Spring naar bijdragen

woesdag 22 augustus


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kalimera LadyJane,

Heel erg goed en alles binnen de perken gebleven. Was een zeer happy weerzijn met al mijn vrienden daar, was in uitstekend gezelschap, heb er heel veel uit geleerd, en weet je nog dat ik het zo moeilijk had vorig jaar met de vriendin ?? Wel dat zit helemaal goed nu :rose:

Dat wil ook zeggen dat drinken momenteel op de allerlaatste plaats staat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Kameo, hoef ik nix door te geven over 7blad he, tjah iff you cann't beat it, than eat it. FOOOOD :-) Ach ik ben erg slecht in koken maar ja mot wel es wat op tafel komen he.

Dus nu telkens tuin maar plunderen en we hebben dan altijd teveel, dus proberen nu om in te vriezen, maar kost ook wel veel tijd zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sport je voor mij even mee Kameleon ?? Hahaha, ik kom er gewoon niet aan toe.... erg hé ??

Ja hoor bollie en LadyJane, het echt wel aan elkaar. Zij drinkt haast nooit, ook al een pluspunt, en bij mij lukt het de laatste tijd erg goed, het adb zijn. Ik loop nog steeds op dun ijs, dat weet ik, drink meestal zelfs helemaal niet en ik heb nu wel een erg grote rem gevonden. Het heeft heel wat gekost om te zijn waar ik nu ben, maar voel me beter dan in de laatste twee jaar. Dat wil al wel wat zeggen hé. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...