Spring naar bijdragen

zaterdag 11 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

is iets heel anders dan wat ze hier doen..;-)

ik bedoel..er staan kraampjes met goedkope goed..maar de meeste zitten in de kroeg vanaf s'morgens tot s'middags 16.00 dan gaan de kroegen dicht tot 20.00 en word tussentijds het grootste deel van de kermis verwijderd.

ja ik deed daar ook aan mee..maar nu alweer een paar jaar niet.

wat een geld gaat daar doorheen zeg.

op de woensdag heb je "vrouwenavond"..schijnt ook heel gezellig te zijn, dat heb ik nog nooit mee gemaakt

en nu??..nu zoek ik het niet op..

van de week gezellig met Nien uit eten en daar laat ik het bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pc is trager dan traag....zucht.

Maar ik krijg binnenkort ook zo'n matje.:)

Ben zeer benieuwd ernaar!

Wat staat er bij jou te pruttelen Lenie?

Trouwens, Hannah?

Hoe is het nu afgelopen met die telefoon?

Steeds moet ik eraan denken,

want ik heb ook net zo'n ding.

En het is juist zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, doe ik!:)

Hannah,

ja wat sneu voor haar.

En idd het is erg geliefd en duur spul allemaal.

Ik kreeg hem bij het veranderen van mn abonnement.

Anders had ik nog gewoon mn antieke gehad hoor,

was ook niets mis mee.

Ja, een 2e hands, ik weet niet waar je dan op moet letten.

Misschien zijn er hier wel mensen die dat weten voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

Misschien heeft mijn dochter der ouwe Crackberrie nog wel.

Die heeft pas haar nieuwe Iphone dinges gekregen.

Ik heb zelf een van de eerste smartphones, k weet nog half niet wat ermee kan hahaha

Ik heb Moorkoppen in de oven.

Ben heel benieuwd, is mijn eerste keer :D

Nu lees ik net in het recept 5 bolletjes maken, ik heb er maar 2 :o

Dat worden dus Mega mega mega Moorkoppen :)

Ik hou der van :D

(moet ik dus wel terug naar de winkel, ik heb nooit genoeg slagroom om ze te vullen :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo miranda ,ik sta nu 5 dagen droog haha ik bedoel alcohol vrij ,de avonden zijn bij mij het slimst .ik ga ervoor ik hoop dat het jou ook lukt

allemaal bedankt voor de tips ,heb er wat aan ,ik had me voorgenomen om tot 25 augustus niks te drinken ,maar wat ik van jullie bergijp dat ik het per dag moet bekijken ,ik denk zelf dat het misschien te lang is ,maar ik probeer het gewoon .

Voora als je visite of er uit gaat dan vindt ik het erg meoilijk.ik drink overdag nooit alleen de avonden en dan moest de flas wijn leeg en soms de 2de ook ,kon ook wel is een dag niet drinken maar dan dacht ik alweer aan de volgende avond dan kon ik weer wat ne,men ,ik wil eigelijk minderen maar ga het eerst zonder proberen het minderen lukte niet zo ,gr visjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

miranda, goed dat je etentje verzet is

kan je nog enkele dagen lekker moe zijn

hoort er bij, deel van het zuiveringsproces

je lever werkt nu op volle toeren waarvoor hij dient

niet om de wijn weg te werken maar om je lichaam te verzorgen

knap systeem

je goed bezig houden

ik heb die eerste dagen stapels dvd's binnengesleurd

dat hielp wel

visjes, inderdaad dag per dag

geniet je soms al wat van het niet drinken of blijf je het jammer vinden

dat het niet kan momenteel? vind ik wel een groot verschil qua inspanning

effe verder verf tegen de terrasmuur plakken

SB ik denk dat mijn verfkunsten lijken op jouw bakkunstjes ;-)

zit hier vol met witte spikkels aan mn laptop, meer verf op mij dan op de muur dus, ggrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Miranda en Visjes,

Ben blij dat ik jullie weer lees. Vroeg het me al af toen ik weer even bij 'wie is wie' aan

het lezen was.

Stoppen geeft wel veel meer rust. Je hoeft dan niet meer te rekenen of organiseren,

en, ik weet niet of jullie 'de Vijf Cirkels van Van Dijk' hebben gelezen? Bij 'minderen' krijg

je nog steeds het middel binnen, wat de (met een moeilijk woord) farmacologische cirkel

nog steeds draaiende houdt en dus ook de andere cirkels. Maar het blijft natuurlijk een

persoonlijk proces en keuze.

Miranda kijk uit met de vermoeidheid en het niet eten. Je kunt beter wel wat in je

maag hebben. Vanavond gaan we met een potje thee dan lekker bankhangen.

Laten we zeggen dat we een 'avond pact' hebben en Visjes, die stip op de horizon (25-8)

kan gevaarlijk zijn. Beter je concentreren op vandaag en dat je die eerste niet neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visjes en Miranda. Jullie doen het echt super!

Sow, de hele dag lekker thuis rond gehangen. Feeling good!

Nu zo even met vrienden een terrasje doen en naar een festival. Ik ben de BOB.

Raar, ging me omkleden en kwam helemaal in de "stemming".

Het vroegere, joepie ik ga stappen, gevoel kwam terug.

Ik kan natuurlijk niet drinken, maar merk dat ik dan al met het idee speel om maar wat te blowen. Deed ik nooit!

Ook geen goed idee want dan ben ik meteen weer uit balans..

Pfff. Zin om te stappen en te gelijkertijd zie ik er tegen op. Maar ja, kan niet eeuwig achter de geraniums geplakt blijven zitten.

Ben benieuwd:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, lief dat je het vraagt. Vandaag heb ik nog niks gehoord van mijn vader. Geen nieuws goed nieuws, zullen we maar denken. Ik vind het doodjammer dat mijn moeder niet meer leeft, verder gaat het wel. Alleen heb ik nooit veel te vertellen als ik hem bezoek :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je wat zou willen vertellen heb je dan het gevoel dat hij je nog wel begrijpt?

En vaak hoor ik dat dementerende mensen het zelfde vertellen. Anderen reageren dan ook vaak met, ja dat heb je al verteld. Is dat bij jou ook zo? Verteld jouw vader ook vaak hetzelfde en hoe ga je daar dan mee om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij begrijpt me nog, en valt ook nog niet in herhaling. Dat komt allemaal nog, vrees ik. De oma van mijn vriend vraagt bijvoorbeeld soms zes keer hetzelfde op een uur tijd. (Wij antwoorden gewoon altijd opnieuw).

Bij mijn vader is het grootste probleem zijn desoriëntatie en korte termijn geheugen. Zo dacht hij gisteren dat de verzorgenden niet wisten dat hij gevallen was, maar in feite was er al een verpleegster geweest. Een ander probleem is dat hij beseft wat er aan de hand is, en hij is doodsbang. En doodongelukkig, want hij verveelt zich daar dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Gos Jen, ja deze mensen kunnen niet alles meer, en dan slaat de verveling gauw toe. Merk je ook dat hij vaak in het verleden terug keert? Vaak verhalen verteld over vroeger? Goh meis het lijkt me ontzettend pijnlijk te moeten ervaren dat je vader langzaam iemand wordt die je niet meer kent. Heb je ook broers en zusters waar je dat een beetje aan kwijt kunt? Zo alleen er mee blijven zitten is erg moeilijk.:heart:

En houdt hij misschien van legpuzzels? Misschien dat je dat eens samen met hem kan doen, en dan hopen dat hij dit ook alleen gaat doen. Dan traint hij toch nog een beetje z'n hersens voor zover dat kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...