rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Oh, en Jaap, Dat kan heel goed hoor, moe zijn om niets, Waarschijnlijk, laat je je lichaam toe toe om eindelijk eens moe te zijn. Geef er maar lekker aan toe. Je zal het waarschijnlijk nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Rapi, je hoeft niet te reageren, neem het geschrevene van een ieder ter harte en trek een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 ik ga mn boek uitlezen laatste nacht in de villa dus maar lekker lang slapen dan maar slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 geniet er nog lekker van Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Laatste nacht al weer, Jane, wat vliegt de tijd. Ook hier. Ik ga plat met mijn boek. Welterusten jongelui. Hou het netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nee Jaap, nu gaan we los:D Maar morgen zeggen we wel dat je niks gemist hebt hoor.... Slaap lekker en morgen weer fit en gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Oh, hier vloeit de drank rijkelijk. Het is weer introductieweek van de studenten. Dus lekker wat rumoer op straat. Zo gaat dat. Ik heb daar ook veel lol aan beleefd. Toen ik nog jong was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik ga ook naar bed, met boek. Dus lees lekker en voor straks zzzzzzzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Welterusten tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hallo Esperanza, Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hey rose, het gaat vrij goed. Nog steeds niet droog maar, niet meer stomdronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Probeer je het af te bouwen of wil je het zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nancy en Rapi. Ik begrijp de misser heel goed. De spanning, stress, druk, teleurstelling. Het lijkt wel of wij alcoholisten ons zelf willen straffen door juist dan te drinken !!!! Lopen leerde we ook niet in 1 keer, vallen hoort bij het opstaan. Sterkte en succes beide, als je hulp nodig hebt bij het opstaan dan roep je maar, ik huur gewoon een hijskraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Moet er even ven tussen. Manlief is thuis gekomen van de prijsuitreiking nav. een viswedstrijd. Hij heeft gevolg bij, tot later, en, ik drink vanavond niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik ga in mijn mandje welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Fijn Johan, en weet je al waar je op gaat stemmen? Ik moet eigenlijk nodig naar bed. Gisteren had ik late dienst, vandaag vroege dienst en nu zit ik hier nog. En manlief is morgen jarig, geen drukke dag maar gewoon gezellig, alleen op de avond vrienden op visite, één stel. Iedereen is met vakantie, de kinderen ook bijna allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 ik zit me soms af te vragen waarom iemand minderaar wil zijn? dat kost in mijn ogen zoveel meer inspanning? wat staat daar tegenover? of mag ik deze vraag niet hardop stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lavendel, minderen is veel moeilijker, is mijn idee. Je denkt de hele tijd aan drank en hebt steeds discussies in je hoofd van wanneer zal ik en wanneer niet? Voor mij werkt het niet, zeker weten. Ben blij, echt zo blij dat ik er helemaal van af ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Emma, helaas ik heb geen Facebook. We zijn toch al vriendjes, alleen zonder foto's. Jammer dat je niet kunt komen. Bij mij hangt het ervan af of ik met iemand mee kan rijden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lavendel, minderen is niet los willen laten. Het idee nooit meer te drinken is doodeng. Dus kijken of het lukt om van de 7 dagen er maar 2 te drinken, in het weekend bijvoorbeeld. Soms lukt dat dan, maar het bijna weer elke dag ligt heeeeel dichtbij. Het punt bij mij is dat ik 1 fles kan halen voor het weekend (altijd voor eventuele visite)en die - als ik echt niet wil - drie weken kan laten liggen. Of ik haal hem er zondagavond uit en zet hem in de garage. Maar ik weet altijd dat ie er is. De discussie in mezelf blijft dan hetzelfde, vandaag niet - misschien morgen. Maar gaat ie open dan is een paar dagen later de volgende fles zo gekocht enzovoort totdat er op een vrijdagavond weer berekend gaat worden. Ik ga dat en dat doen, bijvoorbeeld een weekend weg met de boot, met die en die - misschien komen er nog anderen bij en ik schaamde me onlangs gewoon dat ik 8 flessen in mijn boodschappenkar had staan. Kom ik nog bekenden tegen ook - die roepen "zo, een feestje?". Maar ja, de gezonde sappen zien ze niet staan. Terwijl zij niet eens weten dat ik de alcohol de baas wil worden en daar heel erg mee bezig ben. Ik kon wel door de grond zakken. Er liggen er nog 2 op de boot (I know, I know) en 1 was een weggevertje dus per saldo heb ik alleen de zaterdag van dat weekend 1,5 fles op. En stonden er heel veel dubbele koeien in een wei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 vind ik ook Emma maar ik weet dat ik wellicht op een dag de vraag aan mezelf ga stellen: sociaal drinken of niet en daarom wil ik is polsen bij onze vrienden minderaars ( wat een woord ;-)... Johan , de roes heb ik ook lang aangevoerd als reden. Maar het nuchter zijn heeft me geleerd dat die roes het afstaan is van een stuk van mezelf door die verdoving en dat wil ik juist niet meer. Ik wil wakker blijven en bij de pinken zijn. Ik heb jaren gedacht dat ik tijdens mijn roes dieper kon nadenken, dichter bij mijn gevoel kon komen. Stel ik nu vast dat dat nuchter nog veel beter gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lytse, kijk even op het draadje. ER komt ook gezellig en jij rijdt met iemand mee maar dat wist je nog niet hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja, Lytse, wij zijn al vriendjes inderdaad. Je kunt met mij meerijden hoor meid, ik pik je op. Maar ik moet vroeg weer weg, dat is wel jammer voor jou dan. Wil je het dan nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hey Travel, tx voor je haast wiskundig antwoord ;-) Blijft een full time bezigheid zo een georganiseer, pfw Jouw antwoord dus op mijn vraag is: dat je het idee om helemaal niks te drinken doodeng vind... Dat herken ik wel van toen ik de stopknop indrukte. Dat fascineerde me wel: wat vond ik in feite eng? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Even tellen, dan mis ik er nog 2:huh: Want de andere helft heeft mijn latman op. 1 stond er nog hier en de andere zal ik de avond ervoor vast wel soldaat gemaakt hebben. Kortom, in no time zak ik af en lijkt minderen wel leuk maar blijkt een klinkklare terugkeer naar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden