NickyLJ80 Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hallo allemaal, Zo.. stiekum even tussendoor op mijn werk een berichtje typen :-) Gisteravond lekker op tijd mijn bedje in met een boek en heel onrustig geslapen. Ondanks dat stond ik toch redelijk fit op vanmorgen. En dan merk je pas wat drank met je doet! Als ik nou ook nog eens had gedronken, dan was ik een dweil geweest aan de ontbijttafel, terwijl ik nou vanmorgen hartelijk heb gelachen om, en vooral ook met, mijn kleine meid die haar boterham met chocoladepasta in de optimel citroen doopt (ja bah inderdaad). Lekker aan het ruimen geweest in huis en haar toen naar de oppas gebracht en naar het werk. Het zal niet heel laat worden vanavond denk ik, maar voorlopig ben ik nog wel even bezig hier. Ben al wel weer bezig in mijn hoofd met "voorheen kon ik een lekker glaasje wijn nemen als ik thuis kwam". Dat "lekker" voor dat "glaasje wijn" sluipt er dus nu al weer in! Ben nu wel zo sterk dat ik "weet" dat het niet "lekker" is, omdat ik er alleen maar last van heb morgen. Ik houd vandaag gewoon netjes vol en morgen is er weer een nieuwe dag. Dag 2 gaat voorlopig super en dat houden we gewoon zo! Een fijne avond allemaal! P.S. Ik wil, ondanks dat ik hier net aan het rondsnuffelen ben, toch even een blijk van medeleven tonen in verband met het overlijden van Niwi. Ik wens allen hier veel sterkte met het verwerken van het verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dat onrustig slapen is bekend als iemand net stopt met drinken. als het goed is gaat dat ook beter worden. En anders zijn er ook hele goeie homeopathische middelen die erg goed werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Zal de homeopatische middelen in gedachten houden. Ik ga nu gewoon even proberen door te zetten op wilskracht, proberen zonder middeltjes en alles laten gebeuren, over me heen laten komen, zeg maar. Maar mocht het te vervelend worden, dan zal ik daar zeker eens naar op zoek gaan, bedankt voor je tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen, Vitamine Z is toch wel heerlijk en weer wat meer teint opgedaan... Spike Ga goed Lytse IJsthee in de koelkast? Smelt het dan niet;)? Sha Ik denk dat het wel lekker was op het strand woon er niet ver vandaan en had de hele dag zon Mijn nagels staan ook weer in de lak ook buiten gedaan;) Ekster Mooi om te lezen:present: Miranda Ik herken het Bij een sigaret moet iets Ik drink kruidenthee, net zo hard als ik voorheen wijn dronk een hele kan is dus zo op En geen sorry voor je geklaag hoor! Als je gasten morgen 'waarom' vragen is 'daarom' ook een antwoord;) Bor, fijne tijd bij je zoon:present: Nova 'Ik hou vol en wil hier doorheen. Dat voelt goed.' Zo ervaarde ik het ook Kom maar op met die afkickverschijnselen Het was op een bepaalde manier zelfs lekker Gun jezelf de tijd De eerste weken kwam slechts het hoogst noodzakelijk uit mijn handen Het wordt beter:present: Nancy Hoe gaat het met jou? Tina Een mindere dag is niet leuk Het leverde wel een crea tuincreatie op;) En met zo'n dag tussendoor waardeer je weer extra de goeie dagen en zelfs momenten zoals met je pa:present: Rae Bespeur ik dat er een ommekeer gaat komen? Succes:present: Nicky Goed bezig meid, op naar dag 3:present: Bol Viel je aquarium bij broerlief in de smaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dag allemaal, wat een mooie dagdraad vandaag. Ontroerende teksten, verhalen. Fijn om te lezen. Dank jullie wel. En dan Nicky, Potjr,Visjes en Miranda die hun eerste dagen zonder alcohol doormaken. Hou vol, Vandaag genoten van de zon, hele dag buiten geweest, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Verkeerd knopje dus. Te vlug geplaatst. Wilde achter: hou vol nog zetten. Het wordt echt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hoi allemaal, Nicky heel veel succes Potjr je kunt het Visjes iedere dag zonder alcohol is er 1 en het gaat best snel Miranda hou vol, je gaat al zo goed Aan allemaal welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Vandaag ben ik weer de hele dag buiten geweest en gewerkt. de zon brandde weer lekker op mijn gezicht weer iemand die zij wat ben je bruin (vind je het gek dacht ik) straks even bankhangen en morgen weer werken bij het restaurant Zondag ook trouwens Dus lees op de dag weer even niet mee. Fijne avond nog truste voor straks:lips: tot morgenvroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik lees het pas vanavond van Niwi. Wat een schok. Heb er geen woorden voor. Tina, heerlijk zo'n pa. Koester hem nog maar even Ik heb een fijne vakantie gehad. Verder lekker veel in de tuin geprutst. Net tijdens het begieten van de nieuwe plantjes waren mijn gedachten bij Niwi. Hoop dat hij in het licht is en zich fijn voelt nu. Zo zie ik de dood. Terug naar waar je vandaan kwam en waar het compleet en vredig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Nou Hannah wat een belediging en dan ook nog zeggen "dat kan ik zo wel zien" Waar halen ze het vandaan, zo onbeschoft;) Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Niet gekookt, maar een broodje gezond gemaakt. Ja het was lekker! Mijn man zei vanmiddag; ik moet nodig weer eens langs mn vrienden, (lees drankvrienden). Nu had hij al weken niet gedronken, wat ik heel fijn vond. Maar goed ik kan het hem niet verbieden. Dus ik was in afwachting van een flink aangeschoten man. Komt hij rond 6 uur zo fris als een hoentje binnen stappen! Goh! Ik was echt blij! Ze hadden er niet veel van gezegd zei hij. Hij heeft wel 2 liter water op..... Dus ik hoefde niet te koken want hij zat vol, hihi! Normaal hoef ik ook niet te koken als hij teveel op heeft. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 AR Wat ben je bruin;) Nu even lekker relaxen Werkse van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Heb je hem een flinke knuffel gegeven Madelief !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Made Ik moet glimlachen om je verhaal Dat had je toch nooit kunnen bedenken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rapi Hoe ging het vandaag op het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Truste Albert. Vakantieganger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Fijn voor je Madelief zo kan het dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rapilos:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Je bent zo jong als je je voelt. Toch..Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rapi, Bo, Ja ik heb hem een knuffel gegeven hoor! En ik heb gezegd hoe fijn ik dit vind. Hij zei er wel bij dat hij het best moeilijk vond, en dat het minder "gezellig" was. Er is veel aan het veranderen hier. Buiten onze financiele zorgen om dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bo, Goed hoor, Vandaag op de zaak gewerkt. Toch weer anders dan stage-lopen he. Oud en vertrouwd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Aan alle nieuwen wil ik even zeggen Praat wat Zeg wat ROEP wat Jullie horen erbij hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Super hoor Madelief. Best kans, dat het met de financiele problemen ook goed gaat komen, als jullie je verslavingen te baas worden. Dikke, vette pluim voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Mooi dat zulke dingen gebeuren, Madelief. Ik heb het ook meegemaakt, dat mijn man zomaar uit zichzelf helemaal stopte. Had ik nooit gedacht. Volgens mij gebeurt zoiets pas, als het al gebeurt, nadat je zelf je verzet tegen zijn gebruik hebt opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hou je het wel vol Rapilos, werken en stage? Vind het knap van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden