Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ik ga er vandoor Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 fijne dag bo. ga je wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 nou ik moet het maar eens aan onze spijkermatjesdeskundige Jane vragen hoe je zo'n ding moet gebruiken want volgens mij, doe ik het glad verkeerd. Wat ik nu wel weet dat ik hem niet moet gebruiken voor mijn billen. Het schijnt nl. alles erg te ontspannen. Kan ik niet gebruiken als ik dadelijk op de bus zit. Woehahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hahaha bol. Spijkermatten hebben dus ook ongewenste bijwerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hihi... gaat niet goed komen met bol vandaag. Igor, als het jou lukt met je 'eigen' ontwerp kun je er wel een handeltje in beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 PFFFFffff ben ik blij dat ik niet met bolletje in zo'n klein busje zit. hopelijk hoeft ze geen dieren op te halen vandaag............... de arme beestjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goodmorning ik heb gister op het fakirmatje gelegen moet zeggen dat het heel apart ligt (als je het goed gebruikt Bol ) ben er voor gezwicht en ga straks die site eens opzoeken hier komt er nu ook een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedemorgen Frummels! Von, dank voor je bakkie! Ik heb nog niets teruggelezen, zit een beetje krap in de tijd, want zo naar de AA. Iedereen een fijne zonnige dag! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Sha. ik heb van de week een link op het frum gezet waar die matjes afgeprijst zijn van e69,-- naar e29,-- Heb je die gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 dag iedereen mijn bed wou me er vandaag vroeg uit vind ik niet zo fijn want ik heb marmot allures, maw lang uitslapen dus heb ik geen excuus om mijn to do lijstje niet af te werken maar de zon schijnt hier en ik heb hier al hele mooie dingen gelezen vandaag, super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Bol, hij is besteld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Good murning sha... hihi.. drie keer raden met wie jij die dat had dan . Had al zo het gevoel, maar kan nou niet meer missen, hahaha... Luitjes, ik moet er vandoor, ga aan de slag hier. Fijne dag allemaal... Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 mijn eurootje valt weer laat, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jen, ik ben wat dat betreft ook meestal een blondje hoor, hihi... En nou opzouten Von... je moet nog een heeeeeeeeeeleboel doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Meteen instructieles gekregen hoe ik het matje gebruik Yvon Moet zeggen...heb wel ongelooflijk goed geslapen of dat nu toch door dat fakirmatje van gisteren komt of gewoon van de buitenlucht ik houd het op het fakirmatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Wegwezen Vonneke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: ShahireMeteen instructieles gekregen hoe ik het matje gebruik Yvon quote> Als jullie nou eens een youtube-filmpje maken, dan zijn we allemaal mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 inclusief de kat erbij of zonder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Vandaag weer naar het restaurant dus tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ben weg kanjers tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Fijne dag gefrummelde ik ben ook weg zoefffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Gisteravond terug gekomen van een hele fijne vakantie. Een vakantie waar ik eigenlijk als een berg tegen opzag. Een vakantie zonder alcohol. Hoe zou dat gaan.... Het ging goed! 1e twee weken veel geslapen,ECHT geslapen wat was dat lang geleden.. (had ook mijn slaap pillen niet mee) Wat ben ik blij met mijn twee schatten, die me die rust ook gunnen. Een bijzondere ontmoeting... met mezelf... Het is teveel om hier allemaal neer zetten,komt nog wel.. Belangrijk ook, het is me gelukt! Ik voel me gelukkig en blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedemorgen kameleon, wat fijn voor jou! Waar ben je geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden