Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emma,

Wat zal je geschrokken zijn dat die kleine door een schorpioen is gestoken. Eén voordeel is dat ze er daar waarschijnlijk meer ervaring in hebben dan de dokters hier.

Je bent toch pas gerust als je met je eigen ogen kunt zien dat het oké is hè.

P.S. Ik denk dat ik me veiliger voel als je de gifpijlen thuislaat.:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Nova,

Nee vermoeiend, maar morgen gaat het vast beter! Heb nog de naweeën van een paar drukke dagen en dan vandaag therapie. Ook dat neem ik per dag hoor.

Met de drank gaat het goed. Ik merkte wel toen ik zaterdag doodmoe thuiskwam dat ik trek had. Ook dat gaat gelukkig voorbij.

Ik ga afhaken mensen en vandaag was het alweer droog. Tot morgen allemaal,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit kwam in mijn geest:

Keizer Xao Ling vroeg de vermaarde zenleraar Zhouzhau:

Wie ben je?

Zhouzhau: 'geen idee'.

Wat kan je me leren?

Zhouzhau: 'niets'.

Waarom ben je dan hier?

Zhouzhau: 'iemand riep mijn naam'.

Volgens mij zat Zhouzhau te pintelieren met Socrates de dag ervoor.

En als we Plato mogen geloven, had alcohol geen effect op onze held van de zelfkennis.

Gelukkig geloven we Plato niet en was Socrates allicht gewoon een zatlap.

Of ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
Originally posted by: DO Orgeltje
Ik heb het hier nu ECHT WEL allemaal wel gezien...

Deze morgend werd ik wakker met het gedacht: Yuh dat forum, dat boeltje maakt me gewoon misselijk. Geen zin meer om nog verder iets te typen in mijn dagboek, ook niet.
Het is hier zo'n achterbaks en hypokriet gedoe.
Het was lavendel die me in een privé bericht had overtuigd om te blijven. Ze zei me dat ik me niet moest laten wegjagen door die tr*tten hier. En ja, dat waren haar letterlijke woorden. Die tr*tten hadden er in het verleden ook voor gezorgd dat ze een terugval had gehad. Sommige noemt ze ook gifkikkers.
Maar, raar genoeg zit ze nog geen twee seconden later die zelfde tr*tten en gifkikkers waar ze het over had, kusjes en hartjes toe te gooien. Van achterbaks en hypokriet gesproken....
Ze was ook heel ongerust, ze hield haar hart al vast voor het volgende slachtoffer dat hier aangevallen zal worden.
Zo wist ze me ook te vertellen dat ik me van Johan W niets moet aantrekken want dat die altijd stomdronken achter zijn pc zit.
Als ik dan iets terug antwoord, dan krijg ik opeens geen antwoord meer.
Ze zal dat dan waarschijnlijk 'erover' vinden en dan reageert ze niet meer.

Al de roddels hier, ook de roddels en stille steken onder water op de dagdraad, ik heb er zooooooooo mijn buik van vol. Ik neem aan dat er overal wel rotte appels tussen zitten maar hier is het echt wel erg. En dan nog te zwijgen over sommigen die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en denken de wijsheid in pacht te hebben. Die zich geroepen voelen om hun missie uit te voeren als helpende hand.
En wat jij hier komt doen Frodo, weet ik ook niet, buiten vantijd je eeuwig gekopierde bericht te typen aan de nieuwelingen en voor de rest je beste beentje voor te zetten bij de vrouwen. Ga dan naar een datingsite daar maak je meer kans.

Soit, ik heb het gehad.
Hier weg zijn werkt alleen nog als een enorme opluchting voor me.
Mijn raad aan nieuwkomers is, maak een eigen stekje aan, blijf daar en kom vooral niet naar de dagdraad.
Tenzij je wil praten over de prijs van de erwtjes enz. of wilt verwikkeld geraken in ruzies, dan zit je hier natuurlijk goed.

En nu weg.... tot nooit meer.










quote>


Dag Do

Ik zal je maar openbaar beantwoorden, dat lijkt me het verstandigst.
Je doet me enorm schrikken met deze reactie.
Ik heb in feite heel weinig zin om me te verantwoorden, maar ik zal toch enige rechtzettingen doen, daar je duidelijk laat verstaan dat je boos bent op mij.

Het is een feit dat niet iedereen even goed met elkaar kan opschieten. Ik ben daar geen uitzondering in. Sommige vind ik inderdaad tr*tten en ook al eens een gifkikker. Ik heb dat recht om dat te vinden, net zoals ieder ander. Ik ben geen heilige, geen supervrouw.
Wat betreft Johan, ja, voel ik me soms door gemeen aangevallen. In de loop van de avond begint hij fouten te schrijven en wartaal, waardoor ik en sommige andere vermoeden dat hij dronken is.
Het gaat er inderdaad soms hevig aan toe met nieuwelingen. Die moeten soms sterk in hun schoenen staan. Het is mij ook overkomen. Over zulke voorvallen is hier trouwens open over gepraat.
Deze tr*tten, gifkikkers en Johan hebben hun reden, hun gedrag om zo te zijn. Het feit dat ze mij storen, ligt bij mij. Ik heb zelfs Bo laten weten dat ik Johan in feite dankbaar zou moeten zijn, omdat door mijn hevige reactie op hem, ik weer veel over mezelf heb bij geleerd.

De avond dat je zo aangevallen werd, kon ik er niet tegen dat je zo in de hoek werd geduwd . Ik wou dat je een tweede kans kreeg van de mensen hier. Ik heb je ook geschreven dat op het forum blijven misschien wel eens van levensbelang zou kunnen zijn. Ik was samen met anderen oprecht heel blij dat je bleef.

Als ik vriendelijke postings plaats aan mensen, is dat vanuit mijn hart. Vallen daar mensen tussen die ik misschien niet helemaal graag mag of jij is dat niet to the point. Ik ben niet van plan om hier in kampen te denken. Tegen die ben ik, voor die ben ik. Trouwens ik voel me niet gemachtigd om een oordeel te vellen over mensen die ik slechts virtueel ken.

Zo, ik denk dat ik hier voldoende gebiecht heb over mijn geroddel.
Mijn geroddel zijn trouwens algemeen bekende geheimen.

Ik ga mijn mening niet schrijven over jouw gedrag.
Ik kan het alleen maar betreuren dat je de kansen dat het forum je biedt weggooit. En ik hoop oprecht dat je toch je doel mag bereiken.
Ik weet één ding, elk figuur op dit forum draagt een stukje van de puzzel naar mijn genezing toe bij.
Indien iemand zich gekwetst voelt door dit voorval, mijn excuses. Ik ben steeds bereid om hierover te praten, zei open of via pb.

Do, zorg goed voor jezelf, meid.

quote>


Schokkend dit te lezen Lavendel
natuurlijk heb jij het recht op mensen te schelden en erover te roddelen, en natuurlijk zegt dat iets over jou en niet over ons,
maar helpend is het voor niemand en als Do het niet gepost had hier,
had je dit stukje ook niet geschreven.
Het staat haaks op je onderschrift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wat verwacht je dan van mij Jane?

moet ik gestenigd worden misschien?

er zijn voor mij ook wel grenzen, hoor

en ik zou graag willen dat zaken in de juiste context gelezen worden

en dat we bij het gemeenschappelijke doel hier blijven

ik blijf trouwens bij mijn onderschrift

ik lees dat jezelfs afhaakt op de meeting, gaat dat niet wat ver??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat het nieuwe testament geschreven is in een bepaalde cultuur en met een bepaalde manier van vertellen die je op de juiste manier moet interpreteren. Eigenlijk zouden wij het redelijk moeten kunnen vatten, heb ik me laten vertellen. Een Afrikaanse vriend van me studeerde theologie, en kennelijk is onze westerse verhalentraditie een voortvloeisel van de joods-christelijke. De Afrikaanse zou helemaal anders zijn.

Maar goed, wat ik maar wil zeggen, de verhalen zijn nooit letterlijk bedoeld.

Wat mijn geloof aangaat: ik denk zeker dat Jezus bestaan heeft, en ik denk ook dat het een keitoffe pee was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...