lavendel1 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 wat een voorspel, wat een voorspel! zo leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel KameleonZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kate? Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)FofiesKrekelHet is verboden om foto of video opnamen te maken.:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wie komt er langs Haarlem met de auto? Of in de buurt, misschien? Wil diegene mij een PB sturen? Mijn dank ik groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Gwen Dat zelfs de caretaker en DJ de nuchtere danseressen niet bij konden houden Dat = leuk:) Lavendel Dito! Made Weer even voor de zoveelste keer Top dat je dit initiatief nam:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Bo, je bent een heerlijke enthousiasteling!!! Gwen, Leuk om te lezen! Dansen gaat me helaas niet meer zo goed lukken, maar oh wat heb ik het graag gedaan zeg! Ik had jullie wel willen zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Tjah maar nu heb ik wel een probleem dat ik me toch wel erg belaagd ga voelen miss door jullie dames Want das iets wat ik nie eerder verteld heb, nie veel mensen weten het ook maar... ikke ... ik bedoel.....eeuuuhhh ik BEN een BADMUTS...officieel ook nog....genoteerd enzo........en nu ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Even alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen.Wie neemt wat mee.Travel: Diverse kazen en lekkernijen Kameleon: Hartige taartEmma: VissaladeLavendel: BionadeDinah: Kwark of monchoutaartLytse: Versgebrande nootjes van de marktMadelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee.Bo: Sapjes, frisdranken, etc.Diesel: Badmutsq]quote> Lieve DieselGeen zorgenGeen probleemIk heb het genoteerd en zo...Met vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Diesel is niet erg, ik ben een muts;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ja maar kameleon dat was al duidelijk hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: FiboIk kan me vergissen natuurlijk, maar soms proef ik hier een hoog "Bedoin la Grange" gehalte quote> Hahahaha!!! Ik zal ze niet op je schouders leggen Fibo!!!Wees niet ongerust, ik weet meestal wel goed in te schattenwie wel of niet gediend zijn van een soort tante Julia begroeting.....Hahaha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zo zie je maar Fibo, je hebt het allemaal zo zelf in de hand LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: FiboIk kan me vergissen natuurlijk, maar soms proef ik hier een hoog "Bedoin la Grange" gehalte quote> Hahaha, ja inderdaad Fibo,Jij bent er kennelijk ook niet helemaal gerust in?Nu begin ik pas echt ongerust te worden wantwaar gaan wij terechtkomen??? Al goed dat er op het forum niemand met de naam Julia rondtoert … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Nou weet je dat niet he, waarom anders die nick-names Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: DinahOh en ik neem monchou en kwarktaart mee. Zelf ben ik dan midden in een afvalperiode maar vind het wel gezellig jullie te zien eten:)quote> Heeerrrlijk Dinah!!!:DIk pas het gelijk aan.Van allebei een stukje proeven, yammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Even alles op een rijtje, om overvloed te voorkomen.Wie neemt wat mee.Travel: Diverse kazen en lekkernijen Kameleon: Hartige taartEmma: VissaladeLavendel: BionadeDinah: Kwark en monchoutaartLytse: Versgebrande nootjes van de marktMadelief: Pastasalade, melitzanosalade, ham/paprika/monchourolletjes stokbrood, zelfgebakken Italiaans brood. Koffie, thee.Bo: Sapjes, frisdranken, etc.Diesel: BadmutsMet vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Coquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: DieselJa maar kameleon dat was al duidelijk hoor ;-) quote> Pfff, gelukkig maar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kwispel, Doe niet zo gek joh! Het is al hardstikke leuk dat je komt! Echt er zal voldoende zijn. Geen zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kwispel, Het is al fijn dat je komt zo net na je vakantie! Misschien kan je de zon ook nog meenemen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kwispel Kom ik met lege handen maar wel de boel opeten quote> Wel eerst handjes wassen;)We hebben genoeg water:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zijn er trouwens ook vegetariërs? Moeten we dan ook rekening mee houden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Moeten we aan de gastvrouw vragen kwispel. Wat zijn de huisregels Made? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zo, jij maakt vrienden kwispel we willen allemaal zoetigheid en dan noch wel de monchou taart en kwarktaart:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kwispel Originally posted by: MadeliefKwispel,Doe niet zo gek joh!quote> Gek doen is mijn Core Business quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kwispelHoi Kameleon,Ik eet inderdaad geen vlees, wel vis. Maar ik las dat Dinah voor de monchoe en kwarktaart zorgt, daar zal ik me dan wel over ontfermen....quote> Daar zal ik rekening mee houden hoor!Geen probleem, er zijn zoveel lekkere dingen te bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Madelief :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel KameleonZonnetjesLavendelDinahFiboLytseNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kate? Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)FofiesKrekelHet is verboden om foto of video opnamen te maken.:heart::heart::heart::heart:quote> quote> Ik heb mezelf van de lijst gehaald.het voelt niet goed voor me nu omnaar de meeting te komen, hoe positiefik het ook waardeer van jou madelief; jedoet zo je best en ik gun je een mega dag.Maar het contrast met de dagdraad is me te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden