Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Uit de oude doos, maar wel Up North Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bo, Proef op de som met een vieze nasmaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bolletje: HET PRIKT. Als het zo'n fakirmatje is tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Very Up Nerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hee Bam! Famke! Hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Een verschrijving hoop ik Marjo: Very Up Nerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 hallo allemaal ,nou zit ik mooi alleen thui met een glas FRIS en een doos met pringles ,krijg zin in een glas wijn help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Yep! Tuurlijk opzet Ik ga weer naar mijn huis Tot later allen|! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Alles wel famke, alles wel. Ga goed. Doeiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bammie dat heb ik al gevoeld met m'n vinger. Die knopjes die er opzitten zien er uit als een kleine lotusbloem maar op ieder bloemblaadje zitten gemene stekels brrrr. maar jij hebt, toen je hier bij mij was, op zo'n mate gelegen hé? Voelde dat lekker aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Visjes, mijn ervaring is dat de trek verdwijnt. Accepteer dat het er is. Afleiding hielp mij ook; ff douchen, stukje wandelen, poetsen, gewoon iets om mn gedachten af te leiden. In het begin dronk ik veel thee, water en zo nu en dan fris. In alcohol zit veel suiker dus een colaatje op z'n tijd vondik heerlijk. Veel water voor de rest. En ik bleef goed eten, hielp mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Visjes heb je vandaag goed gegeten? En denk je dat je er nog iets in krijgt? Ga dan eerst ff lekker een dikke snee brood met iets heel lekkers er op, klaar maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hallo ,ik ben nieuw hier en ze hadden me vanmorgen gezegt wanneer ik het moeilijk kreeg om te gaan drinken was er op het forum altijd iemand die je kan helpen ,ben vanaf maandag van de drank af en heb nu echt zin in een glas wijn !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Lekker is anders Bol maar ik gebruik het matje zeer regelmatig. Ik ga erop liggen voor ik ga slapen, meditatie-mevrouw op mn kop en ontspannen maar! In het begin deed het erg zeer maar het went. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 heb al een door pringles voor me staan is al bijna op ,dacht dat het wel gemakkelijk was maar valt me toch wel tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Slaap wel allen. Visjes, take care. Het is te doen, echt waar. Trek uitzitten, het gaat voorbij! Succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Visjes we hebben gereageerd op je. Kijk maar op de vorige pagina. Maar probeer rustig te blijven en probeer je ergens anders op te concentreren. Die trek gaat binnen niet al te lange tijd weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 heb net wat te snaaien gepakt ,bedankt voor de tip ,ga maar puzzelen ,heb er 1 gekocht vanmiddag ,gr visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hallo allemaal, Ik zit naar een film te kijken, maar heb in de pauzes bijgelezen. Visjes: zet hem op. Goed even puzzelen. Als de tijd maar omgaat. Zet anders de keukenwekker op een uur en kijk hoe je je dan voelt. Je zult zien dat die trek dan een stuk minder is! Even lekker douchen helpt ook! Sterkte en je zult zien dat je morgen hartstikke trots bent op jezelf! Weer even verder film kijken. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bonita Goed zo Visjes, meestal is die trek na een 15 min. weg hoor, dus probeer je wat te ontspannen. en houd je het niet meer hier komen. Beloofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hoi Visje, zoals hierboven reeds gezegd: trek is iets dat overgaat. Het gaat nog sneller als je een afleiding zoekt, een wandeling, iets lekkers maakt, comedy-filmpjes bekijkt op youtube, .... Het gaat ook sneller voorbij als je de trek aanvaardt, het toelaat. Het mag er zijn en je gaat er niet dood van. De trek vraagt om wijn, maar jij bent de trek niet, dus jij bent degene die beslist. Denk ook even aan de redenen waarom je maandag gestopt bent. Als je nu dat glas wijn drinkt zet je het wiel van je lijdensweg weer in beweging. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Truste allemaal. Succes visjes, trek gaat over echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Visjes alles mag behalve alcohol drinken. De situatie accepteren bespaart je een hoop energie. En zoals als Rae al heeft gezegd, de motivatie voor ogen houden waarom je bent gestopt maakt je sterker de zucht te weerstaan. Zet de voor en nadelen van wel en niet drinken op een rij. Zorg ervoor dat je maag gevuld is. Visjes en realiseer je dat de trek over gaat, echt het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bolletje zo'n matje doet pijn. Ik heb mijn vrouw eerst laten proberen, die heeft nu duizend bloeduitstorting tjes op haar rug zitten. Maar de gevoeligheid gaat over hoor. Ik heb ontdekt dat door er met mijn blote voeten op te gaan staan de neurotische zenuwpijn in mijn voeten verdwijnt. Doet wel even helse pijn maar nu en dan het gewicht op de voet verdelen helpt en ik heb dunnen sokjes aan. Ik weet niet wat me overkomt. Vanmiddag een stukje gefietst en als ik normaal bergop moet en fors aanzetten op de trappers beginnen mijn voeten als de hel te branden. Na behandeling op het matje niet meer. Pijn met pijn bestrijden zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik hoop wel dat ik op wat langer termijn ook nog baat heb met deze verandering. Mooi meegenomen want dan kan ik ook weer langere afstanden wandelen zonder pijn. Mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden