Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 oh 'k vind dat leuk ja. Marihuana, illegal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Je ne t'aime plus Mon amour Je ne t'aime plus Tous les jours My favorite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 haha dat staat net op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik zat ooit (twee jaar geleden) in een online gilde (een game) en tijdens een dansfeest vroeg ik dit aan. Kan je geloven dat 50 mensen van over heel Europa vroegen: "what the bleep is this bleep"? Slecht één iemand zei, hé dit is best fijn. En ikke verslagen, ik dacht dat het universele muziek was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 is dat al zo oud? Goh, is mijn ontdekking van zeer recent eigenlijk. Grappige muziek vind ik, en soms sensueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 't zal wel zijn. Toen ik student was kropen mijn medestudenten en masse in bussen om die man live te zien in Barcelona. Sensueel absoluut. Heeft ook een vreemdsoortige invloed op mensen die zelfs nooit dansen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Bon, ik plooi. Spotify, here i come. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: Rae't zal wel zijn. Toen ik student was kropen mijn medestudenten en masse in bussen om die man live te zien in Barcelona. quote> Oei, zo oud al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hela, voorzichtig he meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 oeps. Tijd voor een nieuwe dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Aan jou de eer, ik ben al genoeg afgeschoten wegens een te vroeg gestarte draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Zalige lyrics ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1en wat verwacht je dan van mij Jane?moet ik gestenigd worden misschien?er zijn voor mij ook wel grenzen, hooren ik zou graag willen dat zaken in de juiste context gelezen wordenen dat we bij het gemeenschappelijke doel hier blijvenik blijf trouwens bij mijn onderschriftik lees dat jezelfs afhaakt op de meeting, gaat dat niet wat ver??quote> Hoi Lavendel,ik heb in tweestrijd gestaan of ik wel of niet hierop zou reagerenhet is vooral jouw laatste zin naar Jane toe die me enorm stoortdus toch een reactie van mijn kantuiteraard kan ik niet voor een ander pratenmaar ondanks dat jij ook je grenzen hebtmag je toch verwachten dat volwassenen elkaar ook achter de schermen niet door het slijk halenik vind dat je jezelf met deze posting meteen in een slachtofferrol plaatst met je 'stenigen' niet nodig, is jouw eigen posting naar Do namelijk geweest en niet andersomhet gemeenschappelijk doel is inderdaad om AdB hier samen te wordendus waarom de namen van Johan en Frodo benoemen als het daarom gaat?je bent hier voor jezelf en niet om wat zij hier doen lijkt meen dat Jane afhaakt op de meetingis in mijn ogen duidelijkheid en eerlijkheidwat in mijn ogen meer richting 'baden in zuiverheid, schoonheid en licht' komtik wilde dit toch nog even kwijt, dus hierbij gezegden nu verder met waar we hier voor komenSha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik wil de dagdraad van vandaag niet vervuilen, vandaar hier, Na een nacht, met veel overdenkingen moet het me toch van het hart. Lavendel en Do jullie lijken wel een stel viswijfen, zo naar mekaar uithalen en dan ook nog anderen erbij betrekken. Ik kan er met mijn pet niet bij. Het is wel makkelijk om te zeggen ik zou graag willen dat zaken in de juiste context gelezen worden en dat we bij het gemeenschappelijke doel hier blijven Duh, welke context, leg mij dat eens uit. misschien dat ik het dan begrijp. Lavendel, je hebt gezaaid, wat je zal oogsten zal de tijd leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Inderdaad Kameleon, dat heb je mooi gezegd. Ik wil er ook geen woord meer over hebben op de nieuwe dagdraad. Iedereen heeft zijn zeg over dit voorval kunnen doen. In mijn ogen leest ieder wat hij wil zien in dit verhaal..... Ik heb daar maar één allerlaatste zin aan toe te voegen: "zij die onschuldig zijn werpe de eerste steen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Soms moet een mens door omstandigheden het boetekleed aan doen. Niets zeggen, maar goed kunnen luisteren is dan een voorwaarde. Zijn excuses aanbieden, kwetsbaar opstellen. Een les in nederigheid. Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Originally posted by: TactiveBeste Jen,Ik heb het woord drankorgeltje verwijderd omdat dit geen respectvolle manier is om over iemand te schrijven. Verzoek om hier op te letten.Met vriendelijke groet, De moderatorquote> uhm, ik heet nu wel niet Jen maar ik dacht dat drankorgeltje haar Nick naam was?En sinds wanneer antwoord tactive op de DD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ja beste Tactive Het was haar nickname. Lijkt me dan dat u zo'n nickname beter niet accepteert in 1ste instantie. Inderdaad respectloos zo'n naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Co..... zijn wij nu aan het halucineren of wat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Het wordt met de dag vreemder lijkt wel of ik in een slechte droom zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Vreemd is het minste wat je kan zeggen Co... Ik zit hier heel hard te lachen, en het raarste is dat alleen wij twee dit lijken op te merken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Een mens verdedigt zichzelf uiteraard, daar hij met zichzelf moet leven. Zo kijk ik ook in eigen borst als de buitenwereld vind dat ik iets verkeerd gedaan heb om te kijken hoe dat bij mezelf voelt. In eerste instantie heeft de situatie me een slapeloze nacht bezorgd en vanmorgen vele tranen. Heel vreemd om deze emoties nuchter te mogen beleven. In RL zou ik hier niet meer op reageren, maar ik doe het toch, omdat het forum voor mij een virtuele leerschool is. Ik voelde me enorm beroerd omdat ik uit een groep word gesloten waarvoor ik veel genegenheid voel. Ik voelde me beroerd omdat ik me onmachtig voelde om de vele klappen die ik hier op korte tijd moest incasseren. Ik vind het verschrikkelijk dat dit voorval de meeting, zich veilig voelen in gedrang komt. Het vaagt al mijn goede intenties in 1 klap weg. De balans is niet fair en dat weegt meer op mij dan ik op dit moment kan dragen. Ik heb geleerd dat ik 2 fouten heb gemaakt: 1. zoals Gwen ooit zei: een helpende hand uitsteken, meer kan je niet doen. Ik heb soms nog de pretentie dat ik iemand kan “redden”, door er te blijven aan trekken. Niet dus. Ik leer nu te aanvaarden dat een ander deze kracht in zich heeft en dat het zijn verantwoordelijkheid is om deze te gebruiken of niet. 2. ik heb getracht Do hier te houden, door haar te sussen dat ze zich niet te veel moest aantrekken van bepaalde reacties die avond. Mijn fout hierin was dat ik beter open kritiek had gegeven op de reacties die ik als aanvallend heb ervaren. Meer kan ik niet toevoegen momenteel om dit alles een plaats te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik heb niet gedronken en rook ook niets buiten normale tabak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Lavendel Wees gewoon wie u bent met en zonder uw fouten geen mens is heilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden