zonnetjes Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ga op de bank, krantje lezen en daarna hopelijk lekker slapen in een breed zacht bed. Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 grappig genoeg, in de nederlanse taal is alles vier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nog even terug, Dag Rae, we kennen elkaar idd nog niet. Maar als ik het raadsel goed begrijp zijn we dus niets! Dan hou ik het liever bij de zon en de zonnegod!! Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nee hoor Zonnnetje, grappig genoep komt elk woord in de nederlandse taal terug op vier. Zonnetje is acht en acht is vier Zonnetjes is negen en negen is vijf en vijf is vier. Het is een logisch woordspelletje, niet meer! Groetjes en fijne nacht, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Geef me om het even welk nederlands woord en ik herleid het tot 4, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik meld me droog af voor het dagpact. Fijne avond en Weltrusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Is normaal gezien met dubbele 't' maar geen zorgen. Desalnietemin is veertien veertien is acht acht is vier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Heerlijks raadseltje toch alles is 5, niks is 4 en 5 is 4 ik geef toe, ik heb er een tijdje aan gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 niet alleen goed gezien, mafkees Johan, maar semantisch gezien is het initieel raadseltje toch een juweeltje Rae o/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Het grappige is dat elk nederlands woord een vier wordt. In andere talen is dat niet zo, maar is er ook een loop van getallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 En speciaal voor Rae sluit ik de dag in een speciaal ritme af: af is twee en twee is vier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Ben me net toch van 4 hoog van die fakirmat ge......,gelukkig niks gebroken.quote> :D:DIk dacht, ga toch even melden dat ik het nog steeds droog hou,zie ik Hannah en schiet ik keihard in de lach.....Dat is een mooie, heel de dag nog niet gelachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ja Hannah, ik ook soms. Maar ik ben ff niet zo'n praatjesmaker. Maar je hebt mn dag weer goed gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hihi, ja met de eendjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: BoEn speciaal voor Raesluit ik de dag in een speciaal ritme af:af is tweeen twee is vierquote> Netjes ingevuld Bo Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Mensen slaap lekker. En Rae, ik vind het geinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Slaapse madelief:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hallo mensen, Zal ook weer eens wat melden. Het gaat met mij allemaal wel weer rustig. Goed weekend tot nu toe en ben rustig en kalm. Gelukkig geen moeilijke momenten gehad vandaag. Ik ben nog maar 2 weken gestopt, maar ga de contacten met drinkvrienden uit de weg. Ik denk er de afgelopen twee dagen over na Zal ik het contact nu maar beter helemaal uit de weg gaan? Vind ik het wel leuke vrienden? Hoe ga ik dat doen, aangezien veel van mijn vrienden aardig drinken en van een feestje houden.. Wordt mijn wereldje dan niet klein, te klein. Betekend het stoppen voor mij ook dat gedeelte van mijn leven anders invullen. Het zijn thema's die bij mij nu spelen. Het stoppen brengt aardig wat met zich mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 het is stil hier. Ik praat blijkbaar weer tegen mezelf. En dan is het hoogtijd te gaan slapen zullen we maar zeggen :-). Slaap goed allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 @ Rae...ik vind 'm leuk..moest even 2x lezen, maarrrrr...... er land hier bij het Parkschouwburg net een helicopter (trauma) ook zie ik allemaal ambulances staan op de dijk bij een bejaardenhuis..brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 oei lenie geen ramptoerist gan spelen he;) altijd maar blij dat die auto's niet voor jezelf nodig zijn denk ik dan maar. Hannah: in het gips nu? fligh way:lips: and sleepwell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: NovaHallo mensen,Zal ook weer eens wat melden. Het gaat met mij allemaal wel weer rustig. Goed weekend tot nu toe en ben rustig en kalm. Gelukkig geen moeilijke momenten gehad vandaag.Ik ben nog maar 2 weken gestopt, maar ga de contacten met drinkvrienden uit de weg. Ik denk er de afgelopen twee dagen over na Zal ik het contact nu maar beter helemaal uit de weg gaan? Vind ik het wel leuke vrienden?Hoe ga ik dat doen, aangezien veel van mijn vrienden aardig drinken en van een feestje houden..Wordt mijn wereldje dan niet klein, te klein. Betekend het stoppen voor mij ook dat gedeelte van mijn leven anders invullen. Het zijn thema's die bij mij nu spelen.Het stoppen brengt aardig wat met zich mee.quote> jij TOPPERT!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 nee hoor Jane..kan het zo vanuit m'n raam zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ook een goedenavond vanaf deze pc moest wel lachen om Hannah het missen van de gewone praatjes.... wilde al gaan vertellen hoeveel billen ik vanavond heb gewassen maar denk niet dat ze dat bedoelde nu even de dag van vandaag lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 hoi Sha..lekker gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden