kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen Will, Wat had je nog gewenst, gebakken eitje, broodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Heel erg goed bollie. Het klikt eindelijk goed met mijn vriendin, en dat is iets wat al heel veel wil zeggen. Nu kan het alleen maar opwaarts, en ik ben er klaar voor. Ik heb mijn deel wel gehad van 't jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ha lieve Belg!! Ik had niet anders verwacht! Aan het weer kan ik niet sleutelen he? En bij koud weer word het ook gezellig hoor! Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lieve Kameleon, mag ik nog kiezen ook ?? Wel wel, wat kan het leven toch prachtig zijn. Ja een spiegeleitje gaat er wel in met warm broodje. Geef mij enkele sinaasappelen, dan pers ik een verse pot voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Madelief, hangt er even vanaf of ik met iemand mee kan rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: kameleonMadelief, hangt er even vanaf of ik met iemand mee kan rijden.quote> Als je me een PB geeft met je woonplaats,kijk ik of er iemand bij jou uit de buurt komt, oke?Zo ben ik achter de schermen ook bezig om het vervoer soepel te laten verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Super Liefje, echt. Veel meegemaakt maar alles doorstaan. Tja, ik had graag met de moto gekomen hé, je kent me En jij, loopt alles een beetje naar wens ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 goeiemorgen mensen dit is duidelijk een makkelijker tijdstip voor het internet hier; geen overbelasting met alle langslapers en nachtbrakers hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Will hoe was Corfu? een beetje braaf kunnen blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 scheeltje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Spiegeleitje kan je krijgen, voor sinaasappelen moet ik even shoppen, heb je tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen Jane, Jij kan niet zonder ons;) Las dat jullie lekker genieten daar, fijn, het is je van harte gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kalimera LadyJane, Heel erg goed en alles binnen de perken gebleven. Was een zeer happy weerzijn met al mijn vrienden daar, was in uitstekend gezelschap, heb er heel veel uit geleerd, en weet je nog dat ik het zo moeilijk had vorig jaar met de vriendin ?? Wel dat zit helemaal goed nu Dat wil ook zeggen dat drinken momenteel op de allerlaatste plaats staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Will, ik vaar wel...de koers is, recht zo die gaat! Blij te horen dat het met jou/jullie ook goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kameleon, als het eitje klaar is roep je dan ff, de toilet roept me even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 ...en ik duik mijn badje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Gedaan Madelief, een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goeie morgen Kamé Dat zal ook een heel stuk rust geven Rekel nu het met je vriendin goed gaat. Dat leeft een stuk prettiger. Gaat het met het adb. zijn nu ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Thnx Kameo, hoef ik nix door te geven over 7blad he, tjah iff you cann't beat it, than eat it. FOOOOD :-) Ach ik ben erg slecht in koken maar ja mot wel es wat op tafel komen he. Dus nu telkens tuin maar plunderen en we hebben dan altijd teveel, dus proberen nu om in te vriezen, maar kost ook wel veel tijd zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 misschien heeft eea wel met elkaar te maken dan Will het is je van harte gegund in elk geval op beider fronten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik kijk in nu anders tegen het liefelijke blad aan Diesel, weer wat geleerd. De natuur geeft veel, moeten we op een goede manier gebruik van maken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ga zo even sporten, heb ik echt zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Sport je voor mij even mee Kameleon ?? Hahaha, ik kom er gewoon niet aan toe.... erg hé ?? Ja hoor bollie en LadyJane, het echt wel aan elkaar. Zij drinkt haast nooit, ook al een pluspunt, en bij mij lukt het de laatste tijd erg goed, het adb zijn. Ik loop nog steeds op dun ijs, dat weet ik, drink meestal zelfs helemaal niet en ik heb nu wel een erg grote rem gevonden. Het heeft heel wat gekost om te zijn waar ik nu ben, maar voel me beter dan in de laatste twee jaar. Dat wil al wel wat zeggen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Idd Kameo, ik leer laatste tijd ook steeds meer, is toch wel heel fijn om zo sommige planten meer te waarderen hoor. Zo ook steeds groter lijstje voor volgend jaar om te gaan zaaien :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kameleon, Als Will niet op de motor komt, kan hij je mooi oppikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden