kameleon Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Ik wil de dagdraad van vandaag niet vervuilen, vandaar hier, Na een nacht, met veel overdenkingen moet het me toch van het hart. Lavendel en Do jullie lijken wel een stel viswijfen, zo naar mekaar uithalen en dan ook nog anderen erbij betrekken. Ik kan er met mijn pet niet bij. Het is wel makkelijk om te zeggen ik zou graag willen dat zaken in de juiste context gelezen worden en dat we bij het gemeenschappelijke doel hier blijven Duh, welke context, leg mij dat eens uit. misschien dat ik het dan begrijp. Lavendel, je hebt gezaaid, wat je zal oogsten zal de tijd leren.
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Inderdaad Kameleon, dat heb je mooi gezegd. Ik wil er ook geen woord meer over hebben op de nieuwe dagdraad. Iedereen heeft zijn zeg over dit voorval kunnen doen. In mijn ogen leest ieder wat hij wil zien in dit verhaal..... Ik heb daar maar één allerlaatste zin aan toe te voegen: "zij die onschuldig zijn werpe de eerste steen"
Rudy Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Soms moet een mens door omstandigheden het boetekleed aan doen. Niets zeggen, maar goed kunnen luisteren is dan een voorwaarde. Zijn excuses aanbieden, kwetsbaar opstellen. Een les in nederigheid. Een fijne dag allemaal.
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: TactiveBeste Jen,Ik heb het woord drankorgeltje verwijderd omdat dit geen respectvolle manier is om over iemand te schrijven. Verzoek om hier op te letten.Met vriendelijke groet, De moderatorquote> uhm, ik heet nu wel niet Jen maar ik dacht dat drankorgeltje haar Nick naam was?En sinds wanneer antwoord tactive op de DD?
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Co..... zijn wij nu aan het halucineren of wat???
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Vreemd is het minste wat je kan zeggen Co... Ik zit hier heel hard te lachen, en het raarste is dat alleen wij twee dit lijken op te merken..
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Een mens verdedigt zichzelf uiteraard, daar hij met zichzelf moet leven. Zo kijk ik ook in eigen borst als de buitenwereld vind dat ik iets verkeerd gedaan heb om te kijken hoe dat bij mezelf voelt. In eerste instantie heeft de situatie me een slapeloze nacht bezorgd en vanmorgen vele tranen. Heel vreemd om deze emoties nuchter te mogen beleven. In RL zou ik hier niet meer op reageren, maar ik doe het toch, omdat het forum voor mij een virtuele leerschool is. Ik voelde me enorm beroerd omdat ik uit een groep word gesloten waarvoor ik veel genegenheid voel. Ik voelde me beroerd omdat ik me onmachtig voelde om de vele klappen die ik hier op korte tijd moest incasseren. Ik vind het verschrikkelijk dat dit voorval de meeting, zich veilig voelen in gedrang komt. Het vaagt al mijn goede intenties in 1 klap weg. De balans is niet fair en dat weegt meer op mij dan ik op dit moment kan dragen. Ik heb geleerd dat ik 2 fouten heb gemaakt: 1. zoals Gwen ooit zei: een helpende hand uitsteken, meer kan je niet doen. Ik heb soms nog de pretentie dat ik iemand kan “redden”, door er te blijven aan trekken. Niet dus. Ik leer nu te aanvaarden dat een ander deze kracht in zich heeft en dat het zijn verantwoordelijkheid is om deze te gebruiken of niet. 2. ik heb getracht Do hier te houden, door haar te sussen dat ze zich niet te veel moest aantrekken van bepaalde reacties die avond. Mijn fout hierin was dat ik beter open kritiek had gegeven op de reacties die ik als aanvallend heb ervaren. Meer kan ik niet toevoegen momenteel om dit alles een plaats te geven.
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Ik weet het niet hoor Co.... We hebben toch niet samen gegeten ofzo he? Dat er "iets" in de saus zat?
Truffel Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Of.....................Coco heeft een nieuwe bijbaan
Travel Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Hey, ik dacht eerst ook - is dit een geintje??? Vermoedelijk is er een nieuwe moderator die nog niet weet hoe het werkt. Of er is een nieuwe policy, kan ook. Zal ik het allemaal aan de moderator rapporteren hahahaha. Nah, ik laat het lekker aan de aangesprokenen over, mochten ze het zien. En dat gebouw heb ik ook als avatar gehad maar wist toen nog niet dat het tactive zijn/haar avatar was.
Shahire Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Lavendel, ik wil je hierbij toch even zeggen dat ik het heel tof vind dat je er nog even zelf op terug komt zo moeten we allemaal dingen leren soms niet leuk maar soms wel een stap naar beter/verder dus nu weer gewoon verder met AdB worden/blijven hier Sha
Madelief Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Lavendel, Als een ieder die hier fouten gemaakt heeft, niet meer zou deelnemen aan het forum, was er geen forum meid! En ik kan het weten! Wat een potje heb ik er vaak van gebakken.....:$ Probeer nu terug door te gaan, we zijn hier om ADB te blijven, toch? Kom op, schouders eronder hoor!
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 En zo eindigt het verhaal van de sterren dan toch nog in zekere schoonheid. Dankbaar daarvoor.
gwen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst 29 augustus 2012 Ik heb beide versies van het staartje van de dinsdagdraad mogen lezen.... Het was geweldig "unreal",Co en VM, jullie zaten er middenin, toen kwam jij, Hannah ook nog even langs als Tactive-flat... Een goeie trip...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden