Jen Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Tja, wat is een levensdoel he. "Niet drinken" is natuurlijk niet negatief bor, maar het zegt wat je níet gaat doen, en ik heb het gevoel dat een doel iets hoort te zijn wat je wél gaat doen. Mijn doel is op het moment om twee eitjes te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 kameleon, ik ben inderdaad gestopt met mijn AD. Jammer genoeg heb ik pas in oktober een nieuwe afspraak met mijn psych, want ik weet niet zo zeker of het wel een goede beslissing was. Ben jij tevreden met je AD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Ik ook Borretje, en aangezien ik middagdienst heb is dat een makkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Jen, kan jij je psych niet bellen? Ik ben super tevreden met mijn ad. Weet ook dat ik er nog niet zonder wil. De emoties zijn er, maar kan er beter mee omgaan. Somber gedachten heb ik niet meer, wel weet ik waar ik aan moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Blijf je binnen Bor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Daar ben ik weer even, niet drinken behoort echt wel tot een doel in mijn leven. Mijn beleving is dat er met niet drinken ook een hoop doelen veranderen of bijgesteld kunnen worden. Jen, alleen werken is zeker ook mijn hoofddoel niet, echter werk is voor mij wel een belangrijk onderdeel. Er kunnen zoveel doelen in je leven zijn, een hobby, het zorgen voor jezelf en iemand, dieren houden, zo nu en dan een reis maken, een leuke baan of vrijwilligerswerk een studie, soms gaat er wat tijd overheen om te ontdekken wat nu echt bij jou past( dat was in mijn geval zo) Over de AD ga ik niet meer schrijven dan dat ik er tevreden mee ben. Er is lange tijd overheen gegaan eer ik kon accepteren dat AD medicatie voor mij pure noodzaak is. Ik ben dan ook geenzins van plan daar mee te gaan stoppen experimenter o.i.d. Ach, aldoende kom ik steeds een stukje verder op mijn pad, het is niet elke dag feest, zeker niet maar zoveel beter dan 2 jaar geleden. En daar houd ik me maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 kameleon, mijn psych is met vakantie. Wel kan ik mijn psychiatrisch verpleegkundige bellen als het echt niet gaat. 'k Geloof dat ik me wel redelijk goed omringd heb. Albertina, ik denk dat AD ook voor mij pure noodzaak zijn. Depressie is een familiaal probleem, dus wellicht ben ik genetisch "belast". Ik stopte met de huidige omdat ik er heel veel gewichtstoename van heb. 'k Ben op anderhalf jaar tijd 15 kilo bijgekomen, en dat is ook niet goed voor mijn gemoed. 'k Ben toch een beetje ijdel merk ik Ik zou dus andere AD willen uitproberen. Misschien terug seroxat, dat werkte ooit goed. Enfin, ik hoor wel wat de psych zegt. Werk wordt een al te belangrijk doel voor me omdat ik er geen heb en geen vind. Ik weet niet meer wie het me gisteren zei, maar het kwam erop neer dat ik moet oppassen dat het geen obsessie wordt. 'k Ga me nu even storten op een taak voor mijn vrijwilligerswerk. En proberen het lief uit zijn bed te krijgen; da's elke dag opnieuw een zeer vermoeiende taak. Het woord "direct" schijnt bij hem een andere betekenis te hebben dan in de VanDale, want een half uur geleden ging hij "direct" opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Goedemorgen gefrummelde, Bam, mooi geschreven dank je voor het delen! laat ik vandaag eens mooi door de me heen gaan. Tina, meteen de koe bij de horens gevat las ik ik hoop dat je snel bericht erop mag ontvangen Jen, ik denk dat iedereen een bestemming heeft in het leven sommige met een omweg, wat meer wegen om er te komen dan duurt de aankomst van je bestemming iets langer soms is geduld een schone zaak geef het tijd en geef het een kans Snoep, ga jij maar eens nadenken vandaag ja zittend voor de spiegel en pas tevoorschijn komen als je zelf ziet dat je leuk bent zoals je bent :sun: Jaap, zoals Bor zegt zolang je ook iets mag nalaten in je leven waar anderen ook iets aan kunnen hebben later dan heeft zelfs je leven ook een bestemming gehad vind ik denk daar eens over na Nancy, sterkte met de napijn van je kies! nu eerst koffie en dan verder lezen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Fourchan, een half jaar droog dat verdient even een felicitatie en een slinger hè! Goe gedaan jochie!! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 moggeuh friebels, nou nog maar een bakkie. Ergens lijkt het er ook op dat hier een beetje de herfst is ingegaan. In elk geval BamBam bedankt joh, mooi verwoord. Tina succes zou leuk zijn en stapje is gezet joh, das belangrijkste tenslotte. O nog ff laat ik nog ff meedoen met de media :-) tjah en van welke kant af schreef ie dit nou eigenlijk, nou na de verkiezingen weer vanuit de politicie lijkt me, zeker Bram kennende. Fijne dag allemaal met onze eigen gedachte een zwevende: om het weer eens lekker van bovenaf de dingen te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Originally posted by: albertinaMijn beleving is dat er met nietdrinken ook een hoop doelenveranderen of bijgesteld kunnenworden.quote> Ik vind dat je dit heel mooi omschrijft Tinazo ervaar ik het nu ook sinds ik niet meer drinkdoelen veranderen en worden bijgesteldalleen al omdat ik ze nu anders 'nuchter' bekijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Ha Neef Draak, herfst?????????? nog even en ik zit met mijn luie gat in de zon en kom zo bruin als een kokosnoot retour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Eens kijken wat ik vandaag ga doen da's het voordeel van vakantie houden niets moet en alles mag ik kan natuurlijk ook gewoon niets doen op vandaag een stukje fietsen na dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Juistum Borrie, niet drinken werpt zijn vruchten af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Voor wie zich afvraagt waarom ik reageer met een op de posting van Sha. Ik mag mee, wij gaan samen 10 dagen naar de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 ja, en we hebben er toch zin in! we kunnen eigenlijk niet wachten tot het zover is en mogen vertrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Nog 2 weekjes en dan gaan we. Yessss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Yess yess yess.......:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Perenboom, appelboom, pruimenboom, kersenboom.... als het maar z'n vruchten afwerpt Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Oja, dat gaat zeker heel gezellig worden en genieten gaan we ook zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Dank je Bor, mooi gebaar, een boom planten. Wat voor boom maakt niet uit, het gaat om het gebaar. En waarom het nu een perenboom is, is voor jou een weet en voor mij maak je er dan een vraag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 goeiemorgen mensen ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Wow, veel plezier dames. 'k Heb net de moed bijeen gesprokkeld om te bellen i.v.m. de zoveelste afwijzing op een sollicitatie. Tja, er waren 190 (!) kandidaten en gezien ik wel de juiste diploma's heb maar geen ervaring... Slechte tijd om werkloos te zijn dus, maar geen reden om de moed op te geven want hij vond mijn cv wel heel goed. Oef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden