Yvonne Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, De koffie staat al klaar, de thee staat te trekken. Buiten is het nog helegaar donker helaas. Vandaag vieren wij dat het exact dertig jaar geleden is dat de eerste CD ter wereld door Polygram werd geproduceerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goedemorgen Vonneke, ja wat is het nog donker buiten 's morgens moet er echt weer aan wennen en al 30 jaar terug de eerste cd.....whow!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Mogge...*gaap* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Hey Lenie nog niet helemaal uitgeslapen? ik heb al mijn slaap weer ingehaald en kan er voorlopig weer tegen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Morgu Sha en Lenie. Werkt dat spijkermatje niet iets TE goed dan? Ja, donker he? Vind er niks aan, maar 't schijnt niet tegen te houden te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 nee lang niet genoeg geslapen...wekker van 01.00 nog gezien... ik heb zo'n last van m'n benen..ben er maar uit gegaan..probeer het straks nog wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Haha Von, nee heb er niet op geslapen hoor de nacht ervoor veel tekort geslapen dus moest wat inhalen het matje werkt wel heel ontspannend vind ik ik ben er in ieder geval heel erg blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Dat is rot Lenie hopelijk kan je straks nog even wat meepikken benen dus nog geen verbetering in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Wat een ellende met die benen Lenie, had de huisarts er niet iets tegen dan? Ik geloof ook niet dat het de bedoeling is om er op te slapen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Ik ben vandaag in de luxe dat ik pas om 8 uur hoef te beginnen wat een feest, wat een feest volgende week een rij van vijf die om 7 uur beginnen dus ik vind het best nog even probeerde ze me voor morgenochtend te charteren helaas, heb ik al een afspraak dus die gaat niet op maar anders was ik vast wel heen gegaan (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 doc zei dat het idd RL was. waarschijnlijk omdat ik gestopt ben met alle medicijnen...ik moet er even doorheen. weet je wat raar is....als het licht word en er komt leven in de brouwerij slapp ik een stuk beter dan in het donker als het zo stil is. misschien eens een klein radiootje proberen s'nachts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Morgen dus lekker vrij Sha? Groot gelijk dat je even 'nee' zegt met vijf vroege diensten komende week. Pff, nou, hoop dat je snel verbetering zult krijgen Lenie. Lijkt me echt ellendig hoor. En ja gewoon de radio aanhouden 's nachts dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 je hond in bed erbij Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 he nee Sha bah!! dat moet ik niet hoor... nou me bakkie koffie zit er in..peukie is op. nog even wat lezen en nog maar eens proberen... Sha werkse straks. tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Zo, voor mij ook tijd om aan de slag te gaan. Snel de douche in , naar het werk en dan het weekend laten komen. Lenie, Sha, fijne dag... Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 is er nog een koppie koffie voor mij? goede morgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 gisteren nog even gezellig bij kennissen gezeten. ze probeerde me een glas wijn aan te 'smeren'. en gelukkig zei m'n vriendin nou als igor nee zegt dan stop maar met aandringen want dan neemt ze toch niets ( scheelt me een volgende keer weer een hoop 'gezeur') Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 nou remie gaat maar douchen dan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Alweer vrijdag, de week vliegt hier voorbij. Ik ga even de draad van gisteren lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goed voor jou Iggy Hai Kameleon ik ben er ook van tussen nog even hier wat doen en dan op de bike fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Wie heeft ervaring met het werkboek leefstijltraining 2 van Achilles. Ik heb het deze week gekregen en moet er mee starten. Heb het boekje doorgelezen, klinkt misschien hoogdravend, heb het idee dat ik al een aantal hoofdstukken heb gedaan. Ook mijn KT is van die mening. Ik ga natuurlijk wel naar de eerste sessie en zal dit ook bespreken, ik wil ook zeker niet mijn eigen glazen ingooien. Eerst hulp vragen en dan niet aannemen, maar wil ook niet tijd verknoeien, ga namelijk ook starten met psychotherapie. Ik lees graag jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goodmorning. Het lijkt wederom een heerlijke dag te worden! Ik heb vandaag vrij genomen en ga eens goed genieten van het begin van mijn lange weekend. Vandaag ben ik 4 weken Alcoholvrij. Ik ben trots, blij en vol goede moed:rose: Fijne dag lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Nova voor je 4 weken! Geweldig!!! Goedemorgen allen. Vandaag lastig dagje, eerst werken nu maar, ik ga het i.i.g helder in Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Goeie morgen lieve vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden