lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dat is wel erg heftig. Wat is het verband tussen de problemen met je partner en wat je ervaren hebt op die afdeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lieve Liesje Wat naar nou! Wat is de reden dat je partner nu weg wil? Komt daarom de herbeleving terug? Alleen als je het kwijt wilt hoor meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Liesje, Heb je weleens iets aan ontspanningstechnieken gedaan? Probeer rustig op bed te gaan liggen, met je handen op je buik. Laat je ademhaling heel rustig komen en probeer die tot in je buik te voelen. Luister dan rustig naar je ademhaling en hou dat een tijdje vol. Geen idee of dat je helpt, maar het is het proberen waard. Misschien een lekkere douche nemen en koud water drinken? Is je partner nu bij je? Heb je (sorry dat ik het vraag) nu gedronken? Ik blijf even op je draadje. Dikke knuffel Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Die herbelevingen heb ik af en toe... ze zijn vreselijk. Mijn man vindt dat ik teveel drama maak. En de relatie ertussen... ik weet het niet... Ik wil niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lies, Heb je al eens hulp gezocht voor die herbelevingen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Als het voor jouw een drama is, is het een drama. Je man kan natuurlijk je drama's niet oplossen of dragen. Zou het niet beter zijn dat je tracht te slapen? In de morgen is alles soms wat draaglijker, niet? Wat wil je zelf graag op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik heb 2 therapeuten (een psycholoog) en een dramatherapeut (ironisch) en een fles cola... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik wil niet meer, ik ben klaarwakker, maar zou in een eeuwige slaap willen wegzakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lies, Ik keek even terug op het draadje en zag dat je al veel hulp gehad hebt. Je kent ontspanningsoefeningen, dus probeer ze nu toe te passen. Je wilt niet doordraaien! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Wel goed van je dat je het bij cola houdt. Als je gedronken had zou dat de verschijnselen alleen maar versterken, daarom vroeg ik het. Als je wilt kan je het ook van je af schrijven. Mocht dat te herkenbaar zijn dan kan het in een pb. Wat kunnen we doen om je verder te helpen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Vertel eens, hoe gaat het nu met je, na je operatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik hoop dat je nog even komt Lies. Het is zo rot voor je dat jij je zo ellendig voelt en dat wij je alleen maar kunnen aanhoren. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hey Lies, hebben we je wat kunnen helpen? Je gaat wel even nog iets laten horen, lieverd? Je mag ons niet ongerust gaan laten slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ook ik hoop dat je nog wat van je laat horen Lies. Van je afschrijven kan opluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik zie dat je uitgelogd bent. Ben je nog mee aan het lezen? Het zou fijn zijn als je nog even een nachtzoen kwam geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 liesje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 :heart:Lies, Laat je a.u.b. morgen even horen hoe je de nacht bent doorgekomen en hoe je je voelt? Sterkte lieverd. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Sorry dat ik nu pas reageer, mijn man kwam binnenstormen, heel gedoe, nou ja. Het gaat nog geen sikkepit beter, maar ik zal proberen vandaag weer droog te blijven. Jullie zijn lieverds! Echt schatten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Lieve Lies Fijn dat je wat van je laat horen Kunnen we iets voor je betekenen zodat je niét gaat drinken? (of begrijp ik het niet goed, dat je gisteravond wel had gedronken?) Je kunt ons schatten vinden maar kijk naar jezelf Jij bent een grote schat Laat dat tot je koppie doordringen:sun: Ik hoop dat het vandaag beter met je gaat en ik hoef jou niet te vertellen dat alcohol nóóit een oplossing is Houd je taai meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dank je Lies om iets te laten horen. Ik sluit me aan bij de woorden van Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dank je Lies dat je je vandaag weer meldde. Ook vandaag nemen we de eerste niet. Veel liefs en sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Dank jullie wel lieverds! Het komt erop neer dat ik van een stopper naar een minderaar ben gegaan. Ik drink dus wel, maar (voor mijn doen) met mate. Het mooie is dat ik weer kan sporten en afspraken met mensen kan maken. Het sporten is nog wankel (ik mag eigenlijk nog helemaal niet, het zijn nog geen 6 weken na de operatie), maar begint te komen. Gisteren 50 minuten kunnen zwemmen. Niks vergeleken met wat ik kon... Bah. Binnenkort gaan mijn man en ik racefietsen aanschaffen, ik een tribike, omdat ik triatlons wil gaan doen. Kunnen we lekker 1 keer in de week erop uit op de fiets. Mag ook wel, want onze relatie staat zwaar onder druk. Ik mag van de chirurg nog niet hardlopen. Balen, maar mss ga ik binnenkort een flink stuk wandelen/dribbelen, als ik overdag alleen zit en zit heb in drank. Verder gaat het nu weer ok met me, ik kom uit een diepe dip. Knuffel aan jullie allemaal! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Wat is de reden van stoppen met stoppen en gaan minderen Liesje? Nog maar een week geleden schreef je zorgwekkend en als je relatie onder zware druk staat dan is minderaar zijn en blijven bijna niet te doen. En ook je lichaam dat nu dubbel herstel moet plegen heeft goede zorg en rust nodig. Maak je het jezelf niet te moeilijk zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Originally posted by: jane4Wat is de reden van stoppen met stoppenen gaan minderen Liesje?Nog maar een week geleden schreef je zorgwekkenden als je relatie onder zware druk staatdan is minderaar zijn en blijvenbijna niet te doen.En ook je lichaam dat nu dubbel herstel moet plegenheeft goede zorg en rust nodig.Maak je het jezelf niet te moeilijk zo?quote> De reden is heel slecht, maar voor mij een excuus.Ik minder omdat ik iets nodig heb om te ontspannen.Ik denk dan de hele dag aan dat moment dat ik mag nemen.Wat ik een week geleden schreef had ik niet mogen doen.Jullie maakten je zorgen en dat was niet mijn bedoeling.Ik zat even heel diep.Je hebt gelijk dat ik mijn lichaam zo onder druk zet.Het krijgt van twee kanten klappen en ik vind het zorgwekkend dat ik pijn heb als ik op mijn lever duw.Maar ik weet het niet meer.Ik zoek rust in mijn DIS.Ik kan nog absoluut niet met het verleden omgaan.Ik hoop dat ik op een moment weer met sporten mijn spanningen volledig kan oplossen.Dat is helaas nog niet zo.Lief dat je zo meedenkt! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ik heb het zelf ook jaren zo gedaan Liesje idem met sporten/drinken/relatie (met ex nu) en uiteindelijk kreeg ik de echte rust pas na stoppen. En toen moest ik alsnog mijn verleden onder ogen zien. Ik ben er supersterk uitgekomen, al is het nog soms moeilijk. Jij hebt recht op jouw pad meis, en ik gun je dat het voor jou minder langduurt. Soms denk ik: Running Liesje waar loop je voor weg? Maar ik ken je niet, dus dat dat opgeroepen wordt zegt misschien helemaal niks over jou. En wat je postte hier is prima, als je diep zit mag je dat juist hier uiten, dan komt het naar buiten en hoeft het zich niet intern tegen jezelf te keren. Zorgen maken, gaan we niet dood aan, en nog mee kunnen voelen is eigenlijk alleen maar goed, dat stuk heeft de drank niet gedood dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden