Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 wat is dat toch steeds met dat FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 blijf er ook in hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 als ik iets weet wat een ander niet weet zou ik daar inderdaad macht mee kunnen uitoefenen eventueel als ik de kennis niet heb en ik kijk wat iemand DOET bijvoorbeeld zandzakken voor de deur en prikkeldraad aanbrengen weet ik dat er iets aan de hand is en kan ik zorgen dat ik die kennis ook krijg de overheid zet ons vast in een electronische gevangenis om ons in bedwang te houden gaan we daar dan nog verder aan meewerken? Ga ik nu effe bankhangen laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Cocowat is dat toch steeds met dat FB quote> das leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: spikemss moet je ff gabbermuziek draaien leenstuiter je vanzelf een andere kant opquote> doe mij een lol zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 moet je niet doen Spike.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: spikevooral omdat ik anders bendan normaalquote> Wat is normaal Spike?lees het straks welals je een antwoord hebtben ik wel nieuwsgierig naarmaar ik denk dat je bedoeltdat je niet als de gemiddelde grijze gehaktbal bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: spikeik ben van '69moet ik nu op teevie?hoezo lenie?quote> echt????,,,ben je net zo'n ouwe muts als ik?ik blijf van een soort muziek houdenquote> Ik ben van 1960:angry: en geen muts;)heb net ontdekt dat je met enter een quote plaatst:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Foei, 'k voel me wat eenzaam ineens. Vreemd eigenlijk. Alleen zijn vind 'k doorgaans prettig. Maar de kamillethee met honing brengt geen verlichting. 't is ook tijd om te gaan slapen. Maar 'k wil nog niet. Als in, 'k héb geen slaap. Misschien nog een hartigheidje nuttigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Johan WNou dan ben ik kennelijk de enigste die ziet dat het vieze ook in mijzelf zit. Dan zal ik vast een heel akelig en heerszuchtig en onprettig persoon zijn. Daar moet ik helaas dan maar mee dealen. Gelukkig heb ik nog een lekker hapje om op te warmen en kan ik me daar mee troosten.quote> Dat is een aanname JohanIn ieder mens zitten toch ook de negatieve eigenschappenen die heb ik ook en ik zie ze ooksoms levensgroothet gaat erom wat ik er mee doeen denk maar niet dat het nooit naar buiten komtik ben niet alleen lief en aardigen zeker geen heiligeSpike mijn moeder noemde mij altijd een egoïst en recalcitrantik heb een zeer ambivalente relatie met haaris het niet zo dat wat iemand zegt tegen een andereen weerspiegeling is van zichzelf?iets zegt over die persoon zelf!En nu ga ik slapeniedereen welterustenAR fijne tijd weer in Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Spike:heart: spoel het van je af dan (als dat zou kunnen?) Ga goed jij ook, volwaardig mens, aanvaard dat eens Er is niemand zoals jij En als je die persoon leert kennen die precies doet wat jij doet (of overkomt) zou je precies weten hoe hem of haar op een goed pad te krijgen nietwaar? Het is alleen bij jezelf moeilijker. Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Gunn, een lekker hapje wil nog weleens helpen. Slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik log morgenochtend nog even in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Over welke muziek gaat het eigenlijk Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 sorry Spike, ik heb verkeerd gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: Lenie Originally posted by: spikeik ben van '69moet ik nu op teevie?hoezo lenie?quote> echt????,,,ben je net zo'n ouwe muts als ik?ik blijf van een soort muziek houdenquote> Ik ben van 1960:angry: en geen muts;)heb net ontdekt dat je met enter een quote plaatst:oquote> hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: JenNog iemand wakker?quote> Uhm, ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ah gezellig. Hoe gaat het Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Gunn zit aan de hartige hap en mijn chorizo is opperdepop dus mijn matje, bedje en boeken roepen me en ik zeg slaapwel en Jen houd je je bioritme een beetje in de gaten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 we doen ons best Jane, eerst even naar de Vranckx koekeloeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goulash soep uit blik naar binnen gewerkt. Man, wat is dat spul zout! Je reinste nefrocide! 'k moet nog wel een half litertje water drinken om dat te compenseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ah Jen, je bent er nog. 'k ga wel zo slapen, overigens. Dus als je nog wat te melden hebt, zeg 't maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Slaap lekker, mensen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1zonnetjes twee maand, dat lijkt me zo snel gegaan?! Dat lijkt het zeker, Lavendel. Maar bij jou is het ook bijna twee maanden toch? Ik ben in de loop van deze maanden steeds meer voordelen gaan zien van alcohol, ik bedoel dus geen alcohol drinken. ( Oh jee, wat zegt deze "verspreking").Lichamelijk, maar vooral geestelijk.Het eeuwige schuldgevoel wat ik had als ik tegen de afspraak met mijzelf toch gedronken had, is er niet meer. Dat trok mijn zelfbeeld iedere keer weer naar beneden. Fijn dus. Heb nog wel eens last van trek, maar tot nu toe kan ik dat weerstaan. Gek genoeg op momenten dat ik het niet verwacht. Dus niet als ik het emotioneel moeilijk heb, maar b.v. van de week. Zonnetje, vakantie, camping, lekker met speksteen gewerkt, dan denk ik mmm wit wijntje. Niet dus, citroen-gember siroop. En soms 0% witje. Lichamelijk is het voordeel dat ik nu afval!!. Bleef maar hangen op hetzelfde gewicht, nu gaat het bijna vanzelf. En gisteravond bedacht ik me dat ik geen opvliegers meer heb. Las wel altijd dat alcohol die versterken, maar dat viel bij mij wel mee! Ahum, duidelijk voorbeeld van kop in het zand steken dus.Ik ga zo door dus. Misschien wel naar het jaarpact.Ga nu weer naar mijn opruimklus. Mijn werkkamer aan het ruimen. Ik verzamel ook zoveel. Kon door de bomen het bos niet meer zien. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden