Dylan Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Johan, dat ben ik jaren en jarenlang met je eens geweest. Helaas heb IK ongelijk gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Grrr... zo sterk als ik me vanochtend voelde, zo beroerd voel ik me nu, net weer een vreselijk gesprek met N gehad, ik dring niet tot hem door, en hij zegt niet tot mij door te dringen, en ik denk, joh het kan me niet schelen, doe wat je niet kan laten... maar goed, drama alom, ik wou zo graag een sigaret aan hem vragen, ik had zo graag een borrel genomen, want dat is wat ik normaliter deed, niet gedaan, ik kookte van woede, wat gebeurde er, door rustig door te ademen, kreeg ik uiteindelijk ook wel die rust die ik anders van een paar bier had gehad, en na nog dieper ademen, ben ik nu zo blij,'dat ik niet gerookt heb, en natuurlijk niet gedronken,' weer een stapje verder, was wel ff moeilijk, maar ik kan het Yihaa, en nu slapen, want ik moet morgen vroeg gewoon werken slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Mooi Gaby! Wat zul je straks blij zijn dat je niet gedronken hebt en niet gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Mornink Albertina, jij bent vroeg of is het laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 A alweer naar bed. Dat ga ik ook nog maar es doen. Vier boterhammen met hagelslag en een bak thee moeten genoeg zijn voor nog wat uurtjes slaap, nietwaar? En alweer geen kater, het blijft fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen, nee, het is vroeg, niet laat. Om er nu nog in te gaan voor een uurtje heeft ook weinig nut. Om 6.00 gaat de wekker. Werk ze Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Werkse, hou je roer recht he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Na, sa gesellig al die vroege vogels. Teteretetertetetretettteteeet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 hihihi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Open jij een nieuw draadje? met een toepasselijk tekstje of zoiets moois? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tjee, nu krijg ik toch ineens zin an koffie:huh: Niet doen lijkt me, wordt dat slapen nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik heb al een bakje voor me staan. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hum:angry: Twijfel...haha. Als dat mn enige zorgen zijn doe ik het ervoor! Een bakkie pleur, lekker, zonder gezeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden