Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde gisteren wat vakantielinks van mijn vriendin gekregen uiteraard even flink bezocht, leuk om te koekeloeren daar zeg! dacht, je weet maar nooit.... wie weet dat er ergens nog een vakantie voor me bijzit valt me op ze er altijd vanuit gaan dat je met 2 komt of je komt op een single vakantie site uit lig ik straks met een wildvreemde op een kamer dat gaan we dus maar niet doen denk dat ik toch maar wacht totdat iemand me wil gaan adopteren voor een week of 2? wie weet als het ze bevalt dat ik langer mag blijven advertentie op marktplaats zetten gaat het denk ik worden fijne dag luitjes maak er iets moois van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Mogge Sha... ik ben m'n bed maar uit gegaan...ik heb nog geen 10 minuten geslapen vannacht. wekker gaat toch om 07.15..dus blijf er maar uit. tank mezelf wel vol met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hai Lenie, wat vervelend zeg enig idee waardoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 nee geen idee.... alhoewel...rusteloze benen is de hoofdzaak. ik moet straks naar de HA en dan zal ik het er meteen over hebben..en m'n benen en het niet slapen..pff denk dat ik zo ga douchen en dan met de hond op de hoek van de dijk ga zitten..wachten tot de zon op komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 dat laatste is wel mooi op de dijk gaan zitten en wachten tot de zon opkomt op afstand kom ik even naast je zitten kijken we samen succes straks bij de HA en wie weet kun je vandaag nog even een uurtje slaap meepikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ja, ik zal vanmiddag wel een dipje krijgen. ik zal aan je denken als ik zo zit..ga nu maar douchen. fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 jij ook ik ben weg te werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Morgen meiden. Even snel een bakje, zie dat Lenie al een grote pot heeft gezet, lekker. Wat ellendig dat je zo slecht slaapt, hoop dat de huisarts er iets tegen heeft? Ik heb niets teruggelezen van gisteren, heb me een pietsie verslapen. Denk dat ik aan vakantie toe ben:D Nog even volhouden en dan heb ik ook een paar weken vrij. Zooooooooooooo heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 tast toe Von... ik heb me bedacht...als ik nu ga douchen ben ik al te laat voor de zon...ik zie hem al piepen nl. ik hoop het ook dat de HA wat weet..ik had al eens themazepam gekregen, maar zelfs na 3 pillen sliep ik nog maar 4 uur. volgens mij moet ik gewoon om de dag gaan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 oh hoi Fibo.. ook voor jou een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 asje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Om de dag is natuurlijk ook een optie he? Ar, ik heb toch al aardig wat lekker in het zonnetje gezeten op mijn vrije dagen hoor. Tis maar net welke momenten je er uit pikt hier in nederland. En mijn echte zomer..... die begint over twee weken... heb ik lekker vrij... Goedemorgen overigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: FiboVreemd, ik blijf maar dat gevoel houden dat de zomer nog moet beginnen.quote> Die komt ook nogmaar pas ik de 2e week van septemberals mijn vakantie begintsorry mensen, het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ook Hallo Vonneke en Fibo en nu ga ik echt anders kom ik straks nog te laat zoefffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 werkse Sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ik ben ook weg...douchen en wachten tot het tijd is om naar de HA te gaan. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Najaaaaaaaaaaaa, zie ik Fibo aan voor AR ...ik schaam mij diep:$ Sorry Fibo en alsnog een oprecht goede morgen. Ik moet je trouwens ook alleen laten hier, want de douche roept ook mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Mohggeuh fritzels, Lekker een bakkie tjah vakantie en zomer zijn zo samen eigenlijk. Maar Lenie wat vervelend joh dat slapen, of het nie slapen dan. Nou hoop HA wat weet en ook aan dat je benen zo raar doen. Sha gewoon op vakantie gaan en maar kijken joh, as je ergens bent vind je je stekkie wel hoor. Anders hier nog caravan en fiets voor je staan hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen, Even Sha feliciteren, Lieve Sha gefeliciteerd, :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: 9 maanden oftewel de tijd die nodig is een baby te laten groeien tot het er uit wil. Een ietwat ongelukkige vergelijking, ik weet het. Maar die associatie heb ik nou eenmaal met de term 9 maanden. Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 goede morgen frummels. is er nog koffie?( wel verse graag) sha proficiat met je 9 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 DAGPACT Albert Lytse Lenie Mogge Igor!!..lekker geslapen? nou ik ben fris en fruitig.. nog een half uurtje en dan ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 nou zeg..Sha zegt ook niets? Meid..gefeliciflappert!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 veel te kort lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Het zonnetje schijnt hier alweer even een kop koffie en teruglezen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden