggelezen en ga dat ook niet meer doen. 'k wens ieder een fijne nachtrust en (wellicht) tot morgen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Graag, Smik! Ik ga naar meetings in Amsterdam, je kan het schema vinden op AA-enzenz Slaap wel, Dinah, jij ook! Spierpijn en stramheid een beetje weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden