kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hier wordt het lekker weer, zal daar in het noorden toch ook wel zo zijn:rose: Was zelfs gisteravond nog heerlijk zacht. Tis dat ik naar een ouderavond moest, anders nog fijn in de tuin gezeten, fakkeltje aan, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 nancy//van harte:heart: dan ga ik maar weer eens douche heerlijk hoef niet op te ruimen..von heeft toch tijd zat bij voorbaat dank vonnie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Als de zon om half zeven al zou schijnen... ja dan wel. Maar ik sta op als ik wakker word.... en ja, dat zit er nou eenmaal in he, half zes gaat de wekker normaal gesproken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Volgende keer de laatste weken van juni vakantie nemen. Net voor het seizoen, en heerlijk lang licht. Dat beviel me prima. Ik had ook heel vaak september vakantie, maar ik hou het in het vervolg op juni. Wel meer regen dan, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: snoepjenancy//van harte:heart:dan ga ik maar weer eens doucheheerlijk hoef niet op te ruimen..von heeft toch tijd zatbij voorbaat dank vonnie:present:quote> Vergeet het maar Snoep, als je jou een vinger geeft neem je de hele hand.. En daar moeten we dus even paal en perk aan stellen. Zelf je bende opruimen dus Ik neem gewoon nog een kopje koffie. En geniet van de geluiden van de vogels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ik ga weer anderen lastigvallen. Een fijne dag allemaal. En laat je niet van de wijs brengen, trek je eigen plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 zo lekker gedoucht, de volgende ruimt de rommel wel op..... jaap werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 JIj ook een fijne dag Jaap. En inderdaad, doen wat je vindt dat je moet doen... En laten wat je...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 ja von de volgende ruimt de rommel op EN DAT BEN JIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nancy van harte gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedemorgen Bor en AR. Strak plan Bor zo'n dag. Had ik gisteren qua tuin, en moet zeggen... ziet er een stuk beter uit hoor. Snoep, jammer, maar mijn NEE blijft NEE vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 snoep ook al gedoucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Heb de zenuwen, moet straks naar de psycholoog 1e keer na de intake. Heb er nu al zweet handen van:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 kameo maak je niet druk. de psycholoog is de meest vreemde mensen gewend . hij/zij eet je niet op en zal je niet veroordelen wat je ook verteld. succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedemorgen luitjes, Nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Kame, Igor heeft gelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Misschien ga ik wel heel emo worden, en dat wil ik niet, ben iemand die niet wil dat anderen dat zien:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedemorgen Frummers, Ik ben heel blij: nog maar 1,1 kg verwijderd van mijn streefgewicht. Mijn voorbereidingen om ZZP'er verlopen voorspoedig. Er lijkt wel een oneindige bron van ideeën aangeboord. Dus voor alle meelezers die overwegen te minderen of te stoppen: DOEN, DOEN, DOEN. Je krijgt je leven terug, meer energie, zelfvertrouwen, creativiteit, gewoon weer zin in het leven hebben. En nu ga ik even bijlezen met een expresso erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Kan ik me heel goed indenken Kame, maar aan de andere kant: zo iemand ziet niet anders...heeft standaard de doos met zakdoekies klaar staan... Niet over piekeren van te voren, kijk maar hoe het loopt hoor. Toch? Zo Joris, dat gaat voortvarend allemaal. Nou, hartstikke goed. Vasthouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Vonne, ik zal het maar over me heen laten komen, wie a zegt moet ook b zeggen...brrr. Ik zal maar zo denken, ik doe het voor mezelf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Een goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Najaaaaa, nou kan mijn dag helemaal niet meer stuk Aakie, tuurlijk krijg jij in een kopje. Voor speciale mensen heb ik dat (hihi, echt) Kop en Schotel.... staat al voor je neus, wat ben jij lang weg gebleven meis... En natuurlijk Bol ook goedemorgen, hihi.. Kame, gaat helemaal goed komen hoor, je heb al half die B gezegd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 moggeuh fietsels en Nancy gefeliciteerd en maak er leuke dag van, allemaal trouwens anders verplicht gebak komen eten bij Nancy Kameo hou je haaks hoor, nie druk om maken hoor en ....niemand anders weet ut toch:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nee hoor Aakie, ik was nog net niet weg. En ja.... dat volstouwen van een bergruimte ken ik. Af en toe eens heeeeeel goed de bezem er door heen halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden