Frodo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: gwenGaan jullie meteen vliegen?quote> Nee gwen wij gaan niet vliegen.Jij gaat vliegen naar Italiƫ.Wanneer vertrek je?In elk geval fijne reis gewenstEn log af en toe maar eens in op de piazza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Oeps verkeerd gelezen, smik gaat vliegen. Ook een fijne reis Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Schitterend Soothe. De agressie van vele gelovigen is wel bizar te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Kweekschool doet me wel aan iets geheel anders denken, geef ik toe. Mijn oma zat er vast op, die had 12 kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Gelukkig niet. Mijn eigen pa is gelovig, maar zo'n haatmails zie ik hem niet sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dag allen, M.i. had ik uitgelogd en tot mijn stomme verbazing stond ik toch nog ingelogd. Ra, ra. Nu gauw naar bed, en weer droog. Welterusten allemaal, slaap lekker en tot morgen. Ook dan nemen we de eerste niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Kan dat dan? Zelfs mijn ongelovige broer liet zijn kinderen dopen, en die mochten dan later zelf kiezen of ze hun "communie" deden; doopsel is hier zowat een vrijbrief om later zelf nog de keuze te hebben, denk ik. En heb je je laten dopen, Smik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lytse is een stiekeme nachtbraker. De snoodaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik ben ook gek op kerken eerlijk gezegd. 'k Bezoek ze toch altijd wel eens op reis. Drie jaar geleden ben ik zelfs naar een allerheiligenviering in een kapel geweest, gewoon om te bezinnen. Enorm rustig en sereen werd ik daarvan. Ja, voor rituelen ben ik niet ongevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hihi, ik moest ook voor de Kerk trouwen. Nou ja, moeten, het had ruzie veroorzaakt als ik het niet deed, dus deed ik het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb het wel klein gehouden, in een kapel. Met zelf gekozen teksten en zo. Eigenlijk was het best wel ok qua ritueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieJen was dat je 1e huwelijk, of althans met je 1e partner?quote> Yep. Ik ben maar een keer getrouwd geweest, en dat was effectief met mijn allereerste jeugdlief. Romantisch he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Gelovige vrienden heb ik niet, en nee, mijn ouders vonden het wel erg (ze hadden mijn man heel graag), maar geen schande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Wel grappig is dat mijn vader denkt dat mijn lief en ik ooit gaan trouwen. Hij heeft het wel eens over mijn toekomstige echtgenoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nee, ik zie mijn ex-echtgenoot zelfs nog graag, denk niet dat ik ooit opnieuw trouw. Drie keer raden waarom het fout ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Veel mensen vinden het raar, maar mijn ex, zijn vriendin en wij zijn bevriende koppels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 oeh dat is ook echt mijn tijd. Mijn eerste was "Daar gaat ze" van Clouseau haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ja ik had toen ook wel iets met Koen grijns, hij was best sexy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ehm... iets te jeanetterig voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 ik dacht dat Diana eerder iets voor jeanetten was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: Smikkie Yvonne wordt morgen al niet goed als ze dit weer moet lezen ;)quote> Willen we een nieuwe dagdraad beginnen om haar te pesten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ok we zullen braaf zijn. Koffie op toetsenborden kunnen we niet tegen he. Nog ff een nummerke dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ikke stoer? Haha, dat imago wil ik best wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wij babbelen, de rest observeert. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden