Yvonne Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goede morgen luitjes, Oh heerlijk, koffie, ik rook het boven al Ik pak zelf wel even, want Igor is nog aan het ummelen met Diesel geloof ik. Mensen kinderen wat heb ik geslapen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedemorgen luitjes Toine gefeliciteerd met je birhtday waar hang je eigenlijk uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Ook goede morgen Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedemorgen Borretje, Von, Igor, Sha en Kameleon! En alle laterkomers natuurlijk! Zo, is er nog koffie? Toine, gefeliciteerd! Ja, waar hang je uit??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedemorgen, even bijkomen hoor, zo vast geslapen, poe hé! En laat wakker voor mijn doen. Toine, van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Mag ik een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Made, krijgen jullie vandaag wat meer uitstluitsel? Dan wens ik je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Een hele Goedemorgen Allen! Toine Gefeliciteerd! Sha voor je 9 maanden! Proficiat! Zo nu eerst even een bakkie koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, koffie en thee lekker ook hier vast geslapen en doodmoe wakker worden bah maar je moet door ventilator staat te loeien lekker bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Hannah, Tina, Ja, ik heb een berichtje gehad. Niet veelzeggend, maar toch een teken van leven. Daar ben ik al blij mee. Ja, vandaag is een spannende dag. Heb bijna niet geslapen. Mannetje gaat zo weg, die loopt te ijsberen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Gabs dank je :heart: Madelief succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Ik wil heel graag iedereen bedanken voor alle lieve reacties en felicitaties op de draad van gisteren. En dat doe ik nu:) Ik ben zo'n muts die eerst alles op zich in moet laten werken, ook de lieve dingen. Sha, gefeliciteerd met de 9 maanden:moon: Made, hoop dat het vandaag goed voor jullie afloopt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goede morgen langslapers. Ben even niet bij hoor, wat gaat madelief doen vandaag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 ben even weg, dochter wakker maken en ontbijten...alles weer in de structuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goeie morgen allemaal. Beetje slecht geslapen hiero. Droomde weer eens dat ik m'n hondje kwijt was. Ze liep ergens op een hele drukke straat samen met een ander hondje. Dan word ik echt heel naar wakker. Verdrietig, vol met spanningen, onrustig enz. Gelukkig dat het een droom is. Vroeger een goeie rede om de volgende dag eens flink uit m'n bol te gaan met alc. Dadelijk weer lekker werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: YvonneGoede morgen langslapers. Ben even niet bij hoor, wat gaat madelief doen vandaag dan? quote> Von,vandaag is het spannend hoe het gaat aflopen met onze zaak.Valt het doek....of??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Sha, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Made laat je heel gauw weten hoe het is afgelopen? Ik duik bij de D.A. wel achter de pc. als dat kan. Ben zo benieuwd voor je. Hoop echt dat het heel goed voor jullie uitpakt meis. Hoe laat kun je ongeveer iets weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Oeh Madelief, spannend... misschien ook wel fijn om straks meer zekerheid te hebben? hoe of het dan uitpakt? i.i.g. heel veel sterkte vandaag:present:, enne.... sta je al bij het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Bollie, Lief van je. Hij heeft om 10 uur een afspraak. Zodra ik iets hoor schrijf ik het hier. Werkse vandaag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Nou Made ik zal voor je duimen hoor. Wordt straks gehaald en zit een 15 min. in de bus. Dan heb ik al alle tijd. Sterkte lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Gaby, De onzekerheid is idd het ergste. Ik ga me bij het dagpact zetten. Al heb ik wonderlijk genoeg geen trek. Maar je weet maar nooit he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Nou Madelief, das dus heel spannend voor jullie. Ik zal aan jullie denken, echt. Zal duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertLytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden