Spring naar bijdragen

Zondag 12 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rae zo'n spijkermatje daar moet je op gaan zitten met zo'n grote doek om je poeperd, die je dan om vormt tot een soort broekje, zwarte namaakbaard op doen, een tulband op je hoofd, (zijn bij de bakker en bij de HEMA te koop voor een paar knaken), een blokfluit en een tuinslang. Dan flink op dat ding fluiten en dan maar hopen dat die tuinslang ophoog gaat en enge bewegingen maakt en dat schijnt dan heel erg te ontspannen. Het beste op het strand, dan laaien ze je meteen op.:P

Goeie middag kanjers, jullie hebben het zeker wel in de gate hé? De Bolle is er weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Rae zo'n spijkermatje daar moet je op gaan zitten met zo'n grote doek om je poeperd, die je dan om vormt tot een soort broekje, zwarte namaakbaard op doen, een tulband op je hoofd, (zijn bij de bakker en bij de HEMA te koop voor een paar knaken), een blokfluit en een tuinslang. Dan flink op dat ding fluiten en dan maar hopen dat die tuinslang ophoog gaat en enge bewegingen maakt en dat schijnt dan heel erg te ontspannen. Het beste op het strand, dan laaien ze je meteen op.:Pquote>

Ah zo? :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bol

Plat hier, arme Rae denkt nu echt dat het forum gestoord geworden is hahahahahaaa

Oww visjes, vallende sterren. Ik heb er ooit is 1 gezien, iets kleins gewenst (wat evengoed wel zou gebeuren ;)) en dat kwam toen ook uit haha

Niet vertellen he, anders komt het niet uit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze vallen de hele nacht trouwens, maar het werkelijke hoogtepunt is deze nacht tussen 2 en 6 uur. Als je vroeger op de avond kijkt heb je de meeste kans door min of meer de noordelijke hemel te bekijken. Als je vanaf 2 uur kijkt, heb je de meeste kans in de noordoostelijke hemel. Er vallen er gemiddeld 1 tot 2 per minuut. In 1966 waren het er duizenden per minuut. Iedereen stond op straat te gapen want ze riepen het rond op de radio.

Ik heb ook gezien dat in het park van Rotterdam een bijeenkomst is met muziekjes en hapjes voor sterrenplukkers.

Maar ik heb hier lekker een flatje op het zesde met 180° uitzicht op het noordoosten :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of het op het journaal komt, Beertje. Maar het is al sinds mijn jeugd een soort traditie om deze nacht, bij mooi weer (zelden dus), met wat vrienden af te zakken naar de Ardennen met matjes en een kampvuurtje om te koekeloeren naar de hemel. Als klein manneke deden we toen nog metingen, maar de laatste jaren gewoon voor de lol.

Vrienden heb ik niet meer echt hiervoor (C2H5OH..), maar hier op mijn flatje lukt het ook wel :).

o/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, dank je wel voor je sterren-uppiedate!

Ik ga zeker kijken. En misschien wel een wens doen.

Op het dak.

Over "bewust dromen" heb ik ook al een en ander gevonden.

Afgelopen nacht geen drankdroom gehad.

Ik schrijf al 11 maanden alle opvallende dromen in mijn dagboek,

dat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O das mooi Rae ik heb mijn tuin op het noorden liggen en het wordt vanavond niet al te koud dus ga ik op mijn gemakkie met een sigaretje en een lekker koud drankje, buiten zitten. doe dat trouwens toch wel eens hoor zo maar naar de sterren kijken en me afvragen wat er allemaal is in het heelal. Want er zijn naast ons universum nog ontelbare universums. Onbegrijpelijk hé? als ik dan zo kijk voel ik me zo ontzettend klein en kwetsbaar. En dan na te gaan dat de mens zoveel kan bereiken door zijn gedachten te herprogrameren dus weer zo sterk kan zijn.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen! :present:

Wat een mooie dag!

Vanmorgen een bijzondere meeting gehad.

Wat kan een mens een boost krijgen zeg!

Ik moest aan Niwi denken,

er was iemand die al 27 jaar droog stond...

Ik had die persoon nog nooit gezien,

maar ik hing aan zijn lippen.

Zo nu en dan gaat hij nog naar meetings.

Wat een voorbeeld voor mij.

Ik ben dankbaar dat ik de weg naar de AA gevonden heb.

Dat zou ik iedereen gunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Nu heeft Rae nog geen serieus antwoord op zijn vraag over de fakirmatjes gekregen!

Rae vraag het aan Jane. Zij heeft er één en het bevalt haar goed. Je schijnt ervan te ontspannen en beter te slapen. Het werkt kennelijk aanstekelijk op andere forumleden, maar ik zelf heb er geen, dus ik kan je niet verder inlichten.

Ik ben blij dat je vandaag weer er tegenaan gaat!

Vanochtend zat er tot mijn grote schrik een lijster onder het net om mijn druiven. Ik had het zo goed strak tegen de muur e.d. gedaan, zonder openingen. :angry:

Ik heb hem er weer uit weten te krijgen, zonder schade. Zien jullie het voopr je: ik hoog op de ladder en dat stomme beest wegvliegen onder het net, van de ene kant naar de andere!

Ik heb weer alles nagelopen en hoop dat het nu vogelproof is.

Gwen: je hebt het in die tijd mooi gered: allerlei klussen gedaan én het alc. vrij gehouden! Complimenten hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...