Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ik wil mensen ook niet zomaar veroordelen Smik. Het probleem was wellicht eerder het gebrek aan gemeenschappelijke gespreksonderwerpen. Over zweetvoeten hadden we het anders best kunnen hebben, als je me snapt, maar dat doe je dan toch wel echt niet. Daar heb ik jullie trouwens voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ik weet het Smik, met wie moet ik dan praten des nachts Neenee, hele goeie reis he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ik kan je links niet opendoen, want het lief zit hier muziek te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Wow, op een vleugel nogal, bij jullie thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Heelijke passie, vind ik. De mensen van daarstraks hebben me aangeraden om mijn boekenkasten weg te doen, want die nemen veel plaats in. Eh ja, boeken zijn mijn passie, dus dat zie je ook in mijn huis. Ik was bijna geshoqueerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Hihi, bedolven onder bloemen en planten en eerst in het roze verven zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 dat is wel het nadeel van een vleugel ja, je moet er verdekke een groot huis voor hebben. Een boek is iets bescheidener qua omvang. Hoewel, eigenlijk wil ik zo'n echte bibliotheekkast met een ladder erbij, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sloppel Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Voor Bolletje en Shahire, Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 O jee, verkeerde draad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 nee precies de goeie juist Rosa:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden