Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Roos, gaat het goed vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 :heart:Lytse, het gaat goed, voel me wel weer erg onrustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lieverds, Ja morgen... Ik kijk best vaak terug, en daar leer ik van, want wat ik zie daar word ik niet blij van. Het is nodig om me te laten beseffen waar ik vandaan kom. Toch ben ik vaker dankbaar en tevreden. Alleen had ik het nooit gered. Ik heb een soort hunkering in me naar de toekomst. Ik zou nu al willen ervaren wat Kate bijv. voelt. Ongeduldig mens ben ik. Op de meetings en hier zie ik wat dat met iemand doet namelijk. Ik ben nog maar een waggelende peuter, of een kind dat met zijwieltjes leert fietsen. Maar ik blijf oefenen in veel dingen. Daar is het programma van de AA een grote steun in. Maar ook jullie hier, op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik ben toch zo blij dat vandaag de Ramadan is afgelopen. Pleegzoon in Frankrijk had het zwaar. Een hittegolf daar en dan de hele dag ook niets mogen drinken! En wij hebben het dan over de alcohol. Ook moeilijk, maar wel van een heel andere orde. Zij hoeven het natuurlijk "maar" een maand vol te houden en wij de rest van ons leven. Roos, zoek afleiding meid! Je kúnt het! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Dank je Lytse voor je vertrouwen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Madelief, wat Kate voelt moet jij nu toch ook al voelen na een half jaar? Mag ik in ieder geval hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hoi Rosa! Ja enerzijds wel, ik drink niet. Geestelijk heb ik nog wel een weg te gaan. Door het drinken ben ik stil blijven staan, zelfs achteruit gegaan. Daarom sta ik nog maar aan een begin. Lichamelijk gaat het goed, op de blijvende schade na, die ik zelf heb veroorzaakt. Maar ik kijk uit naar de toekomst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Madelief, dank voor je antwoord:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Made, Wat ik van jou begrijp is wel, dat één en ander zich goed aan het herstellen is. Dat proces zal zich, denk ik, nog een hele tijd voortzetten. Tenminste als ik Emmaroos erover hoorde. Juffertje ongeduld, geniet per dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Rosa, Misschien wel een goed idee. Het is lekker buiten en omdat je wat onrustig bent, is het misschien een goede afleiding? aanpassing; zomaar ergens een letter teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Roos, Laatst hadden we het erover dat mensen iets anders gaan doen en toch ingelogd blijven staan. Ik doe dat niet, want ik vind het heel verwarrend. Als je pb's wilt beantwoorden moet je natuurlijk ingelogd staan. Misschien zijn er ook mensen op het weekpact o.i.d. Ik ben er nog hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lytse, :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Sorry, had ik mijn posting alweer veranderd. Madelief ik zei dat ik beter even kon gaan wandelen, ga ik even doen. Lytse ik had het over al diegene die ingelogd zijn en niet reageren. Ze zijn inderdaad waarschijnlijk elders bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hannah, Weer wat geleerd! Ik ben een behoorlijke digibeet. Lachen dat ik nu mensen vertel hoe ze op de dagdraad moeten komen e.d. maar zelf niet veel wijzer ben. Ik ga even telefoontjes plegen. Roos, wandelse. Tot later en we houden het droog! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Avond allemaal, Niet bijgelezen en dat lukt vanavond ook niet meer. Morgen gaan we nog een weekje weg, weer een stuk wandelen. ALs er wifi is zullen jullie me horen, anders iedereen een goede week. Tot latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hannah, Wist ik ook niet! :$ Maar als je uitlogt, sta je vaak nog lang in het rijtje. Hoi Zonnetje, Een hele fijne week gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hannah, weet je dat zeker? volgens mij heb ik ook wel eens heel vroeg ingelogt mail bekeken en uitgelogt en mijn naam stond er en dan was ik niet op de dagdraad geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik zat net te prakkedenken Hannah en meestal kijk ik (denk ik) wel even bij treffende uitspraken en het refudraadje maar ik ga het toch eens bewust uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lieve mensen, ik heb nu wel lang genoeg hier rondgehangen vandaag. Lijk wel een hangjongere... Ik ga douchen en mn bed opzoeken. Lekker fris onder frisse lakens. Iedereen een goede, niet te klamme nacht. Truste! P.S. en ik log meteen uit! Kijken hoe lang ik nog in het rijtje sta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hallo mensen, Wat een warme dag! Plannen om naar het water te gaan maar aan de kant gezet. Te heet, te veel files.. Na een koele dag binnen en in de tuin (zwaar nat gespoten door mijn jongens met de tuinslag brrrrr) zakt de temp. gelukkig weer wat. Jeetje, die Jane! Ik wil ook naar daar waar zij is Ik heb vaak dat ik inlog en dan nog een lange tijd op de lijst sta. Ook heb ik een paar keer nog even op de tablet gekeken en dan bleek de volgende dag dat ik op de een of andere manier nog steeds online stond.. Vreemd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ga ik nu uitloggen en kom ik straks terug om mijn pb's te lezen dan weer uitloggen en dan weer inloggen om verslag uit te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 man man, je zou het er warm van krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ha Fibo, ik zie je ingelogd staan en vraag me de hele dag al af wat je met pk bedoeld in je posting van vanochtend? Ik heb minstens 20 mogelijkheden gevonden maar vond er geen één van toepassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 We dienen een klacht in hier. Ik wil mijn geld terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Johan W, dat soort PB´tjes zou ik persoonlijk negeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden