Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bamm, as ik ut vragen mag, wat was de reden dan dat je zelf wou stoppen. Want eigenlijk lijk je me te eigenwijs (mmm een grote persoonlijkheid dan ? ) en niet makkelijk te overtuigen dat je gewoon maar beter kon stoppen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 tjah te laat, of te onbeschoft, ach of te nieuwsgierig he. of is ze nu aan het varen , tjah dan kan je nie vanalles tegelijk he. Ik ook maar wat anders gaan doen, koffie staat klaar , Vonnn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Vonn is laat, mag ook weleens lekker uitslapen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Diesel heb jij iets nuttigs te doen dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goeie morgen allemaal. Drakie nu ik je toch zie ik heb een vraagje. We hebben van de week een fredje binnen gekregen hé, en die viel iedere keer weer neer. Net of ie dronken was. Dan liep hij weer even goed en dan zo maar weer niet. De d.a. dacht aan hondenziekte of zo. Heb jij dat wel eens mee gemaakt? Hij is niet ingeslapen hoor dat wilde ik niet maar weet jij of dit nog geneest? Het is zo'n lief kereltje, helemaal niet aggresief. Hebben we in het bos gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Eigenlijk nie hoor Kameo, daarom dronk ik eigenlijk ook en wou er dus zo snel mogelijk maar een eind aanmaken en............o nee das misschien iemands anders tekst Alhoewel sommige mensen hadden vast wel gewild dat ik me nooit met al dingen die ik gedaan en mee bemoeid heb , dat zou hebben gedaan Was net maar eens aan ut vastleggen dat de pompoenen wel erg groot zijn en slakken aan ut zoeken (lees jagen ) O ja en eens kijken of boomstam droog genoeg is en of ik um met de kleine kettingzaag te lijf kan gaan, moet dan een uil worden, is nieuw projekt en nog nooit gedaan eigenlijk. Strakkies ook maar eens opzoeken of Chia wel een 1jarige plant is, want het wil maar niet gaan bloeien Maar miss weet jij dat wel Kameo ? Wat ging jij doen vandaag dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ach Boll, moggeuh trouwens, ja ik denk insullinomen dan (nieren) het zal de achterhand zijn die wegvalt. zou ermee naar Hanneke Moorman gaan , zit tegenwoordig in Eindhoven en anders naar brouwhuis da. Maar hondenziekte is bull hoor. Niet alle DA sen kunnen alle dieren kennen , maar laat hem anders kontakt opnemen met Hanneke en zal dan wel een ouder manneke zijn trouwens. Kan evt. geopereerd worden, maar zelf zou ik inzetten op medicatie dan. Saart hij trouwens soms ook dromerig in het niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 insulinamen = bijnierkanker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou diesel, ik ga nu eerst eens boodschappen doen, ben ik wel een uurtje zoet mee. tot later:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou hij is voor de rest goed en heel erg bij, zeg maar. Maar soms tolt ie helemaal om. dan lijkt het net of ie de kluts kwijt is. Maar ik zal de naam van Hanneke eens opschrijven. Weet jij daar ook het tel. van? En woont zij ook in Eindhoven? Die andere dierenarts waar jij het over hebt in Brouwhuis, is geloof ik niet meer daar. En anders zal ik doordrammen om hem naar Eindhoven te brengen. Moeten ze maar doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Gefeliciteerd BamBam. Zes jaar, amai, knap hoor! En bedankt voor de verjaardagswensen allemaal. Vanavond lekker uit eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hé goeie morgen Spudtie. Ja ik vroeg of het geen hersenvliesontsteking zou kunnen zijn, maar verder heeft hij pretnison gekregen. En aangereden, en een flinke klap tegen zijn koppie dat zou betekenen dat hij rondjes draait, dat doet hij niet. Maar ik zal het vandaag eens voorstellen anders wordt zo'n diertje gewoon in de vergeethoek gezet. Hij eet trouwens wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Diesel,zie nu je vraag, ik antwoord je later, ga zo weg. Maar ja, was 24 jaar te eigenwijs. Of dommig, koppig??? Haha. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bah, 'k heb rugpijn. Wel duidelijk dat we een dagje ouder worden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen allen! Felicitaties voor de jarigen. En Bam voor je 6 jaar, wow......! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 ah Jen, dan moet ge aan de fakirmat, zou Jane zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goeie morgen Bammie. Van harte meis. Jen rugpijn? Maar een beetje rustigaan doen hé? Drakie ik heb net even gezocht en het tel. gevonden van haar. Moet ik vandaag maar eens achteraan zitten dan. Weet niet of we dat diertje daarheen gaan brengen maar ik ga zelf wel ff bellen, anders gebeurd er niets. Anders probeer ik hem mee te nemen naar huis dan houd ik hem een beetje in de gate en kan ook wat meer vragen stellen aan je als je dat goed vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Haha Gaby, helpt het daar ook al tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoe gaat het nu met je Gaby? Blij dat je gisteren niet gedronken hebt zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja ook zou nog oorontsteking kunnen zijn, oormeiden he. Maar echt omvallen of wegvallen is meer insullinomen. Ja Hanneke was vroeger Brouwhuis met haar man samen en nog wat andere DAsen, zij frettenexpert van Ned. en ver daarbuiten. Na haar scheiding zij naar Eindhoven gegaan bij andere DAsen post. Waar zou hij dan nu tegenwoordig heengaan, welke opvang? Weet niet of Ben er nog is ? Zoek ff tel op, niet veranderd in adressenboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 040-2110032 Kalmoesplein 10 verkeerde zoek ff opnieuw voor je is wel interessant, hoop dat het je lukt idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 http://www.frettenkliniek.nl ook onder"; de frettenkliniek op FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Moggeuh Spud, tijd niet gesproken joh, gaat ut goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Even iedereen een goede morgen wensen op deze wederom prachtige dag. Voor jarigen of jubilarissen, van harte een virtuele slinger is op zijn plaats, moeten jullie er maar even bij verzinnen dan. Ga goed allen hou het droog, doe ik ook nog steeds, fijne zonnige dag en al het goede voor een ieder!!! Ik ben weg, later.... Lieve groeten, Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen allen, Altijd weer verbazingwekkend hoe vroeg sommige van jullie al weer present zijn. Maar allereerst; Jen, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een hele gezellige dag hebt! Kwispel; Ook voor jou een fijne verjaardag toegewenst. Tasseke; Weet niet of je dit nog leest. Maar van harte ! Jammer dat we zo weinig meer horen van onze Belgische dame. Hoop, dat het goed met je gaat. Bam,Bam, Ook jij proficiat. Toch een geweldige prestatie 6 jaar!!! Super hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden