visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 hallo en een goede morgen ,bedankt voor de lieve reacties ,als ik het moeilijk krijg vanavond kom ik zeker op het forum ,het helpt wel als je er met iemand over kunt praten die het zelfde probleem heeft ,ik hoop dat het niet nodig is. Bolletje bedankt voor de tip maar ik heb er net een paar kilo af ,dus snaaien is niet zon goede optie ,maar ja beter een paar kilos te zwaar dan een kater toch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ook een goede morgen allemaal. bedankt voor de tips en mooi dat ik er met iemand kan over praten die hetzelfde probleem heeft dan ik ,Bo bedankt voor het lekkere snaai advies ,beter wat te dik dan de volgende dag een kater ,moet vanmiddag toch nog wat boodschappen halen ,zal wat lekkers meebrengen voor vanavond ,als ik het moeilijk krijg vanavond kom ik zeker op het forum ,gr visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Precies Visjes, alles is nu beter dan gaan drinken. Die kilo's daar hebben we ook weer een apart draadje voor, dat komt later wel weer. Nu echt de hele dag door eten zodat er veel in je maag zit. Het maakt het een stuk gemakkelijker voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een mooie dag op het strand gisteren, dank je wel voor je verhaal,Jane,ook hoe je verband ziet met je zoon's virtuele wereld, en deze virtuele familie. Een eindje verderop had ik een warme middag met rawfoodnichtje.. Niks hollen, maar contemplatie... Heilzaam voor me.... Nu koffie, met (weer) overmagnetronde melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Jane, soms kan zelfs verdriet een gouden randje krijgen. Huilen en lachen liggen ook heel dicht bij elkaar. Luitjes, ik moet er vandoor. Heb ondertussen nog even een heel grote pot koffie gezet voor de uitslapers. Zat net nog te denken: Will, de mederekel, is zeker op vakantie? Ja... het blijft onwezenlijk.... Zit nu ook aan Fleur te denken. Ik mis haar, ik mis haar heel erg. Luitjes, ik ga.... Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visjes Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 ha ha ik dacht dat mijn reactie er niet op was gekomen vandaar dat ik 2 keer achter elkaar wat heb geschreven gr visjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Visjes, welkom hier in de huiskamer! Een ding... Als je het heel zwaar hebt, en je wil bijna toegeven aan onhoudbare drang om te drinken. Kom dan toch eerst hierheen! Er is bijna altijd iemand ingelogd.... Doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Albertina, dank je wel voor de prachtige dagopening. Desiderata, van Ehrmann. Alles ineen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Smikkie, dank je wel voor het uitzoeken! Goeie droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Miranda, ik zie je ingelogd.. Hoe was je nacht? Voel je je al beter dan gister? Ik vind het geweldig dat je deze stap genomen hebt, je zal zien. Het wordt allemaal alleen maar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dit wordt je tweede droge dag, Miranda! Geniet zover mogelijk van het zonnetje, het schijnt voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 goedemorgen Miranda! Fijn om te lezen dat je aan dag 2 mag beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik ga Xco-en... Met een pvc-buis met grind gevuld lollige dansjes doen, met 20 andere dames in een ijskoude airco-ruimte... Ach, je moet wat met je nuchterheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 @ Smikkie, Ik zou ook graag mee willen doen. Zie PB. Miranda, Succes vandaag op je 2e dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goedemorgen Allereerst Visjes en Miranda welkom Heb geslapen als een dijkwerker zeg even eerst flink bijkomen met koffie en even de draad van vandaag lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Sha.... ik eet als een dijkwerker..... Maar die moeten natuurlijk ook slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Miranda Succes op dag 2! Gwen Grind, pvc en dansjes... een nuchtere combinatie;) Veel plezier Dijkwerkers op slaap- en eetgebied;) Goedemorgen:present: Ik ga de zon in Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Namens Will, onze Rekel, zijn innige deelneming. Nog een paar uurtjes en hij vliegt van Corfu weer naar het Belgische land. Goede vlucht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goedemorgen, Smikkie, waar kan ik het op storten? Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hallo Albertina, Mooie dagopening. Wij hebben deze desiderata uitgedeeld op de begrafenis van mijn vader. Hij vond het ook zo'n mooie tekst. @ Lenie: eerst mooie posting en daarna, heel attent, visjes bijgepraat! Voor allen: het leven gaat inderdaad door en dat is maar goed ook, zoals iemand schreef. @ Hannah: als je Marjo bereikt, doe haar dan de groeten van me. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goedemorgen...middag onderhand, Lytse hier net (eindelijk) de korte broek aan ga zo eens flink in de tuin huishouden Hannah, ik kan je er niet bij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Jammer Spike, maar doe wat voor jou het beste is. Je bent in ieder geval weer op de goede weg. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 lees ik het draadje van gisteren. ben ik even compleet stil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hi Sha, Ik ga vandaag voorlezen en proberen een net om mijn druiven te hangen. Ik voel me nog matig, maar rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Geldt voor iedereen, ook voor jou! Nu alvast ijsthee maken en in de koelkast zetten? Maak er een fijne dag van. Ook voor alle anderen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden