MarcelK1970 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal. Net terug van een lekker nachtje werken. 48 uur alcoholvrij!, en ik voel me nog steeds het heertje. Wel de eerste wegtrekkers gehad op het werk, zin aan een biertje als ik thuis zou komen, maar redelijk makkelijk aan de kant gezet die gedachten, ik wil me blijven voelen zoals ik me nu voel! Dus lekker aan de retekoude Sprite;) een waardig vervanger. Heel sneu om te horen snoepje, van je kleine, de kinderen hebben er juist het meeste onder te leiden. Van de grotere zul je het vaak niet merken, die proberen er niet over te praten om pa of ma niet boos te maken. De kleintjes uiten hun gevoelens wel. Misschien moet je de kleine alleen vertellen dat papa komt als je ook echt zeker bent dat hij komt, en hem alleen met jou afspraken laten maken. Dat voorkomt in iedergeval teleurstellingen. Vertel je ex ook dat die kleine er onder lijd als hij niet op komt dagen als de kleine hem verwacht. Misschien wordt ie dan voorzichtiger in van alles beloven. Hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes iedereen met het behouden van je nuchtere kijk op het leven, ik ga lekker slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lekker he Fibo? Maal je de koffie ook zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ennu Marcel,je gaat goed he? Vasthouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Marcel, je gaat goed! Je gaat je steeds beter voelen, op naar dag drie succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Wowww Fibo, dat klinkt heftig.... maar blijkt zo'n gewoon plekkie te zijn, hahaha. Ik ga ook in beweging komen lui. Zal eerst de bende van Snoep nog even opruimen, die loopt toch met dur kop in de wolken. Dan een pot verse koffie voor de uitslapers en dan .... lekker rustig wat achterstallige klusjes oppakken. Luitjes maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 diesel ik kan hier toch niet gaan vertellen hoe mijn bikini lijn en erzo uitziet dan heb ik gelijk een ban...stuur jewel een foto per pb ik zeg al 24 jaar tegen ex dat hij geen beloftes moet doen die hij niet kan nakomen maar denk niet dat hij nog verandert praat heel veel met die kleine ...maar neemt het verdriet niet weg zo nu opschieten von ruim je de keuken dan ook even op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen Borretje, Vind dat een heel strak plan, denk dat ik dat ook maar niet ga doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Mensen, ook ik ga douchen en aankleden tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ja maar Snoep dat krijg je als je benen en oksels wel expliciet noemt he. Maar goed heb vanochtend gezien dat je er verzorgd uit moet zien als je gaat solliciteren (hebben ze dat jou ook verteld Jaap?) maar dat heb jij al achter de rug he . Maar idd tot huwelijk je best blijven doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 borrie mag ik met je meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Fibo, ik vind die senseo echt nie lekker blehh, ook me maag vind dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ja hoor,mijn moeder zei het vroeger al : 'al te goed is buurmans gek' .... oke dan Snoep. En dan ben ik nu ECHT weg ... dag dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 fijnnne dag Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 moggeuh lief Borrretje, Maar vind dat echt helemaal nixm m'n ex had er 1, een van haar weinige fouten Maar ik hou ook nie zo van espresso ofzo uit automaten. Als ik in kroeg werkte en er was geen ouderwets koffiezetapp. dan nam ik er zelf wel 1 mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Waarom nu wat anders dan Fibo en niet een nieuwe gekocht? Je valt de senseo echt niet af hoor, voel je maar niet bezwaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 goeie morgen kanjers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: FiboMaar ik ga even de haren uit het doucheputje halen Fijne dag allemaal quote> is von der werk fibogewoon lekker laten liggende boel de boel laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 moggeuh lieve "tante" Bolll, ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Goed geslapen gelukkig. Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: FiboMaar ik ga me ook maar eens scheren.quote> O ja dat moet ik ook nog doen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 staat een hele verse pot Made, goeie moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ja maar Bol, je was toch naar de kapper geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goeie morgen lief Drakie van me. Ja lekker doe mij ook maar een bakkie. ja maar dat was een dameskapper dus die scheren niet. Moet ik zelluf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 nou ja zeg, dacht die zouden dat juist toch moeten doen, vrouwen scheren zich meer dan mannen gemiddeld denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Drakie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden