kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Marcel beterschap, hoop dat het niet een wc hangdag wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik ben die halve trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Voordat iemand anders het zegt lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hahahaha ben je nu zeker een kwart vandaag...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ben nog moe van de meeting, wat erg:huh: Misschien toch eens conditie opbouwen, sporten wordt nog moeier als ik daar aan denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wat voor meeting Kameleon? En ja ik ga deze week ook weer sporten moe of niet moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen allemaal, Jane, gefeliciteerd met je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 We hebben afgelopen zaterdag een forum meeting gehad, was super leuk:) Wat voor sport ga je doen? Toch niet die van te hard van stapel lopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ooooh dat is vast leuk geweest maar daar wordt je toch niet moe van? Ik ga naar fitness... en ik zal het rustig aan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nee Bor dat is niet erg, maar ik wil zo graag door kunnen gaan, snap je. Moet nog leren de lat niet te hoog te leggen. Het zit nu eenmaal in mij, kan ik iets dan wil ik het ander ook doen. Toen ik zaterdagavond thuiskwam, hadden man lief en dochter natuurlijk ook hun verhalen. Heel gezellig en vrolijk hoor, maar dan het ik zelf geen tijd om alles rustig te laten bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Van harte welkom PKR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nu even dochterlief uit bed rammelen, heb haar tien minuten geleden al gewekt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ow PKR, ik zie dat je nieuw bent, had ik niet eens door, sjorry. Welkom op dit wonderlijke forum, ik hoop dat je er net zo veel aan hebt als de meesten hier. En het wordt echt beter naarmate je langer droog staat, geloof me. ik had er lichamelijk heel veel last van, het drinken dan, en ik voel me echt weer als 20 jaar geleden nu, lekker fit en vooral helder in het hoofd(behalve vannacht dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jane, van harte gefeliciteerd met je dochter. PKR, welkom op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dankje Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goede morgen luitjes, Eerst maar even een pot verse koffie zetten lijkt me, die van Igor zal zo langzamerhand wel op zijn... Heb weer een gat in de dag geslapen. Laatste kans, want laatste vrije dag. Hannah, doe het maar, ik kan me niet indenken dat AR er iets op tegen zou hebben. Het is van jouw kant uit gewoon een teken dat je aan hem denkt. PKR, welkom hier, hoop dat je je snel thuis zult voelen .... Zo, en nu eerst die bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 ja yvonne de koffie is nu wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Vonnieeeeeeeeeeeee lekker een vers bakkie. Je laatste vrije dag? Nou dan doe het vandaag maar lekker rustigaan. Als je geluk hebt, komt vandaag het zonnetje nog om de hoek kijken. Jane van harte meis met je dochter, ze mag blij zijn met zo'n sportieve jonge moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Even een voor Albert. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Bor, rustig aan dus maar. Op je gemak aan de print, dat gaat helemaal goed komen. En gefeliciteerd met je oma. Wat een leeftijd. Kan me indenken dat je het heel jammer vindt dat ze aan het dementeren is. Hoop wel dat zij een blije dementerende is. En ja, er zitten zulke verschillen in hoe oud een mens wordt. Mijn vader overleed toen hij 50 was. De jongste bij ons thuis was toen nog maar 10. Het 'waarom' bij zulke dingen zal nooit beantwoord worden. Gelukkig heeft mijn moeder er ook nooit op die manier er in gezeten. Dat heeft het accepteren voor ons als kinderen makkelijker gemaakt. Het verdriet was er uiteraard wel. Geniet van het feit dat je oma er nog is Bor, geef haar maar een extra dikke knuffel. Nou, eerst maar weer eens een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 ar//sterkte:sun: hier erg vervelend op dit moment..door ex die denkt dat ik hem zijn bezit ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja Bol, ik ga inderdaad heerlijk genieten van mijn laatste dagje... Gisteren hebben we hier bijna geen zon gehad, vanmorgen schijnt hij al... hoop dat ik daar nog even lekker in kan zitten straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 O Snoepie ik geloof dat ik heel kwaad zou worden als ik het gevoel zou hebben, dat iemand denkt dat ik zijn bezit zou zijn. Hoe ga je dit oplossen???? Moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden