Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Nou Jaap, het was nog te donker dus ik heb net als Soni mijn keukenkastjes schoon gemaakt en foto's uitgezocht en de was opgevouwen kan maar gedaan zijn en heb ik morgen een vrije dag vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Jaap de enigste normale mens keep on dreaming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 nee is zo Jaap , kan ook niet , teveel vals licht O Kameo, das goed dan, maar moet je het dan niet saampies doen? Of moest zij eerst haar krantewijkie doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 hoezo Jaap, familie dan ?? he he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Morgen een heerlijke dag rust zeker, Sha? Alsof er niets aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Na 3 koppen koffie is mijn pauze weer voorbij en....licht genoeg om nu wel te schilderen want daar was ik dus nog niet aan begonnen vanwege vals licht vaarwel en wellicht tot later vandaag of niet je weet het niet hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 we hebben een super soni in huis volgens Gwen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Inderdaad Jaap, naar Utrecht bezoekje afleggen en dan de stad in terrasje pakken koopzondag en het wordt mooi weer koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 o ja, natuurlijk ook een goed boek mee voor op het terras en nu ga ik echt lees ik jullie straks wel weer verder zoefff zoefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Dat noem ik geen rust, maar helaas nee, ik zal daar niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Voor mij wel rust hoor volgende keer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Diesel jij bent inderdaad een uitzondering, jij bent ook een beetje normaal. Maar de rest... Ik ga van de lage zon genieten. Doei, doei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ja Diesel las het ook. Tovert wel lach op mn gezicht. Zit volgens mij al hele ochtend met een glimlach. Als we dat gewoon eens volhouden vandaag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: DieselO Kameo, das goed dan, maar moet je het dan niet saampies doen?Of moest zij eerst haar krantewijkie doen ? quote> Ik zal het maar bekennen, moest zelf weer even uitvinden hoe je een tekst samenvattend maakt:$Voor een krantenwijk is ze nog te jong.De ochtendkrant mag ze sowieso nooit van mijn doen, lopen teveel mensen met een afwijking rond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: Shahirekeukenkastjes schoon gemaakten foto's uitgezochten de was opgevouwenkan maar gedaan zijn en heb ik morgen een vrije dag vind ik zelfquote> bezig bijtje ben je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: Dieselwe hebben een super soni in huis volgens Gwen dan quote> Hee Diesel dat was ik hoor, ook een afwijking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Sorry luitjes, ik was even elders bezig, buillonnetje trekken voor de minestrone. Ja, ik heb mijn pas, lag op mijn werk, aardig dat ze even gebeld hebben dat ik het daar had laten liggen. Inmiddels een megaberg administratie aan het opbergen, dat kan zóóóó oplopen, vooral als je net verhuis bent. En natuurlijk een goede morgen gewenst aan alle laatkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: kameleonHee Diesel dat was ik hoor, ook een afwijking?quote> Hmm jullie lijken wel erg op elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goeie morgen beste mensen. Wat is er al weer lekker veel gebruik gemaakt van de d.d. van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 tjah daarom Sha nichtje thnx Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: kameleon Originally posted by: DieselO Kameo, das goed dan, maar moet je het dan niet saampies doen?Of moest zij eerst haar krantewijkie doen ? quote> Ik zal het maar bekennen, moest zelf weer even uitvinden hoe je een tekst samenvattend maakt:$Voor een krantenwijk is ze nog te jong.De ochtendkrant mag ze sowieso nooit van mijn doen, lopen teveel mensen met een afwijking rond;) quote> Oja ik ben dan al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik voel me vreemdsoortig gelukkig deze morgen. Geen idee waar dat vandaan komt. Enfin, we zullen maar eens in de benen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: kameleon Originally posted by: Dieselwe hebben een super soni in huis volgens Gwen dan quote> Hee Diesel dat was ik hoor, ook een afwijking?quote> sorrie Kameo, volgens jou dan, zat ook wel aan jou te denken, ach maar nog vroeg he pff ik barst van de afwijkingen volgens paus en domiNEE gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tine en Dylan. Proficiat zeg. Jullie staan al een hele tijd droog. Rudy jij ook proficiat hé? T'is wat 11 jaar. Ik ga je proberen na te doen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Fijn gevoel is dat he Jen, ikk voel mij vandaag ook zo bijzonder blij en opgeruimd:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden