Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 @ Johan: Pärt is een ex-serialist hé. Hij heeft alle dwangbuizen van de na-oorlogse afkeer van tonaliteit en structuur weggesneden en hij koestert harmonie, evenwicht, symboliek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Bolletje slaap lekker:lips: Johan W, dus je hebt toch je draai gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 99 minuten, Johan. Fijn zo! Staat nog steeds op hoor. Dank Zonnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoi Rosa, wat zit er je dwars? Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Wing J, de wereld draait niet om jou, jij draait er omheen. Dat ga je nooit zien, denk ik. Ach, voor de gelover is 'n platte wereld misschien wel de mooiste wereld. Ik ben er nog maar net weer, maar denk da'k m'n langste tijd alweer gehad heb. Het lijkt hier wel 'n podium i.p.v. 'n ADB site. Holland's next top showoff ADBer, pfffffffffffff. Get a sense of belonging. Nou, doeoeg maar weer, en: hou 't wel zo droog als je wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Rae, ik ben geheel onverwachts boventallig verklaard door bezuinigingen. Moet nu dus weer solliciteren. Ik lig niet goed op de arbeidsmarkt qua leeftijd en het ontbreken van een vlotte babbel. Dus zie mijn toekomst momenteel somber in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jee, Haddock, krijgen we dat Wing gedoe weer?? Ik zou ook graag een platte wereld willen hebben, kan ik daar tenmiste van afvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 @Haddock Maar dan ga ik winnen, ik ben de publiekslieveling @Johan W En ? Zie je de zooi al minder worden na die paar Duveltjes ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik ga weer even een rondje wandelen. Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Ik zou ook graag een platte wereld willen hebben, kan ik daar tenmiste van afvallen.quote> Hahaha, da's tenminste recht vooruit om 'n bochie!Welterusten, Droogstoppels en Duvelanbidders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Roos, Ik heb een boodschap dat je misschien niet zo zinvol vindt. Er zitten zaadjes in je dat water nodig hebben. Sommige zaadjes zijn de vele vormen van angst en frustratie in je, andere zaadjes zijn de vele vormen van zelfbevestiging en vreugde. Momenteel ben je de zaadjes van de eerste soort water aan het geven. Ik ben niet de mens van het New Age type van het positief denken. Ik geloof echter wel in stilstaan bij jezelf en zien wat je drijft en tegenhoudt. Wat je tegenhoudt is er nu eenmaal, daar kan je niet meer aan doen dan aanvaarden. Maar wat je drijft kan je bewust voeden met goede voeding en het aan kracht doen winnen. Negeer mijn woorden als ze je moralistisch overkomen. Ik denk zo momenteel en het helpt me, maar het helpt anderen niet per sé. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Amai, ik zit ondertussen in het midden van de link van Zon, nog 50 minuten te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Johan, Het wel bekende cirkeltje dus. Wens je sterkte man, ik hoop dat je die kan doorbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik heb nu drie Duvels gedronken en ben bezig aan de vierde en overweeg nog even de stad in te gaan. En ik geloof je niet. Ga voor zonder alcohol 1 zin van jou van de vele, Ik denk dat de spijkertjes net iets meer naar rechts moeten staan daar ja ja dat is fijn. Gaat ook over taart eten toch? Ik bedoel maar, ga voor zonder alcohol en wat een forummer daar voor nodig acht is relevant Als de persoon in kwestie maar van de alcohol afblijft Een vijver, een verbouwing, ander werk, geen werk, afgewezen worden, vrienden die over de vloer komen. Alles kan een aanleiding zijn om te gaan drinken Laat het. En deel, niet veroordeel Dat doe je nu weer. Ik weet niet wat je er toe brengt, maar het stoort me wel degelijk. Het heet ditjes en datjes Niet praat over alcohol anders mag je niet mee doen. En nu ga `k naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Rae, momenteel kan ik niet veel met je woorden maar ik weet zeker dat als ik het morgen overlees een grote steun voor me zal zijn, dank je. Rosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Johan, wat mij betreft mag je best eens iets meer schrijven dan 3 lijntjes. Je zit vol ideeën en emoties, en wat er uitkomt is slechts een fractie van wat je soms lijkt te willen zeggen, en dan nog in een soort jasje van cynisme. Ga ervoor. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: Johan WIk ga maar uitloggen want ik wordt een beetje misselijk.quote> dat snap ik ook wel na vier duvels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Als ik je morgen beter van dienst kan zijn, dan graag, Roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Haddock, slaap lekker. Dikke kus van Rosa:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 ik haat je niet Johan let gewoon op wat je zegt (vind ik) spreek een persoon aan Niet het hele forum en wat ze doen daar kan ik niet tegen Zat nog te wachten op je reactie nu log ik uit truste Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: Johan WNou dat zou ik heel leuk vinden Rae maar niet op dit forum want dat gaat inmiddels richting hatelijk.quote> Jammer Johan. Uit welke windstreek komt de haat trouwens? Sommigen zijn kritisch, jep. Ik ook, maar of je nu -10 of +10 Duvels drinkt, ik ervaar geen haat - integendeel - en luister met open oren/ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jootje:heart: Leuk dat ik je ingelogd zag staan Dat is toch wel enige tijd geleden Ik hoop dat het goed gaat met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedenavond allemaal, @ Roosje: waarom voel je je rot? Ben je al gebeld? Mooi liedje trouwens. @ Bollie: hebben we elkaar weer net gemist. Welterusten hoor en tot morgen. Eerst even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Welterusten luitjes En Soothe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Nog 20 minuten te gaan op de link van Zon. Niet dat ik naar het einde uitkijk. Heel fijne oorstreling. Het deint, en zoals het deint dein ik zachtjes mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden