witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 hahahaha op dat schieten zijn nogal wat varianten. Ik ken dr wel meer. Leuk dat ook ff om een hoekie komt kijken Han. Waar is de tijd gebleven dat je hier altijd laat nog terecht kon... en het nog druk was Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ha en han erbij dan is ons triootje weer kompleet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 triootje??? Ohh jee nu haakt Han snel af denk ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 nah... we zijn nog bij elkaar Han... Laten we er dan maar t beste van maken toch? Een ander doet t niet voor ons hoor. Zover ben ik inmiddels wel, dat je t zelf moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 hoezo mopperkont we zijn er toch nu:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 nou, zijn wij het alvast eens he Witteke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 sa Han als je dan toch Fries wilt lijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Zie je wel sommige dingen veranderen helemaal niet:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 oeps en als dochter van een heuse zeeuw niet herkend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 @Lytse, Dat is nu 't kenmerk van JGs. Ze leven al in de veronderstelling de eeuwigheid te hebben. Er is geen hemel waar ze naar toe gaan. Daar kunnen ze dus niet naar uitkijken. Ze geloven dat 't 'Verloren Paradijs' weer hersteld zal worden, zoals 't Gods aanvankelijke bedoeling was. Dat zal nĆ” Armageddon gebeuren. De overlevenden kunnen zich dan verheugen in eeuwig geluk op aarde. Ook hebben ze 't vooruitzicht op 't weerzien van hun gestorven geliefden. Tsja, waar mensen in hun wanhoop al niet ontvank'lijk voor zijn... 'k begrijp 't zo goed! Je wilt 't zo graag geloven! Ook ik wilde m'n vader (gestorven in 1984) weer terugzien! 'k bedoel, dat beloofde God ons toch in zijn Woord de Bijbel?! God liegt toch niet?! 'k heb m'n leven toch niet voor niets vergooit door me helemaal naar zijn wil te schikken?! En dan ben je ineens vijf-en-dertig. Auw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ze piept er gewoon als eerste tussenuit... Weltrusten Hannah Slaap lekker:lips: Dan ga ik ook maar anders ben ik de laatste en daar heb ik nog steeds een hekel aan Weltrusten Jane en alle andere Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 betrekkelijk Gunn: 35 zeker als je de 59 nadert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Kort rondje dan slaap lekker Witte en Han laat mij maar achter:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Truste Hannah1! Truste Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Jane4, jij bent er toch nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ja hoor Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 @ Gunn: interessant. Als de mensen nu eerder overlijden dan het Armagedon. Waar blijven ze dan? Wachten ze dan ergens tot het zover is? Ik weet er echt helemaal niets van. @ Witte: lang geleden. Gaat het goed met je? Voor alle mensen die al gaan afhaken: welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 ik zit te wachten tot middernacht dan kan ik virtueel een liedje zingen voor mijn sweet 17 dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: jane4betrekkelijk Gunn: 35zeker als je de 59 nadert.quote> Ja, maar 'k heb inmiddels 't fysieke gestel van een tachtigjarige. Dat krijg je na tien jaar veel biertjes innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 ik heb dik 35 jaar gedronken Gunn en sport weer als een 35 jarige:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 ha Prima:heart: wacht je op Soothe:D? geintjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goeienavond mensen. Nog iets bijzonders gebeurd? Ik ben stikkapot en zit met mijn voeten in een broebelbad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Volgens mij gaan we zo zingen voor Jane haar dochter toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 @Lytse, Als 't God goeddunkt wordt je in de 'Boekrol des Levens' opgetekend. Kortom, ze leven voort in Gods geest, en op de 'Bestemde Tijd' krijgen ze een opstanding. ''Verwondert āUā hierover niet, want het uur komt waarin allen die in de herinneringsgraven zijn, zijn stem zullen horen en te voorschijn zullen komen, zij die goede dingen hebben gedaan, tot een opstanding des levens, zij die verachtelijke dingen hebben beoefend, tot een opstanding des oordeels.'' Johannes 5:28, 29. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: Hannah1Schiet mij maar in de feestverlichting zei Drup altijd.quote> wat een geweldige uitdrukking die ga ik erin houden thuis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden