kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Graag gedaan Jaap, nu ben ik gerust, jij kan met een volle maag gaan werken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Yvonne was inderdaad aan het uitslapen Jaap Resultaat van dagen achter elkaar slecht slapen en gisteravond heel laat naar bed (voor mijn doen dan). Heb nu heeeeeeerlijk geslapen en zit nog een beetje wakker te worden. Lekker bakkie Kame. Goede morgen trouwens luitjes. Zo, dat was een hele hoop tekst voor iemand die nog in de wakker-worden-stand zit .... nu even weer verder sudderen geloof ik . gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen Vonne, Sudder niet te lang, moet nog wel wat van je overblijven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Sha, de kilooos eraf? Moet je lang fietsen? Jaap, inderdaad vroeg ik mij dat af! Wel goed dan. De onzekerheid van wel en geen werk is niet fijn. Wel goed rustig te blijven eronder en structuur en ritme vast te houden, helpt bij mij. Voelt wel lekker zo, vreemd genoeg echter denk ik soms wel, nou een maandje rust zou geen kwaad kunnen, maar de centjes en de afleiding kan ik niet missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 moggeuh, lekker iets van tafel als ontbijt zoeken en bakkie pleur, thnx Kameo. Fijne dag allemaal fritselzzz. trouwens achter de geraniums zitten misschien ik vandaag we hebben een soort in de tuin en daarachter groeit zevenblad, dus dat mot weg. Tjah eten of gegeten laten worden, ik weet het nog nie. Maar kans dus ikke ff achter geraniums, of Borrrie jij mag ut ook komen doen, zorg ik voor koffie met taart :-), ach Sha toch te druk, nouja hangt er ook vanaf of je hang guereuniums heb of staanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Borretje......gewoon doorgaan....tisnieanders Hier nu ad slag. Fijne dag allen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja he Kameo, mooi die spinnevangnetjes en zoveel verschillende soorten. Probeer ze wel te leren dat ze van sommige soorten af moeten blijven maar ze zijn wel hardleers zeg die boris huis-pinnekoppies. Maar buiten is er geen bijvoeren bij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dat bakkie pleur is je van harte gegund Diesel, succes met je zevenblad, wat een rotzooi is dat. Miranda, ook voor jou een bakkie, een molletje helpt inderdaad, zou best kunnen dat je hoofdpijn hebt van het roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 moggeuh Miranda, oeh je doet erg je best joh, ik hd ook in het begin erge koppijn. Maar weet niet of dat daardoor kwam of door me kapotte nek en minder verdoving dus. Hou je haaks hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 ach ik bedoelde niet van het roken, als ik dat niet zou kunnen , ja dan kreeg ik ook koppijn hoor Tjah en zevenblad wel gezond te eten dus misschien dat ik daar maar eens de tijd voor neem vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dat wist ik niet Diesel, ga het vanavond klaarmaken en niets zeggen, kijken wat ze ervan vinden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 evenblad groente schotel (4 personen) Benodigdheden 300 gram zevenblad (zonder stengels, gewassen en gesneden) 2 eetlepels olie 2 middelgrote uien (gesneden) 2 appels (in blokjes) 1 theelepel kerrie poeder zout, peper, evt. bouillonpoeder 3 eetlepels creme fraiche (of als je dat niet hebt, ongeslagen slagroom) Bereiding Fruit de uien aan in olie en voeg de appelblokjes toe. Even omscheppen en daarna het zevenblad toevoegen. Even flink doorverhitten en omscheppen. Kerrie poeder, zout, peper en eventueel wat bouillonpoeder toevoegen. Afmaken met creme fraiche. Serveer deze groenteschotel met rijst of pasta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Koffie, koffie en nog meer koffie..... Ontbijten doe ik later wel. Misschien dat ik dan een beetje wakker word? Beetje kort geslapen, ach haal ik wel weer in hoop ik. Nu even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja dat kan Miranda, moet je even goolen, ik las dat je het kan gebruiken zoals je ook spinazie verwerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen lieve Made, Heb je liggen woelen en tobben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ga even douchen tot later... en nee ik log niet uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ha, Kameleon! Zo kun je het wel stellen. Lag er op tijd in en was klaarwakker, dus er weer uit gegaan. Lijst gemaakt voor de meeting, wat ik ga klaarmaken etc. Daarna weer mn bed ingedoken en geslapen, alleen een beetje kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 En ik ga hier afsluiten, heb een beetje wakker zitten worden achter de laptop, weinig bijgedragen aan de algehele feestvreugde geloof ik, hihi. Luitjes, morgen ben ik vast weer een stuk wakkerder... Maak er een fijne dag van. Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Een hele goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Een dringend verzoek; Wil iedereen zijn/haar voorkeurdatum invullen? Uiteraard op het daavoor bestemde draadje. Ook als je nog niet zeker bent of je kunt komen? Dit omdat de tijd razendsnel gaat, en iedereen toch ook wat meer zekerheid wil over de exacte datum. Alvast dank hiervoor! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen bolliewollie en al de andere frummers hier. Vlug eens kijken naar de (bijna) lege ontbijttafel voor de restjes What's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hey goeie morgen Rekeltje. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hey Liefje Ik heb er net van gehoord via Diesel, en ik hoop dat ik kan komen hoor. Veel zal afhangen van het weer en datum natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Jij ook een hele goedemorgen Bol, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden