Frodo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefFrodo,Dank je, en ik hou je eraan dat je me helpt met de meeting he??quote> Natuurlijk liefje, ik zal als parkeerwachter zorgen voor de parking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Gwen, Geniet ervan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lenie, je had toch een logeerpartij? (met chips en cola?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: Leniemensen..ik ga uitloggen.ik kak helemaal in hier.even een hapje eten en dan de rest van de avond op de bank vertoeven...en vooral optijd erin.( p.s. ik he vannacht heeeeeeeel goed geslapen ;-) )quote> zonder matje in een caravan.... denk dat ik maar een kamper ga worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ja Gwen....was echt gezellig.. en ik ben een brave meid gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: MadeliefFrodo,Dank je, en ik hou je eraan dat je me helpt met de meeting he??quote> Natuurlijk liefje, ik zal als parkeerwachter zorgen voor de parking. quote> Haha! Dan zorg ik voor een mooi pak met een hoed!Geef je maten maar door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief, Zuid Holland is natuurlijk ideaal centraal,ook voor onze zuidelijke frummers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: gwenMadelief, Zuid Holland is natuurlijk ideaal centraal,ook voor onzezuidelijke frummers...quote> Kijk!!! Dat bedoel ik nu!!Gewoon positief bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Gelukkig, Lenie. Ik had ook niet anders verwacht,.... (nou) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Zie ik iets over het hoofd of is er nog geen topic voor een meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Grote rooksignalen..... eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: gwenMadelief, Zuid Holland is natuurlijk ideaal centraal,ook voor onzezuidelijke frummers...quote> Gwen: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rooksignalen als teken voor 't eten, ik zou dan toch even de brandweer gaan bellen... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: albertinaZie ik iets over het hoofdof is er nog geen topic voor een meeting?quote> Tina,Helemaal waar! :$Sorry dat het topic hier vervuild word,ik wil kijken of er animo voor is. Ik zal een draadje maken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: DieselJaap lol die moest ook met1 aan ut paaldansen denken, maar snoep, nuchter voor lollie spelen is ook leuker hoor Top dat ut zo klikte meizquote> dan ben ik liever een suikerspin..dan blijft die lekker aan me plakkenquote> LOL, goed zo meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Made. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rapilos:heart::heart::heart: Goeie keuze hoor Maak er wat van hè Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 En........ jawel er is een draadje geopend!! Komt allen, eerst naar het draadje, en dan naar de meeting! Hoe meer zielen..... Tips en ideeën hoor ik graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen, Heerlijke toerdag zit erop met de cabrio (van een vriend) Als afsluiting naar een terras aan het water met oesters op het menu... my favorites Made Ik hop naar het meeting draadje Leuk! Verder kort diagonaal bijgelezen Desi, ook jarige job. Van harte:musicnote: Rapi meid, fijn dat je een beslissing hebt genomen en geniet van je vakantie! Lavendel... ik ook van jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dank Albert, Doe mijn best hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Bedankt lieverds voor de feli's! Frodo en Desi ook van harte :present: En mijn datumgenoot Madelief toppertje Las ook nog dat Jane zich prima vermaakt, fijn voor je, heb je verdiend! Gewoon gewerkt vandaag. Met airco goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Snoep Vlinders! Leuk leuk leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 kate..van harte met je tweeen half jaar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Da s waar... Kate, diepe buiging:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: BoSnoepVlinders! Leuk leuk leuk!quote> je leven kan in 1 dag helemaal anders zijn...wonderlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden