gwen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Niks met wodka,gelukkig,Lytse Gewoon, een verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lytse, Ja, laat ik dat maar doen. Niet te lang in de auto zitten morgen. Morgen hoef je niet te koken lees ik, hier precies hetzelfde, ik had ook veel te veel eten. Maar ik moet wel de BBQ weer aansteken daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ga toch maar proberen te slapen...zet de radio wel zacht aan. truste allen...tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: gwenMeeting waar???Leuk,ik kom!quote> Morgen Gooimeer, dresscode: ienieminibikini (virtueel dan he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: FrodoDaarstraks Flevopolder opgezocht voor de BBQ van LytseNu het Gooise strand voor de mini bikini's met bloemetjesIk begin NL goed te kennen! quote> haha, lach me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Slaap ze,lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Slaap lekker Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 OK. Ieniemienie die heb ik plenty. Gooimeer dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje@Smikkie:$ ik pas niet meer in mijn bakpak Tijd voor een bezoek aan de kiloknaller quote> proest...heb ik niet eens...en een bikini ook niet.snielig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ff RH doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Mensen ik duik mn bed in. Het was een lange dag en morgen weer vroeg op. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hier burenruzie, voor het eerst in 15 jaar! Teveel gedronken denk ik! Hoop gescheld en geschreeuw! In de Bijlmer kwam dat regelmatig voor, maar hier, in zo'n nette buurt.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik ga ook afhaken. Ik vrees dat ik de radio hard moet zetten, als ik zou willen slapen. Maar ja, toch nog te warm. Morgen op naar de volgende tropische dag. Maar, we houden het droog hè! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Made, slaapwel en geniet van je meeting morgen. Ik in bikini, ja zekers en dan gespot worden en maandagmorgen een foto bij mijn werkgever. Hoe ga ik dat uitleggen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Mooi weer in het weekend was voor mij ook altijd een ramp, drankgewijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 slaapwel voor allen die al gaan proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Slaap lekker Madelief, MGWO Nou de bierbuik is vervangen door een vreetpens. Maar ik heb niet meer zo'n "maag" zeg maar, die heulemaal foetsie. Ach ik ben nooit echt slank geweest, ja toen ik 16 was. Voor de gezondheid moeten er 10 kilo's af, voor mooi 25. Ik ga niet moeilijk doen, ik weet dat ik gewoon moet bewegen, dan vliegt het er bij mij af. Maar ja door alle kwaaltjes, die schijnbaar niet tegen alcohol kunnen want toen had ik ze niet, is dat er een beetje bij in geschoten. Komt wel weer als het weer het toelaat @Wijffie Damn wat zonde van je prakkie chinees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ja hoor Smikkie, jij gaat ook goed lees ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieSinds ik niet meer drink val ik af, bierbuik is bijna weg. Bijna helemaal plat.Kan je nagaan hoeveel overbodigs in dat bier zit.quote> je bent ook een lekker ding!hoort er bij he?truste mensen..tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ja Jen de warme weekenden en de terrasjes pffff Ik krijg het altijd een beetje moeilijk als ik mensen hoor of zie op bv facebook "nog tot laat in de tuin gezeten" Wij hebben helemaal geen buiten, dus ik buiten wil zitten dan is het op het terras van beneden (de kroeg dus) Vroeger deden we dat ook, altijd met een hele groep. En dat mis ik dan wel een beetje, maar goed een kroeg is duur en ik voel me er ook niet meer op zijn plaats op de 1 of andere manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik doe kroegen ook niet graag meer Steunbeer. De dronkemanspraat is, gelukkig, niet meer aan mij besteed. 'k Ben dan ook maar thuis gebleven vanavond. Met mijn vader gaat het op en af, Smikkie. Vrijdag was ie weer wat beter, maar vandaag viel ie opnieuw. Wij vermoeden dat hij in het begin van de week een herseninfarct heeft gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Slaap lekker Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen op deze heerlijke zwoele zomeravond... Miranda Dag 10. You go girl Nance Heel veel plezier in het Limburgse en succes met de rit ernaar toe Originally posted by: Lytse@ Jen: erwtensoep:huh:, nou ja als je dat vandaag lekker vindt. Je bent toch niet zwanger hè? quote> Originally posted by: JenNog zotter met dit weer: 'k ga klussen. Tot later allemaal.quote> Jen Toch niet een testje doen;)? Rapi Goede beslissing, jouw beslissing en het leidt vaak tot iets goeds op je pad Smik Lekker gezwommen? Even een weekend voor jezelf; timeout Dat geeft de burger weer moed VMmmm, Hoe is het? Lavendel Niet helemaal wegsmelten hoor! Dat zou ik drie keer niks vinden Wijfie Morgen weer een nieuwe dag Houd je taai Welkom Lifealot Frodo Als je nog tijd hebt tussen al het bikini gestruin om een keer te bbq-en, mag je aanschuiven hoor;) Hoe gaat het trouwens na de paar drankjes in de vakantie nu thuis weer op 0? Vandaag heb ik niet een heel originele maaltijd gehad, lees ik... bbq-en op een feestje Wat houd ik toch van deze heerlijke zwoele avonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Bo, ik zal het eens aan mijn psychiater voorleggen Ik lijk hier bijna een uitzondering, zo zonder bbq:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Dat kost je toch een heel uur Jen Zo'n test maar een paar minuten (heb ik mij laten vertellen;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden