Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 dat is inderdaad een nare droom VM ik ga even jouw theorie lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ga nu lekker bankhangen. Dag allemaal, slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ga even film kijken Mss tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 liedje waar ik opeens aan dacht en raar eigenlijk want ik dacht altijd dat het ging van ... looking for someone maar het is ... looking for something Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Komt het er niet op neer dat egocentrisme nooit kan leiden naar iets bevredigends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Denk het niet nee, want kan ook nooit tot voldoening leiden. Egoisme in de gezonde zin daarentegen wel, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ja Johan, zo bekeken wel ja. Daar "draait" de maatschappij op he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 is dat dan niet kortzichtigheid.. kortdurende bevrediging.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 gezond egoïsme lijkt mij zelfbeschermend ook anders word je overspoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Maar is dat niet hoe het nu gaat Co?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 zonnetjes twee maand, dat lijkt me zo snel gegaan?! Nono, jammer dat je niet mee naar de meeting kan, had je graag live ontmoet omdat je me zo sprankelend klinkt Dromen over vliegen? Zalig, zijn mijn lievelingsdromen. Ik vlieg in schoolslag of crawl, maar heb hoogtevrees. Dus durf ik jammer genoeg nooit hoger vliegen dan de lantaarnpalen. Hoe maf toch? Ik heb al een paar keer gelezen dat het een soort wegvluchten van een realiteit zou betekenen.....mwah, ik toch nie, zeker?? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Eerlijk gezegd vind ik de wereld van nu enorm overweldigend hoe moet een kind zich daarin staande houden VM? teveel van alles, teveel keuze, teveel prikkels, teveel informatie ik vind het een moeilijke ingewikkelde wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi allemaal, Niks bijgelezen vandaag, ben vanmorgen meteen gaan boel ruimen thuis, wassen draaien e.d. Morgen vertrek ik weer naar Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zeker zo Co, wat dat bv bij mijne grootste geeft is enorm cynisme, te zelfs, voor een jongeske van 12. En de kleinste dan, die keert zich af van dat alles en vind bv dat ie met een stuk hout of een emmer zand veel leuker kan spelen. Maar simpel is het niet nee. Ook niet voor mij Co, hoe doe ik om goed te doen he? Want wat ikzelf "goed" vind is niet noodzakelijk "goed" voor hun om in deze wereld van nu te leven en verder te gaan... Dus tja... En dus pffffffffffffff... En hehe ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 spike ik weet niet helemaal waar je nu op doelt snap het niet helemaal sorry zal wel aan het tijdstip liggen ben een beetje moe Dat het leven hard is en toeslaat dat heb ik een levenlang ondervonden tot nu aan toe, en daar ga ik maar niemand hier mee vervelen want dan ben ik voorlopig niet uitgepraat. Ik kan echter zeggen dat ik toch nergens spijt van heb en van alle harde klappen heb geleerd. Daar zeg ik niet mee dat ze fijn waren, soms knoerend hard en diep triest. Toch blijkt later alles een of andere reden of doel blijken te hebben. Dit is althans hoe ik het ervaar. Uiteindelijk heb ik toch steeds iets aan en kan ik het gebruiken in het leven. Terugkijken en spijt hebben en kwaad zijn op een ander hebben mij nog nooit verder geholpen. Betekent niet dat ik niet kwaad ben geweest en soms nog ben. Maar dit is een ietsepietsie van mijn leven en mijn gedachtengang, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Cochi, Spike en ook johan, aangenaam gesprek vanavond. Dank daarvoor! Ik ga mijn "rare" pyama weer es aandoen en es kijken wat de nacht brengt. Slaap lekker; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Precies VM, je kunt niet meer dan je best doen. En nee, het is nooit goed. Een kind wil nu eenmaal altijd zijn grenzen uittesten en uitbreiden dus tegen jou ingaan, dat is heel normaal ik stel mezelf dezelfde vragen en denk altijd, net zoals ik heb gedacht van mijn ouders, dat ga IK nooit zo doen, zo zullen zij die dingen ook hebben. Het zou een illusie zijn te denken dat je alles goed kunt doen. Meer dan je stinkende best (zonder geur ) kunnen we niet doen en dat doen we volgens mij. Wat goed en goed? Ja wie bepaalt dat eigenlijk. Ik ga af op mijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 idd Spike, dat van die 7 families is me ook bekend en prikkelt me wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ja hallo Spike... daar heb je geen internet .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 heersen en verdelen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Doei VM, tot een volgende slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 'k heb werkelijk niets terug gelezen..ben muziek aan het luisteren.... iemand uit het bouwjaar '69? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Neil Armstrong is niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Johan WMaar goed dit is allemaal wel heel off topic. Ik ben van 71 Lenie is dat een bezwaar?quote> nee, maar jij hebt geen FB....ben zwaar muziek aan het draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: spikeik ben van '69moet ik nu op teevie?hoezo lenie?quote> echt????,,,ben je net zo'n ouwe muts als ik?ik blijf van een soort muziek houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden