kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Emma, toch niet giftig hoop ik:D
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Made Ja klaar mee, word hier aan alle kanten geholpen en gesteund en dan zo afgeven op iedereen. Ze was er ws nog niet helemaal klaar voor en dan spreekt de alcoholist, die wijst vingertjes Nou Smikkie over angsten kan ik mee praten, ze zijn er bij mij altijd. Maar ook daar word aan gewerkt en zonder drank ga ik toch een stuk harder vooruit
Emmaroos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kameleonEmma, toch niet giftig hoop ik:Dquote> Welnee, alleen maar een kikker:D;)
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Koffie, thee, sapjes, broodjes, croissantjes we kapen de taarten bij Made weg, alles wat er opgenoemd is bij elkaar doen, geef ik nog keer een lichtshow.. Bouwen we een feestje:moon:
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 ER Ik maak me ook niet druk hoor. Maar moest er toch even wat over kwijt. En ja ik ben ook een tr*t, muts, hittepetit, draak, b*tch.........................maar alleen als het MIJ uitkomt Wat ik zo fantastisch aan mezelf vind is dat ik nooit arrogant ben geworden, al heb ik daar alle reden toe :D:D:D
Emmaroos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: SteunbeertjeERIk maak me ook niet druk hoor.Maar moest er toch even wat over kwijt.En ja ik ben ook een tr*t, muts, hittepetit, draak, b*tch.........................maar alleen als het MIJ uitkomt Wat ik zo fantastisch aan mezelf vind is dat ik nooit arrogant ben geworden, al heb ik daar alle reden toe :D:D:Dquote> Je bent zo gewoon gebleven, hahahahaha:D
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: SteunbeertjeWat ik zo fantastisch aan mezelf vind is dat ik nooit arrogant ben geworden, al heb ik daar alle reden toe :D:D:Dquote> Je bent zo gewoon gebleven, hahahahaha:Dquote> hahahaha ik blijf hem leuk vinden
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Smik Je lijf trekt aan de bel Pas op jezelf kanjer! D0 Met je gedrag heb je mijn grens bereikt Over die grens kom jij niet Lavendel:heart: En voor alle actieve frummers een
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Wat ik zo fantastisch aan mezelf vind is dat ik nooit arrogant ben geworden, al heb ik daar alle reden toe :D:D:Dhahahaha ik blijf hem leuk vinden quote> Hahahaha!!! Ja hij blijft leuk. Emma, kijk maar uit!Mijn katjes spelen graag met kikkers!
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Mensen ik ga afsluiten. Vandaag wel al veel op bed gelegen, maar ben nog moe. Voor iedereen een goede nacht gewenst. Voor die het moeilijk hebben, sterkte! Weltrusten en mooie dromen!
Emmaroos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Wat ik zo fantastisch aan mezelf vind is dat ik nooit arrogant ben geworden, al heb ik daar alle reden toe :D:D:Dhahahaha ik blijf hem leuk vinden quote> Hahahaha!!! Ja hij blijft leuk. Emma, kijk maar uit!Mijn katjes spelen graag met kikkers!quote> O ja? Zal ik dan de gifpijlen maar thuis laten he? Speel ik veilig met de katjes.Over gifpijlen gesproken, kreeg net een telefoontje dat ons kleinzoontje op Kos door een schorpioen gestoken is.Ze zijn naar het ziekenhuis geweest en morgen moeten ze naar de kinderarts.Donderdag komen ze gelukkig weer thuis, het gaat op zich goed met hem.
zonnetjes Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kameleon Originally posted by: zonnetjesHard gillen, dan kom ik je redden.quote> quote> Woon wel ver weg hoor:)quote>Maar jij gilt heel hard:moon: en ik rijd hard, maar niet te:)
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Gillen kan ik zeker Zon:) Rijden gaat iets minder;)
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Oei Emma, dat kan gevaarlijk zijn toch?
Nova Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Ja, ook ik lees weer mee. Ik heb weinig te melden. Behalve; het gaat goed! Munt drop is walgelijk lekker:sun: En muggen zijn K.T.
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 voor zij die gaan slapen.....................slaap lekker
Emmaroos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kameleonOei Emma, dat kan gevaarlijk zijn toch?quote> Hij heeft antigif gekregen. Wat een geluk dat ze bijna thuiskomen, hij zal er wel ziek van worden.
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: NovaJa, ook ik lees weer mee.Ik heb weinig te melden.Behalve; het gaat goed!Munt drop is walgelijk lekker:sun:En muggen zijn K.T.quote> Hahaha misschien moet je citronella drop proberen
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 ER Agossie arme ventje. Blij dat ze er snel bij waren.
zonnetjes Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Miranda, ik reageer later op je berichtje:rose: Lavendel, Smikkie, sterkte deze laatste dagen voor je vakantie. Ga afsluiten:lips: Slaap lekker,
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Lieve mensen Ik ga naar mijn bed. Slaap lekker allemaal tot morgen
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Over 3 minuten staat mijn film voor vanavond op stick Dus ik zeg ook vast weltrusten allemaal Morgen gezond weer op
Nova Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje Originally posted by: NovaJa, ook ik lees weer mee.Ik heb weinig te melden.Behalve; het gaat goed!Munt drop is walgelijk lekker:sun:En muggen zijn K.T.quote> Hahaha misschien moet je citronella drop proberen quote> Zoiets ja! Waar komen ze vandaan. De monsters. Groooot zijn ze ook brrr..Tsja, dat krijg je als je niks meer te piepen hebt he, dan ga je zoeken naar iets om over te piepen. Bzzzzzzzzzzz....
Nova Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst 28 augustus 2012 Nou! Kom ik weer eens kijken en dan gaat iedereen weer slapen! Jullie smeden een complot tegen mij:huh: .....Vooruit, ga maar dan:D Weltruste:lips:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden