MarQ Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 hoihoi , ik meld me droog voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Lieve mensen ik sluit ook (droog) af. Sterkte voor wie het nodig heeft. Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Johan, ik ga ervan uit dat jij toch huur zal moeten betalen het lijkt mij dat jij dan best met hem in overleg mag gaan over de tijdstippen dat jij wilt dat er rust in jouw toko is als je dat uitlegt valt er misschien best een mouw aan te knopen ik zou het in ieder geval wel proberen als ik jou was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dat gaat straks echt een you tube filmpje worden van Jane en haar fakirmatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Fijne voortzetting ik sluit hier af bye bye zwaai zwaai :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hallo lavendel, Is iedereen al gaan slapen? Ja, das waar in NL is het morgen werkdag terwijl wij lekker kunnen uitslapen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 inderdaad, het heeft zo zijn voordelen die katholieken ;-) ik profiteer ervan om deel 3 en 4 van The Bridge te zien, scandinavische crime.... je klinkt anders ook nog wakker ;-) ik had nog niet door dat je ook van Vlaanderen bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nog even op het laatst van deze dag gedag zeggen aan de aanwezigen Frodo, Gaby, lavendel1, MarQ en Rickert slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Johan Evenknie, ik voel bijna hoe enorm moeilijk jij het nu moet hebben. Ik hoop dat je er een weg in vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedenavond! Sha voor je negen maanden! vanochtend ging ik werken, auto deed ''raar'' deed ie eigenlijk gister ook al :$ , dus na mijn werk dacht ik naar de garage te rijden, die haalde ik niet meer maar.. aardige man duwde me van de weg een vriend gebeld, kwam me meteen wegslepen naar garage ik had zo'n zin in drinken en een sigaret auto overleden nu moet er een andere auto komen, ben bennieuwd hoe dat gaat gebeuren, misschien wel eentje via mijn werk leasen voor een jaartje? ik heb wel vertrouwen dat er iets op mijn pad komt nu het gekke is dus, dat alles ''goed'' gekomen is, das fijn, en ik heb niet gerookt en niet gedronken en ook geen alcoholvrij bier gedronken, al had ik vanmiddag even het idee om sigaretten te gaan halen, hierdoor merk ik toch dat het programma werkt, want voorheen was dit een mega trigger voor me geweest dus al met al een rare dag, maar ik ben zo blij dat ik het nuchter heb gehouden! Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Coco, slaapwel Gaby, fijn dat je het in deze omstandigheden nuchter kon houden ook slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 je kreeg dus wat je verdiende gabs. Zo The killing half gezien dochter opgehaald die uit Barcelona kwam en eindelijk bijgelezen bedtijd dus alweer slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 slaapjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 thnx U2:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 wat vieren we morgen ook weer? Maria die ten hemelen gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Zoiets in die aard Jen. En nu ga ik ook slapen en blijf jij eenzaam achter. Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden