Jaap Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 De veertiende vandaag, dat is altijd Sha dag. Sha, al weer 10 maanden. :present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik moet al weer hobbelen. Nog een dagje. Ik zal blij zijn als ie der op zit. En dat alles dan goed is gegaan. Dan kan ik met een goed gevoel mijn weekend in. En jullie moeten wat eerder opstaan. Behalve Jopie en Albertina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 En Diesel En Sha, want die heeft vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen Jaap, alle anderen die nog slapen, lekker hoor, ik kwam met heel veel moeite mijn bed uit. Dus dat wordt opschieten en daar ben ik niet zo goed in s'morgens. Werk ze voor vandaag, en voor wie vrij heeft enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 moggeuh geeerde vroege mede gefreubelde, lekker een bakkie, beetje laat voor mijn doen, kom net naar benee gerold Moet zo naar HA , maar eerst geliefde medebuitengebiedvrouwelijkemedebewoonster, of gewoon vrouw, ut nest uit zien te krijgen. pfff das elke ochtend weer een strijd en ik ben daar al een ramp in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen lieve mensen eerst een mok koffie, en even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 verplompebladeren nog an toe poeh dis al 2e dag met een stijve nek, dah ding is altijd kapot en geeft veel dagelijkse ellende. BEHALVE as ik een stijve nek heb doet tie meer dan zijn best om alles te doen en het liefst nog extraas, wat een gewone hele nek ook zou moeten en willen doen. Nou dan maar eens ongespetterd naar HA hoor, pfff komp van buite, dus moak me nix, dah wief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kameo ook bak tubroek ? moggeh meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ja lekker Diesel, zal smaken met een sigaret;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ben jij al wezen bloedprikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Had ik zomaar 5 op een rij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een grote mok koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 goeienmorgen sha ..10 maanden alweer ...en de voorgaande maanden ook natuurlijk:heart: doeiiiiiiiiiiiiii en alle meeting frummers..een mooie en gezellige dag toe gewenst morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 en hier ook een grote bak graag, maar zal wel eerst koffie mogen zetten denk ik.... Goede morgen overigens. Het klinkt hier heel herfstig buiten, de wind giert echt.... Kan het nog niet goed zien, want het is nog donker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Halleluja, complete invasie opeens :$ Snoep, wat bedoel je met doei? En waarom nu al een fijne dag morgen wensen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 yvonne als je de luxaflex omhoog doet is het licht hoor. sha 10 maand....nog eventjes en je staat een heel jaar droog snoep wat ga je doen het weekend????? aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 is hier aan het schemeren... en al weer een stuk lichter dan acht minuten geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Nou, koffie staat klaar.... de rest kan ook wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Het begint hier al licht te worden, waait hier ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Hier nu ook licht. Gek, dat dat dan opeens zo heel snel kan gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goedemorgen gefrummelde, Dat is nog eens leuk wakker worden Jaap met jouw felicitatie als eerste fijn, laatste dagje voor je en dan weekend!! de anderen ook dank voor de felicies ja vandaag 10 maanden droog voelt goed, zou het niet meer willen inruilen dus ik ga gewoon door met waar ik mee bezig ben en dat is de eerste niet nemen! ben al begonnen met de kruidenla uit te zoeken zo doe ik iedere dag even een kastje of la en het ruimt toch op! en ruimte geeft rust voor mij iemand nog iets van Gunn gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Sha van harte :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 En ook goede morgen voor Miranda en AR natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 HUH... had een berichtje voor Sha neergezet en dat is helegaar weg??? Nou ja.. het kwam er op neer Sha dat ik je een kanjer vind, dat ik je een dikke knuffel geef: En dat ik je een gemengd boeketje voor op tafel gaf ( de diverse kleurtjes moet je er zelf maar even bij denken dus. ).. :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden