Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jen, Nog even... recensies en tweets geven aan: 1. steengoed 2. oerslecht Ik vond het 1. Madelief, Meeting lijkt me best leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ben benieuwd Daisy. niet goed geschreven en toch een aanrader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Zeg jane, zo stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 fijne avond nog Rae... hoop dat je straks met een glimlach gaat slapen. ik sluit zo ook af luitjes...rondje lopen met de hond en een stop houden op de dijk ( als die ouwe dat red ahum) om sterren te zoeken fijne avond nog en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik kom me droog melden want ik heb de eerste lekker niet genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: JenIk hoop dat ik lang genoeg wakker blijf voor de vallende sterren.quote> Net al eentje gezien, een heel heldere. Maar nu is het hier volledig overtrokken. 'k ga binnen uurtje nog es zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik ga kijken na de ceremonie van os. Misschien ook wat mijmeren. Het gaat slecht met mijn vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jen Slecht in de zin van? Is hij erg in de war? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hij is nog twee keer gevallen, en zegt bijna niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedenavond Allen! Ik ga zo maar weer eens op mijn fakir matje, kreeg inene zo'n ingeving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ach jee Jen, wat vervelend Houdt de verpleging hem dan niet extra in de gaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik was aan het bijlezen Jen sjonge die mat maakt zo al zoveel los die hoef je niet eens meer te kopen denk ik. misschien maar een apart draadje maken en revieuws van anderen vragen. Voor jullie denken dat ik provisie krijg en daardoor aan die 7 vette jaren ben begonnen. Vanmorgen op de fiets zat ik daarover te prakkezeren; augustus is oogstmaand ook voor mij nu een rijke oogst dit jaar na voorgaande schrale tijden de voorraden zijn aangelegd en de seizoenen mogen wisselen straks.......... Er fietste een geconcentreerd meiske van een jaar of drie, slingerend voor mijn fiets en ik zei dat ze zo'n mooie jurk en fiets had (roze bloemen, beide) Dat koppie ging omhoog ik zag een stralende lach in een voortandloos bekkie toen ze: dankje zei en moest denken aan die mooie lach die rae gister zag klein geluk big smile oh wat een geschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 oh Jen wat machteloos moet je je nu voelen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 kleine meid op je kinderfiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jen:present: Waardeloos he Jane:present: Inderdaad... 't Zit m in de kleine dingen Waardevol Lieve mensen Ik duik naar boven Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 welterusten Bo, op een fakirmat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Niet nodig Jen Ik heb sinds een week of twee mijn natuurlijke slaapritme gelukkig weer te pakken En voor de rest ook niet nodig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hoi allemaal, Het was erg druk op het terras wat te verwachten was Lekker gewerkt en nu naar bed truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 wat een - gecensureerd woord - muziek bij het afscheid van de os. De versie van het prachtige wish you were here vond ik ook maar zus en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ik heb nog even de Russen zien winnen van 0-2 sets achterstand naar 3-2 winst. Sjonge wat een spel, en de langste speler is maar liefst 2.18m En nu het zand weg gaan douchen flink wat creme smeren op een gloeiende huid en ff op mn matje gaan schurken slaap wel mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 oh, dan kan ik tegen mijn lief van 1,97 kleintje gaan zeggen slaap ze, mylady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Slaap lekker, zij die gaan slapen Ik ga zo uit mijn slaapkamereaam maar is kijken of ik nog een ster zie vallen hier of daar. Dat kan hier in het Gooi hoor, zijn heel veel vallende sterren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Slaap lekker allemaal! Ik kijk ook nog even naar de sterren. fijne dromen! Met of zonder matje;-)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 nee smik, we dringen nu zelf aan op een bel rond zijn hals. Enfin, ik stop er even over te bewolkt hier voor vallende sterren, dus weer binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden